Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond op deze zomerse avond.
 
Goedenavond,
hier met ramen en deur openen. Ik hoor nog wat vogels fluiten maar het is hoofdzakelijk de ontzettend grote kolonie roeken die krijsend en krassend de nesten opzoekt die ik nu hoor.
 
Goedemorgen, kopje koffie onder het genot van krassende Roeken.
 
Moge Marcel en Stefan.
 
Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Succes bij wat jullie vandaag op de planning hebben staan:DD
 
Moge JW en ik ga me ingraven met deze temp:pp
 
Moguh John, misschien hebben ze in de eemshaven wel ergens wat koelwater voor je over:DD
Nou mn vader woont daar om de hoek en daar is het vaak enkele graden kouder en staat er meer wind dus met dit weer kun je daar goed vertoeven.
 
Morgen 29 en donderdag 30 graden JW maar dan klappen we gelijk terug naar 20-21 graden dus dat is prima en het blijft dan ook 10 dagen zo.
Dus ja deze 3 dagen kom ik vast nog wel door.
 
Morgen 29 en donderdag 30 graden JW maar dan klappen we gelijk terug naar 20-21 graden dus dat is prima en het blijft dan ook 10 dagen zo.
Dus ja deze 3 dagen kom ik vast nog wel door.
Volgens mij heb ik dit de afgelopen dagen pas 4 keer gelezen :DD
 
Volgens mij heb ik dit de afgelopen dagen pas 4 keer gelezen :DD
Wist je al wel dat het morgen en overmorgen 29 en 30 graden gaat worden en dat het dan weer snel afkoelt:DD:DD:pp

Tja de een roept elke dag hoe lekker het weer is en dat ze buiten zitten en de ander roept dat het te warm gaat worden.
Voor mezelf vindt ik het niet het ergste maar voor de huisdieren en de aquaria is het minder. Hier draaien alweer coolers.
 
Goedemorgen!
 
Moge vakantieganger.
 
Voor mezelf vindt ik het niet het ergste maar voor de huisdieren en de aquaria is het minder. Hier draaien alweer coolers.
Is het al weer zo warm bij jullie binnen zeg? Hier valt het binnen nog mee maar er staat 's nachts minimaal 1 raam helemaal open.
 
Is het al weer zo warm bij jullie binnen zeg? Hier valt het binnen nog mee maar er staat 's nachts minimaal 1 raam helemaal open.
22 graden in de woonkamer maar op de nano met garnalen heb ik wel de cooler draaien want die wil ik niet warmer dan 22 hebben en op de slaapkamer is het warmer dan in de woonkamer.

We merken de isolatie goed want met gas zijn we 40% gedaald in verbruik maar ja de warmte blijft ook in de zomer langer hangen.

Middag allemaal.
 
Middag, lekker om half 7 aan t werk al vanmorgen. Maar wel om 12u naar huis. En net 2 boterhammen met aardbeien gegeten.
Vanmorgen een appje dat bij de buren een baby geboren is. Dus de ega even naar de winkel voor een badcape en daar op mn werk de naam op geborduurd. Mooi persoonlijk kadootje.

Vanmorgen een bestelling gedaan bij de LFS voor een groepje Pracht Roodvinzalm, Aphyocharax Rathbuni. Als uitbreiding in mn Lido. Volgende week zijn ze binnen als t goed is,
 
Middag Albert.
 
Goedemiddag, de spanning en de temperatuur stijgt richting 6uur.
 
Middag Albert en welke spanning want door zijn ze al hoor. eerste worden geeft een wat makkelijkere route maar ach dat geeft toch geen extra spanning?
Ik denk dat ze bij de eerste 8 kunnen komen maar dan stranden de Goudvissen op landen als Portugal, Frankrijk en Spanje.
Maar ja mn moeder zei altijd al de bal is rond en ook het elftal wat niet het beste is kan kampioen worden.
 
Avond allemaal.
 
Nou mooie pot voetbal gezien in de eerste helft dus ik ga wat snacks in de oven doen en lang leve de liefde kijken want dat kan vast niet nog erger zijn🤣🤣.
 
22 graden in de woonkamer maar op de nano met garnalen heb ik wel de cooler draaien want die wil ik niet warmer dan 22 hebben en op de slaapkamer is het warmer dan in de woonkamer.

We merken de isolatie goed want met gas zijn we 40% gedaald in verbruik maar ja de warmte blijft ook in de zomer langer hangen.

Middag allemaal.
Ja isolatie is erg fijn in de winter.
In de zomer is het de eerste 2-3 dagen ook fijn. Dan kun je het nog koel houden binnen.
Daarna wordt het feest en krijg je die warmte er de komende 2 weken niet uit.

Hier is het snel warm binnen. Dus gisteren had ik boven de airco al aan. En nu in de woonkamer ook. Op 23 graden, dus niet te koud.
 
Middag, lekker om half 7 aan t werk al vanmorgen. Maar wel om 12u naar huis. En net 2 boterhammen met aardbeien gegeten.
Vanmorgen een appje dat bij de buren een baby geboren is. Dus de ega even naar de winkel voor een badcape en daar op mn werk de naam op geborduurd. Mooi persoonlijk kadootje.

Vanmorgen een bestelling gedaan bij de LFS voor een groepje Pracht Roodvinzalm, Aphyocharax Rathbuni. Als uitbreiding in mn Lido. Volgende week zijn ze binnen als t goed is,
Dat is een leuk visje Albert. Niet zo standaard ook.
 
In de zomer is het de eerste 2-3 dagen ook fijn. Dan kun je het nog koel houden binnen.
Daarna wordt het feest en krijg je die warmte er de komende 2 weken niet uit.
Dat klopt en met de ramen flink open zakt et deels wel hoor maar ja elk voordeel heeft een nadeel.

Nou laatste half uur nog van Oranje gezien en die prutsers hebben dit verdiend en voor de Oostenrijkers is het een mooie prestatie.
er spelen 3 bij oranje met hoogmoedswaanzin. Die hebben ook niet gewoon de naam op het shirt staan zoals de rest maar de voornaam🤣🤣🤣.
Maar goed dat ik niet bij Oranje speel want dan was er geen ruimte genoeg met Jan Theodoor:DD
 
T was bagger. Volgende keer toch maar Dumfries er weer in. En Wijnaldum naar huis sturen maar. Die brengt niks
 
T was bagger. Volgende keer toch maar Dumfries er weer in. En Wijnaldum naar huis sturen maar. Die brengt niks
Ik denk dat Ronald ze beter allemaal naar huis kan sturen en de spelers uit 88 moet oproepen:DD:DD
 
Goedemorgen.
Weer een warme dag en dan morgen ook nog natuurlijk en dan is het weer tijd voor normale temperaturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan