Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja wij hebben ook mensen in de straat waarbij de tieners van amper 14-15 tot in de nacht af en toe buiten schreeuwen en met scooters scheuren en daar is iets misgegaan. Zijn al diverse buren daar verhuisd maar ja de woningbouw en politie kijken ernaar en doen niets behalve incidenteel een praatje maken.
Dat is toch niet normaal vanuit de overheid .
 
Ja wij hebben ook mensen in de straat waarbij de tieners van amper 14-15 tot in de nacht af en toe buiten schreeuwen en met scooters scheuren en daar is iets misgegaan. Zijn al diverse buren daar verhuisd maar ja de woningbouw en politie kijken ernaar en doen niets behalve incidenteel een praatje maken.
En doordat zulke zaken niet adequaat opgepakt en opgelost worden, gaan dingen escaleren tot er iets dramatisch gebeurd. En dan wijst de vinger 1 kant op.
Terwijl de oorzaak onbelicht blijft.
 
En doordat zulke zaken niet adequaat opgepakt en opgelost worden, gaan dingen escaleren tot er iets dramatisch gebeurd. En dan wijst de vinger 1 kant op.
Terwijl de oorzaak onbelicht blijft.
Dat precies hier hebben we ook zulke gevallen en op bepaald moment voelen die jongeren zich ongenaakbaar omdat ze weten dat er eigenlijk niks gebeurd naar straf toe .
 
Dat precies hier hebben we ook zulke gevallen en op bepaald moment voelen die jongeren zich ongenaakbaar omdat ze weten dat er eigenlijk niks gebeurd naar straf toe .
Hier kwam de politie een poosje geleden met diverse auto s en allemaal agenten in de straat en na een kort praatje gingen die onverricht weer terzake.
 
Moge Lissa en is het leuk op vakantie?
Het is heerlijk John!
1000016493.jpg
 
Avond allemaal.
 
Avond. Koppie thee, achterdeur nog lekker open en fluitende vogels op de achtergrond.
 
Hier ook alles open. Staat alleen geen wind.

Heel raar dat zomaar de zon schijnt en er is zelfs geen teken van regen. Echt wennen dit.
 
Avond binnenkomers. Zo nog een stukje Duitsland kijken en dan lekker het bed in.
Is vast beter aan te gluren dan die Goudvissen die we eerder aan het werk zagen🤣🤣
 
Nou de komende 3 dagen worden erg warm maar gelukkig zakken we eind van de week weer naar 20-21 graden met af en toe een bui.
Drie dagen warmte is meer dan genoeg en degene die dat lekker vinden moeten dan maar wat in een potje doen voor de koelere dagen die weer eraan komen:DD:DD😉
 
Goede morgen :koffie: ☀️🥵🥵
 
Middag allemaal.
 
Avond binnenkomers. Zo nog een stukje Duitsland kijken en dan lekker het bed in.
Is vast beter aan te gluren dan die Goudvissen die we eerder aan het werk zagen🤣🤣
middag. Nou, die Mannschaft stelde ook niet veel voor. De F1 was veel leuker. 😉😉
 
middag. Nou, die Mannschaft stelde ook niet veel voor. De F1 was veel leuker. 😉😉
Ach Albert geen elftal loopt zich de naden uit het lijf bij zo n laatste wedstrijd als je al weet dat je door bent toch? Die elftallen sparen hun krachten voor de komende wedstrijden als het knock out wordt en dat is logisch. Daarbij zal Duitsland ook niet heel veel verder komen want de verdediging is nog niet wat het moet zijn en dat zal denk ik nog wel een jaar of 2 duren voor Nagelsmann alles goed op de rit heeft.
 
Ach Albert geen elftal loopt zich de naden uit het lijf bij zo n laatste wedstrijd als je al weet dat je door bent toch? Die elftallen sparen hun krachten voor de komende wedstrijden als het knock out wordt en dat is logisch. Daarbij zal Duitsland ook niet heel veel verder komen want de verdediging is nog niet wat het moet zijn en dat zal denk ik nog wel een jaar of 2 duren voor Nagelsmann alles goed op de rit heeft.
K geef ze nog 1 ronde nu ze in het schema komen met Spanje…. Ze wilden geen 1e worden in de poule. Is ze toch gelukt met dat ene puntje.
 
Ja dat verwacht ik ook Albert maar ze zijn op de goede weg na vele slechte jaren en daar gaat het om. Kampioen zullen ze echt niet worden net als die Goudvissen het ook niet zullen worden.

Als die Wout Wegworst naar Ajax gaat dan vreet ik mn pet op want dat is een leuke afmaker maar echt voetballen is wat anders denk ik.
 
Tja echt goede spitsen die ook nogeens goed meevoetballen die zijn er niet veel. Dan moet je al snel over de grens kijken denk ik.
 
Middag Albert.
 
Avond allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan