Goeden Dag Topic


Lekkerrrr 1-2 tegen de Polen. Met dank aan de tukker Woutje Weghorst.
 
Lekkerrrr 1-2 tegen de Polen. Met dank aan de tukker Woutje Weghorst.
Tja de punten tellen maar het was niet geweldig en tegen een land als Polen kan dat nog maar dit moet je niet tegen de Fransen laten zien of tegen de Spanjaarden.
Polen is geen topper en binnen via de playoffs dus dat zegt al veel. Maar ja Ronald moet ook wat te doen hebben.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Tja de punten tellen maar het was niet geweldig en tegen een land als Polen kan dat nog maar dit moet je niet tegen de Fransen laten zien of tegen de Spanjaarden.
Polen is geen topper en binnen via de playoffs dus dat zegt al veel. Maar ja Ronald moet ook wat te doen hebben.
Ik merk al wel dat jij echt een rasoptimist bent:DD
 
Ik merk al wel dat jij echt een rasoptimist bent:DD
Tja van het vertoonde spel werd ik niet echt optimistisch denkende aan het gegeven dat Polen toch echt bij de mindere landen behoort. Plek 30 ongeveer op de ranglijst en via de playoff op het EK.
Maar ben benieuwd wat Frankrijk gaat laten zien tegen Oostenrijk maar daar verwacht ik meer doelpunten.
 
Nou weinig op de tv dus ik ga nog maar een pot voetbal kijken en dat wordt vast een betere pot.
Lekker op de bank met rechts wat frietjes en links de bak popcorn en natuurlijk nog even snel mn voetbal outfit aantrekken:DD:DD
 
Wow…kippenvel dit, Eriksen scoort voor Denemarken. Geweldige comeback na zijn hartproblemen.
 
Ja mooi he en die komt van ver en heeft veel meegemaakt.
 
Ik ben idd een allochtoon in Eanske:DD

Wij zijn gewoon te goed van vertrouwen en we gaan uit van het goede in mensen:daisy:
Kijk je kan een optimist zijn of een pessimist maar ik ben liever een realist. Iemand die het spel van vanmiddag goed vond en denkt dat ze daar tegen echte toplanden mee verder komen die kan beter naar biljarten gaan kijken denk ik:DD
Van de week hoorde ik nog iemand zeggen dat oranje (zeer) goede meelopers/waterdragers heeft maar geen echte toppers zoals Mbappe en consorten. En dat is denk ik wel een puntje.

Maar ja de bal is rond en we gaan het wel zien toch.
 
Nederland heeft een zwaar risico genomen door te winnen tegen Polen . Deze week worden de helft van de Nederlandse woningen niet gepoetst en op wegen en bouwwerken hoef je deze week ook niet te rekenen . Gelukkig hebben jullie nog duitse John .
 
Goedenavond.

De aquaria zijn vanmiddag ook weer gedaan.
 
Avond Marcel.
 
Avond! Toch maar vast wat kleding ingepakt en vast instructies gegeven aan onze huis-kat-vissen oppas :DD
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen:petjeaf:
Sterkte/succes in deze nieuwe werkweek:DD
 
Goedemorgen
 
Moge heren.
 
Moge Marcel.
 
Moge Lissa.
 
Moge Corne.
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag:petjeaf:
De maandag is al bijna weer door midden, wat gaat de tijd snel. Nog ff en dan is het weer weekend:DD
 
Middag JW en je bedoeld deze maandag denk ik want die van de volgende week moet nog beginnen hoor:ROFLMAO:
 
Middag. Nog 2 uur en dan is mijn maandagwerkdag alweer voorbij. Morgen de volgende. En dan tot 12uur. En dan heb ik de helft vd werkweek er alweer opzitten.
 

Terug
Bovenaan