Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert.
 
Met hangen en wurgen de 1e van de 2 cursusdagen door gekomen. Voor de 2e dag morgen helaas helemaal naar Gouda en dat is in de spits wel een uur of 3 vanuit hier...

Maar vanaf woensdag dan ook lekker vakantie 😎
 
Met hangen en wurgen de 1e van de 2 cursusdagen door gekomen. Voor de 2e dag morgen helaas helemaal naar Gouda en dat is in de spits wel een uur of 3 vanuit hier...
Konden ze niks verder weg vinden?🤣
Hoe is het met de verkoudheid/griep/snotteritis?
 
Konden ze niks verder weg vinden?🤣
Hoe is het met de verkoudheid/griep/snotteritis?
Hahah ja helaas is het vaak zo dat je veel reist als je in Enschede woont. Niet herkenbaar?:br:

Gaat beter dan van t weekend maar heb geen energie meer over na zon dag dus lekker niksen vanavond. Thanks voor t vragen :petjeaf:
 
Sterkte Lissa en zover ik weet is JW wel bereid om wat klusjes te komen doen zodat je wat rust kan pakken hoor. Hij moet ook erg goed zijn in koken en dan met name een gebakken ei🤣😉

Ik zeg gelijk maar avond allemaal.
 
Hahah ja helaas is het vaak zo dat je veel reist als je in Enschede woont. Niet herkenbaar?:br:
Ja, das herkenbaar idd. Enschede is echt een uithoek🙄
Gelukkig heb ik mn eigen auto, maar Gouda is meteen ook een takkeneind weg😅


Sterkte Lissa en zover ik weet is JW wel bereid om wat klusjes te komen doen zodat je wat rust kan pakken hoor. Hij moet ook erg goed zijn in koken en dan met name een gebakken ei🤣😉

Ik zeg gelijk maar avond allemaal.
Uhh, ik denk dat Lissa graag nog op vakantie wil. Lijkt me niet verstandig haar bloot te stellen aan een van mijn kooksels🤣
 
Ja, das herkenbaar idd. Enschede is echt een uithoek🙄
Gelukkig heb ik mn eigen auto, maar Gouda is meteen ook een takkeneind weg😅



Uhh, ik denk dat Lissa graag nog op vakantie wil. Lijkt me niet verstandig haar bloot te stellen aan een van mijn kooksels🤣
Dit lezende hebben we net maar een lekker broodje shoarma besteld 😝
 
Dit lezende hebben we net maar een lekker broodje shoarma besteld 😝
Heel verstandig want anders zou je eerstvolgende vakantie pas in 2026 mogelijk zijn😉

Lekker shoarma, eet smakelijk straks.
 
avond, gedoucht en nog ff voetbal kijken. Straks naar verjaardag van mn schoonzus.
 
Avond Albert en ja de Belgen doen hun best:DD:DD
 
Zo nog ff lekker tv kijken en dan straks lekker het bed in over een uurtje. Tot morgen allemaal.
 
Met hangen en wurgen de 1e van de 2 cursusdagen door gekomen. Voor de 2e dag morgen helaas helemaal naar Gouda en dat is in de spits wel een uur of 3 vanuit hier...

Maar vanaf woensdag dan ook lekker vakantie 😎
Lekker een homp kaas meenemen.
 
Slaap lekker John en doe de schaapjes en hun herder de groetjes van me:DD
Nou bedankt JW want ik was ze aan het tellen en zat net bij 7635 maar ja nu ben ik de tel kwijt. En nee ik begin niet overnieuw dus slaap lekker straks en tot morgen😉
 
Nou bedankt JW want ik was ze aan het tellen en zat net bij 7635 maar ja nu ben ik de tel kwijt. En nee ik begin niet overnieuw dus slaap lekker straks en tot morgen😉
Pff, nou sterkte als je zover door moet tellen. Geen wonder dat je zo vroeg in bed duikt, met dat tempo val je rond middernacht pas in slaap:DD
Desalniettemin, danku voor de goede wensen, ik zal klaas vaak een extra kusje namens jou geven😊
 
Moge allemaal.
 
Moge Lissa en heb je de koffers al gepakt?
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Middag allemaal.
 
Middag. Zo weer richting de kapper voor de maandelijkse onderhoudsbeurt
 
Middag Albert en krijg je dan net als een APK met de auto ook telkens een stikker op je voorhoofd:DD:DD
 
De tijd vliegt Albert.
 
De tijd vliegt Albert.
net als de schaar/tondeuze van de kapper. T is alweer klaar. En het regent alweer een tijdje hier.
Straks nog even naar Zwolle om een kamer te bekijken voor onze student die op kamers wil vanaf september.
Eens zien hoe het er allemaal uitziet daar in Zwolle Zuid. Het is geen studentenhuis dat scheelt in elk geval.
 
Nou kamers zijn duur Albert, tenminste hier in de stad wel en dat is daar denk ik niet veel anders. Maar ja het zal wel reistijd schelen.
 
Nou kamers zijn duur Albert, tenminste hier in de stad wel en dat is daar denk ik niet veel anders. Maar ja het zal wel reistijd schelen.
Nou, het viel mee. Minder dan €300,—. En dat is all-in zover we begrijpen. Maar we komen er achter.
Kreeg aanbieding via de studentenvereniging. Zaten 2 jongens die hij kent, en een ging er vertrekken. Dus plek voor een andere bewoner. En Erik werd gevraagd of hij de kamer zou willen.
 
Ja dat valt heel erg mee dan. Nou in zo n geval kun je dat in deze tijd eigenlijk niet laten lopen.
 
Middag:petjeaf:
Regent het ook de hele dag al bij jullie? Hier in Eanske wel, ik had beter mn duikuitrusting meegenomen ipv een plu. Nog ff en ik kan met een duikboot naar huis:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan