Goedenavond op deze zomerse avond.
Moguh John, misschien hebben ze in de eemshaven wel ergens wat koelwater voor je overMoge JW en ik ga me ingraven met deze temp
Nou mn vader woont daar om de hoek en daar is het vaak enkele graden kouder en staat er meer wind dus met dit weer kun je daar goed vertoeven.Moguh John, misschien hebben ze in de eemshaven wel ergens wat koelwater voor je over
Volgens mij heb ik dit de afgelopen dagen pas 4 keer gelezenMorgen 29 en donderdag 30 graden JW maar dan klappen we gelijk terug naar 20-21 graden dus dat is prima en het blijft dan ook 10 dagen zo.
Dus ja deze 3 dagen kom ik vast nog wel door.
Wist je al wel dat het morgen en overmorgen 29 en 30 graden gaat worden en dat het dan weer snel afkoeltVolgens mij heb ik dit de afgelopen dagen pas 4 keer gelezen
Is het al weer zo warm bij jullie binnen zeg? Hier valt het binnen nog mee maar er staat 's nachts minimaal 1 raam helemaal open.Voor mezelf vindt ik het niet het ergste maar voor de huisdieren en de aquaria is het minder. Hier draaien alweer coolers.
22 graden in de woonkamer maar op de nano met garnalen heb ik wel de cooler draaien want die wil ik niet warmer dan 22 hebben en op de slaapkamer is het warmer dan in de woonkamer.Is het al weer zo warm bij jullie binnen zeg? Hier valt het binnen nog mee maar er staat 's nachts minimaal 1 raam helemaal open.
Ja nu weet ik wie die tekst op de haarband van idiote Depay heeft geborduurd🤣en daar op mn werk de naam op geborduurd.
Ja isolatie is erg fijn in de winter.22 graden in de woonkamer maar op de nano met garnalen heb ik wel de cooler draaien want die wil ik niet warmer dan 22 hebben en op de slaapkamer is het warmer dan in de woonkamer.
We merken de isolatie goed want met gas zijn we 40% gedaald in verbruik maar ja de warmte blijft ook in de zomer langer hangen.
Middag allemaal.
Dat is een leuk visje Albert. Niet zo standaard ook.Middag, lekker om half 7 aan t werk al vanmorgen. Maar wel om 12u naar huis. En net 2 boterhammen met aardbeien gegeten.
Vanmorgen een appje dat bij de buren een baby geboren is. Dus de ega even naar de winkel voor een badcape en daar op mn werk de naam op geborduurd. Mooi persoonlijk kadootje.
Vanmorgen een bestelling gedaan bij de LFS voor een groepje Pracht Roodvinzalm, Aphyocharax Rathbuni. Als uitbreiding in mn Lido. Volgende week zijn ze binnen als t goed is,
Dat klopt en met de ramen flink open zakt et deels wel hoor maar ja elk voordeel heeft een nadeel.In de zomer is het de eerste 2-3 dagen ook fijn. Dan kun je het nog koel houden binnen.
Daarna wordt het feest en krijg je die warmte er de komende 2 weken niet uit.
Ik denk dat Ronald ze beter allemaal naar huis kan sturen en de spelers uit 88 moet oproepenT was bagger. Volgende keer toch maar Dumfries er weer in. En Wijnaldum naar huis sturen maar. Die brengt niks
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.