Ja jij wil echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten he🤣🤣🤣is dat inclusief toeristenbelasting?
Ja jij wil echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten he🤣🤣🤣is dat inclusief toeristenbelasting?
Ja, anders houd ik niet genoeg geld over voor de bus naar Grunn (en weer terug)Ja jij wil echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten he🤣🤣🤣
Nou gelukkig is de warmte na vandaag eerst weer voorbij en kun je dan weer gewoon naar buiten. Voor velen is het te heet en ook voor de huisdieren.Goedenavond.
Wat een mooi weer zeg! Dat doet een mens goed, zoveel zon.
Ik houd helemaal niet van warmte in huis. Maar buiten vind ik het niet erg. Als het me teveel wordt, ga ik lekker naar binnen.
3.34 uur?Nou gelukkig is de warmte na vandaag eerst weer voorbij en kun je dan weer gewoon naar buiten. Voor velen is het te heet en ook voor de huisdieren.
Vroeger kon ik er ook best goed tegen maar de laatste jaren is dat veranderd.
Kortom het is nu nog lekker buiten dus ik ga even met de hond aan de wandel en wens iedereen alvast een goedemorgen.
Even volhouden tot morgen.Buiten vind ik het inderdaad niet te harden en vooral niet in de zon.
Dit zouden ze moeten verbieden en ook praten over warm weer moet verboden worden31°
Neerslag: 0 mm
Wind: WZW 3
Druk: 1008.4 hPa
Vochtigheid: 35%
31,5 bij mij achter in de schaduw (noordzijde)
Er lijken wat buien op komst.
Ik zie ook wat buien, maar ze trekken boven langs. Ze lijken jou kant op te gaan.31°
Neerslag: 0 mm
Wind: WZW 3
Druk: 1008.4 hPa
Vochtigheid: 35%
31,5 bij mij achter in de schaduw (noordzijde)
Er lijken wat buien op komst.
Nee heb niet zoveel met brommers.....Middag Lex en kom je nog in Assen dit weekend?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.