Goeden Dag Topic


Goedenavond.

Wat een mooi weer zeg! Dat doet een mens goed, zoveel zon.

Ik houd helemaal niet van warmte in huis. Maar buiten vind ik het niet erg. Als het me teveel wordt, ga ik lekker naar binnen.
 
Goedenavond.

Wat een mooi weer zeg! Dat doet een mens goed, zoveel zon.

Ik houd helemaal niet van warmte in huis. Maar buiten vind ik het niet erg. Als het me teveel wordt, ga ik lekker naar binnen.
Nou gelukkig is de warmte na vandaag eerst weer voorbij en kun je dan weer gewoon naar buiten. Voor velen is het te heet en ook voor de huisdieren.
Vroeger kon ik er ook best goed tegen maar de laatste jaren is dat veranderd.
Kortom het is nu nog lekker buiten dus ik ga even met de hond aan de wandel en wens iedereen alvast een goedemorgen.
 
Moge Marcel.

Inmiddels 24 graden in huis dus we zien de koelte vanaf morgen tegemoet en gaan maar een regendansje doen.
 
Moge JW en kijk je al uit naar de dag van morgen want dan is die warmte weer deels verdwenen en kunnen we weer de iglo uitkomen.
 
Goedemiddag


Nou gelukkig is de warmte na vandaag eerst weer voorbij en kun je dan weer gewoon naar buiten. Voor velen is het te heet en ook voor de huisdieren.
Vroeger kon ik er ook best goed tegen maar de laatste jaren is dat veranderd.
Kortom het is nu nog lekker buiten dus ik ga even met de hond aan de wandel en wens iedereen alvast een goedemorgen.
3.34 uur?
Toen draaide ik mij nog een keer om hihi.

Buiten vind ik het inderdaad niet te harden en vooral niet in de zon.
 
middag vakantie gangster.


Het is wel warm hier maar begint bewolkt te worden. Dus nog drukkender warm voor je gevoel.
 
31°
Neerslag: 0 mm
Wind: WZW 3
Druk: 1008.4 hPa
Vochtigheid: 35%

31,5 bij mij achter in de schaduw (noordzijde)
Er lijken wat buien op komst.
 
31°
Neerslag: 0 mm
Wind: WZW 3
Druk: 1008.4 hPa
Vochtigheid: 35%

31,5 bij mij achter in de schaduw (noordzijde)
Er lijken wat buien op komst.
Dit zouden ze moeten verbieden en ook praten over warm weer moet verboden worden:deal:
 
Middag, warm ja 30+ was afzien in de werkplaats met dikke overal/werkschoenen......dus geen korte broek en slippers:DD
 
Middag Lex en kom je nog in Assen dit weekend?
 
Avond allemaal en ik zit momenteel de warmte de omgeving uit te blazen:DD:DD
 
31°
Neerslag: 0 mm
Wind: WZW 3
Druk: 1008.4 hPa
Vochtigheid: 35%

31,5 bij mij achter in de schaduw (noordzijde)
Er lijken wat buien op komst.
Ik zie ook wat buien, maar ze trekken boven langs. Ze lijken jou kant op te gaan.
 
Goedenavond.

Vanmiddag met de collega’s buiten gegeten. Hendig werm.

Nu lekker in huis.
 
Avond, 2 bezoekjes gedaan vanmiddag en zojuist. Wel 2 complete uitersten.
 
Avond,paar spetters regen hier. Heerlijk geurend gelijk buiten.
 
Goedemorgen. Ik ga eens even aan de wandel want het is lekker buiten en hopelijk koelt het vandaag flink af.
 
Goedemorgen.

Het is lekker buiten. En de geur van linden hangt in de lucht.
 

Terug
Bovenaan