Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Vreselijke kleur uitshirt hebben The Germans.
 
Avond Albert en ja daar erger ik me ook aan en snap niet dat het wit/zwart niet gebruikt wordt. Dit is het uitshirt en het thuisshirt heeft die rare kleuren niet.
Van voetbalshirts.com:

Roze jaren '90 design​


Het meest opvallende aan het Duitsland uitshirt 2024-2025 is de kleur. Het voetbalshirt is namelijk overwegend roze en loopt naar de onderkant van het voetbalshirt over in het paars/navy blauw. Deze kleurencombinatie vertegenwoordigt volgens de designers van het shirt de grote diversiteit van het land. De kleurencombinatie wordt door adidas ''Semi Lucid Fuchsia / Team College Purple'' genoemd. De overloop van deze kleuren is middels een speciaal effect van driehoeken, die doet denken aan de ruiten op het tenue dat Duitsland droeg tijdens het WK van 1994. Het gradiënt effect doet sowieso denken aan de adidas voetbalshirts van de jaren ’90. Met wat fantasie kun je ook de structuur van de veren van de adelaar (uit het logo van de voetbalbond) in het patroon ontdekken.
 
Nou 2-0 en de lelijke shirts hebben de prestatie niet echt beïnvloed:DD:DD
 
Avond! Eerste deel van de reis zit erop. Straks mooi op tijd het bed in bij ons overnachtingsadres en morgen deel 2 😎
 
Avond! Eerste deel van de reis zit erop. Straks mooi op tijd het bed in bij ons overnachtingsadres en morgen deel 2 😎
Doen jullie goed mooi rustig er op aan (ik ken mensen die in 1 keer door halen👎🤔)
fijne vakantie
 
Wij zijn al een paar keer richting Italie gegaan, en steeds overnacht. 1x bij München, 1x bij Insbruck, en ook een keer in Basel ( toen gingen we via Zwitserland), maar via Oostenrijk is net zo relaxt, en veel goedkoper ivm vignet.
 
Doen jullie goed mooi rustig er op aan (ik ken mensen die in 1 keer door halen👎🤔)
fijne vakantie
Nou daar moet ik niet aan denken, het moet ook nog enigszins ontspannend blijven vind ik. Ik vind 1700 km in 2 dagen al behoorlijk wat! Dankjewel!
 
Wij zijn al een paar keer richting Italie gegaan, en steeds overnacht. 1x bij München, 1x bij Insbruck, en ook een keer in Basel ( toen gingen we via Zwitserland), maar via Oostenrijk is net zo relaxt, en veel goedkoper ivm vignet.
Groot gelijk! Oostenrijk is inderdaad een stuk goedkoper dan Zwitserland. Wel moeten wij ook nog een vignet voor Slovenië hebben, maar ja je moet er wat voor over hebben
 
Groot gelijk! Oostenrijk is inderdaad een stuk goedkoper dan Zwitserland. Wel moeten wij ook nog een vignet voor Slovenië hebben, maar ja je moet er wat voor over hebben
Via de Fernpass? Of omrijden via Munchen jullie?
 
Via de Fernpass? Of omrijden via Munchen jullie?
Wij rijden naar Kroatië, dus via Neurenberg, Regensburg en dan bij Passau de Oostenrijkse grens over. Morgen dan nog via Graz, Maribor (Slovenië) en Zagreb en dan eindbestemming Omis!
 
Ach so.. viel spass
 
Goedemorgen.
 
Moge Nathalie.
 
Goedemorgen!
 
Moge Corne.
 
Mogge. Bezoek aan Isala Zwolle voor de jaarlijkse icd APK. Kijken of ze een beetje kort van stof zijn die cardiologen. 🙂
 
Moge Albert en succes maar weer.
 
Mooi dat het achter de rug is Albert en ook dat je dichterbij huis terecht kan:thumbs:
 
Morgen.

Al sinds vrijdag keelpijn. Gisteren vervelende hoest erbij. En gisteravond koorts.
Dus nu beetje brak op de bank.
 
Morgen.

Al sinds vrijdag keelpijn. Gisteren vervelende hoest erbij. En gisteravond koorts.
Dus nu beetje brak op de bank.
Herkenbaar en ik heb er ook dagen mee gezeten Marcel. Sterkte daar.

Moge JW.
 
Middag allemaal.
 
Middag, lekker een uurtje gewandeld met het heerlijke weer.
Nu in de tuinstoel onder het scherm. Het kan eindelijk weer eens normaal zonder te lang naar de wolken, of de buienapp te kijken. Volgende week eindelijk zomer met korte broeken temperatuur. I love it.!
 
Ja morgen kan dat nog niet Albert en volgende week 3 warme dagen en dan weer terug naar een aangename 22 graden.
 
Avond allemaal.
 
Nou iedereen voor de buis aan het EK kijken denk ik:DD:DD
 
Hier geen voetbal op de buis, heb nooit t leuke eraan weten te ontdekken🙄....maar iedere z'n ding.😉
Avond !
 
Moge Nathalie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan