Of in stukjes knippen voor de kattenbakKaartenhuisjes bouwen!
Of in stukjes knippen voor de kattenbakKaartenhuisjes bouwen!
Heb je geen wiebelende stoel of tafel?Of in stukjes knippen voor de kattenbak
Ja de schietstoel voor mn schoonmoeder. Als ik die gebruik kan ik ze altijd als aandenken aan mn schoonvader meegevenHeb je geen wiebelende stoel of tafel?
Tja de punten tellen maar het was niet geweldig en tegen een land als Polen kan dat nog maar dit moet je niet tegen de Fransen laten zien of tegen de Spanjaarden.Lekkerrrr 1-2 tegen de Polen. Met dank aan de tukker Woutje Weghorst.
Ik merk al wel dat jij echt een rasoptimist bentTja de punten tellen maar het was niet geweldig en tegen een land als Polen kan dat nog maar dit moet je niet tegen de Fransen laten zien of tegen de Spanjaarden.
Polen is geen topper en binnen via de playoffs dus dat zegt al veel. Maar ja Ronald moet ook wat te doen hebben.
Tja van het vertoonde spel werd ik niet echt optimistisch denkende aan het gegeven dat Polen toch echt bij de mindere landen behoort. Plek 30 ongeveer op de ranglijst en via de playoff op het EK.Ik merk al wel dat jij echt een rasoptimist bent
Kom je daar nu pas achter….. 🙂Ik merk al wel dat jij echt een rasoptimist bent
Hij komt uit Vaassen net als Jessica dus........................................😉Kom je daar nu pas achter….. 🙂
Dat verklaart alles, import Tukker dus. 😉Hij komt uit Vaassen net als Jessica dus........................................😉
Ik ben idd een allochtoon in EanskeDat verklaart alles, import Tukker dus. 😉
Wij zijn gewoon te goed van vertrouwen en we gaan uit van het goede in mensenHij komt uit Vaassen net als Jessica dus........................................😉
Kijk je kan een optimist zijn of een pessimist maar ik ben liever een realist. Iemand die het spel van vanmiddag goed vond en denkt dat ze daar tegen echte toplanden mee verder komen die kan beter naar biljarten gaan kijken denk ikIk ben idd een allochtoon in Eanske
Wij zijn gewoon te goed van vertrouwen en we gaan uit van het goede in mensen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.