Goeden Dag Topic


Middag, broodje hamburger verorberd en een broodje aardbeien (als compensatie voor de vetten).
Vanavond uit eten met de schoonfamilie in Peize. Zo de F1 training en later qualy bekijken. De middag kom ik zo wel door,.
 
Middag Albert. Wij gaan tegen de avond de Chinees met een bezoekje vereren.
 
Goedemorgen:petjeaf:

Fijn om te horen:DD
Tot nu toe is het nat in Enske, erg nat. Ik kan tegenwoordig met een veerboot naar mn werk:regen:
Wie wil dat nou niet?! Nee vreselijk, al begreep ik dat het langszaam wat beter zou worden? Ik hoop het voor jullie :engel:
 
Middag Lissa en de komende week vanaf dinsdag wordt het hier 27 graden:cool:
 
Dat hadden ze voor afgelopen donderdag ook beloofd. Bleek toch anders…..
Laten we hopen dat ze er weer naast zitten dan. Ach het is voor 3 dagen en dan zakken we weer naar de ideale 21 met af en toe wat regen.
Zo voorkom ik weer dat ik de bakken moet koelen en zelf af en toe mn hoofd in de vriezer moet houden.
 
Tja ik ga me nu een beetje afvragen of het tijd is om te verhuizen naar een hutje op de hei. Dit is al de derde keer in 14 dagen:

 
aloha allen

jaja, ik leef nog steeds hoor. Druk bezig met van alles en nog wat, iets minder met de vissen. Die doen het nog steeds netjes in het paludarium. Zitten wat jonkies in, verder weinig onderhoud aan gelukkig.
 
Avond. Net weer thuis van een etentje met schoonfamilie. Van kwart over 6 tot kwart voor 10 aan tafel gezeten met heerlijke gerechten met zn 12en. En nog mooier dat schoonpaps de rekening betaalde.
 
Sjongejonge… waar is de humor van de mensen tegenwoordig gebleven.
Je mag al niet verkleed als Ruud Gullit naar het EK van sommige wappies, en dan dit…

 
Moge Albert en Corne.

Tja de wereld wordt als maar gekker Albert.,
 
Moge Lissa en is het leuk op vakantie?
 
Sjongejonge… waar is de humor van de mensen tegenwoordig gebleven.
Je mag al niet verkleed als Ruud Gullit naar het EK van sommige wappies, en dan dit…

Ach ja. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan. Er wordt alleen over de laatste actie gesproken.
Al denk dan. Om 23:05 zijn het doorgaans niet meer de ‘kinderen’ van de leeftijd die nog aan belletje lellen doen.
En tegenwoordig mag je nergens meer iets op een normale manier van zeggen, want dan ben je de boze buurman. Dus moet je alles maar blijven pikken.
En de autoriteiten zeggen doodleuk dat je het zelf op moet lossen met de buren.

Dat zoiets niet altijd gaat, daar is dan geen ruimte voor. En uiteindelijk krijg je steeds meer van dit soort acties, want het zit een keer tot over de rand.

Let wel, ik praat dit niet goed. Maar ik snap het wel.

Ik denk ook echt dat we weer eens wat meer aandacht voor de normale normen en waarden moeten hebben. En dat in een vrij land niet altijd maar alles kan.
 
Goedemorgen.

Voor de afwisseling is het hier zonnig met strak blauwe lucht.
 
Goedemorgen/goedemiddag:petjeaf:
Tis hier in Eanske al flink warm en zonnig :DD
 
Ach ja. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan. Er wordt alleen over de laatste actie gesproken.
Al denk dan. Om 23:05 zijn het doorgaans niet meer de ‘kinderen’ van de leeftijd die nog aan belletje lellen doen.
En tegenwoordig mag je nergens meer iets op een normale manier van zeggen, want dan ben je de boze buurman. Dus moet je alles maar blijven pikken.
En de autoriteiten zeggen doodleuk dat je het zelf op moet lossen met de buren.

Dat zoiets niet altijd gaat, daar is dan geen ruimte voor. En uiteindelijk krijg je steeds meer van dit soort acties, want het zit een keer tot over de rand.

Let wel, ik praat dit niet goed. Maar ik snap het wel.

Ik denk ook echt dat we weer eens wat meer aandacht voor de normale normen en waarden moeten hebben. En dat in een vrij land niet altijd maar alles kan.
ik wist niet dat ze jou de boze buurman noemden .
 
de tijden veranderen Marcel dat de jeugd om 10uur binnen moet zijn Marcel. In onze jeugd was dat wel anders. Maar om nou gelijk met een mes aan te komen zetten….

Maar goed ieder mag er het zijne van denken.
 
Goedemorgen/goedemiddag:petjeaf:
Tis hier in Eanske al flink warm en zonnig :DD
Hier im Banthum achter t huus ok.

IMG_2995.jpeg
 
ik wist niet dat ze jou de boze buurman noemden .
Ik maak me niet meer druk.
Maar dat betekend niet, dat ik er niks van vind.

de tijden veranderen Marcel dat de jeugd om 10uur binnen moet zijn Marcel. In onze jeugd was dat wel anders. Maar om nou gelijk met een mes aan te komen zetten….

Maar goed ieder mag er het zijne van denken.
Ik denk dat veel ouders te druk met andere zaken zijn. En al lang blij zijn dat die kinders even ergens anders zijn.
Denk ook niet dat dat mes gelijk is gekomen. Daar zal zeker weten heel wat aan vooraf zijn gegaan.
En wederzijds respect komt van 2 kanten. En kinders die om elf uur nog aan het schreeuwen zijn buiten, dat is niet normaal.
En dat zou ook niet normaal gevonden moeten worden.
En wie dat wel normaal vind, is gemakzuchtig. En houd geen rekening met een ander.
 
En wederzijds respect komt van 2 kanten. En kinders die om elf uur nog aan het schreeuwen zijn buiten, dat is niet normaal.
En dat zou ook niet normaal gevonden moeten worden.
En wie dat wel normaal vind, is gemakzuchtig. En houd geen rekening met een ander.
Ja wij hebben ook mensen in de straat waarbij de tieners van amper 14-15 tot in de nacht af en toe buiten schreeuwen en met scooters scheuren en daar is iets misgegaan. Zijn al diverse buren daar verhuisd maar ja de woningbouw en politie kijken ernaar en doen niets behalve incidenteel een praatje maken.
 

Terug
Bovenaan