Middag. Vreselijke kleur uitshirt hebben The Germans.
Doen jullie goed mooi rustig er op aan (ik ken mensen die in 1 keer door halen👎🤔)Avond! Eerste deel van de reis zit erop. Straks mooi op tijd het bed in bij ons overnachtingsadres en morgen deel 2 😎
Nou daar moet ik niet aan denken, het moet ook nog enigszins ontspannend blijven vind ik. Ik vind 1700 km in 2 dagen al behoorlijk wat! Dankjewel!Doen jullie goed mooi rustig er op aan (ik ken mensen die in 1 keer door halen👎🤔)
fijne vakantie
Groot gelijk! Oostenrijk is inderdaad een stuk goedkoper dan Zwitserland. Wel moeten wij ook nog een vignet voor Slovenië hebben, maar ja je moet er wat voor over hebbenWij zijn al een paar keer richting Italie gegaan, en steeds overnacht. 1x bij München, 1x bij Insbruck, en ook een keer in Basel ( toen gingen we via Zwitserland), maar via Oostenrijk is net zo relaxt, en veel goedkoper ivm vignet.
Via de Fernpass? Of omrijden via Munchen jullie?Groot gelijk! Oostenrijk is inderdaad een stuk goedkoper dan Zwitserland. Wel moeten wij ook nog een vignet voor Slovenië hebben, maar ja je moet er wat voor over hebben
Wij rijden naar Kroatië, dus via Neurenberg, Regensburg en dan bij Passau de Oostenrijkse grens over. Morgen dan nog via Graz, Maribor (Slovenië) en Zagreb en dan eindbestemming Omis!Via de Fernpass? Of omrijden via Munchen jullie?
Het is alweer klaar. Alles lekker vlotjes.Moge Albert en succes maar weer.
Herkenbaar en ik heb er ook dagen mee gezeten Marcel. Sterkte daar.Morgen.
Al sinds vrijdag keelpijn. Gisteren vervelende hoest erbij. En gisteravond koorts.
Dus nu beetje brak op de bank.
Ik lig lekker uit te buiken en kijk ondertussen gtst🤣Nou iedereen voor de buis aan het EK kijken denk ik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.