Goedemorgen.
Ik zie dat het hier nog een warme dag gaat worden, 26 graden.
Heerlijk 😉Goedemorgen.
Jazeker, mij hoor je na al die regen niet klagen.Heerlijk 😉
Nou na vandaag mag je je opmaken voor lagere temperaturen van zo n 19-20 graden en dat is pas ideaal😉Heerlijk 😉
Jij altijd met je weer en warmte….. houdt je wel bezig. 😉😉😉Moge Albert. Het zal in Assen in de zon wel warm zijn vandaag. Nou ja morgen koeler dus dat scheelt voor het publiek weer.
Ik ben er vaak geweest en kwam rood als een kreeft thuis.
Dan ken je vast eigenaar Roelof wel en die ken ik ook redelijk vanwege de werkzaamheden wat ik destijds ook deed bij Riders for Health maar ja dat is al even terug.Maar deze was t mooiste. Als VIP gast bij RW Racing
Ik kijk ook. Gelijk een pittige etappe in Italië. Eerste slachtoffer Mark Cavendish volgens mij. Ik kijk wel op Sporza. Fatsoenlijk commentaarGoedemiddag,
ik zit hier de tour te kijken. Samen met de Giro is dat het enige sportevenement dat ik goed volg.
Zag op FB dat bij die kweker waar je slechte ervaring mee hebt een open dag is. Ben maar niet gegaan.Goedemiddag,
ik zit hier de tour te kijken. Samen met de Giro is dat het enige sportevenement dat ik goed volg.
Ik kijk tussen door en ga zo eerst de sprintrace kijken en dan de Tour. Hopen dat Pogi een goede tour rijdt.Goedemiddag,
Ik zag dat ook, volg hem. Heb nog contact gehad met iemand via de NOV groep en die was er geweest en niet over te spreken. Vooral erg rommelig en de Phalaenopsis die ze gekocht had waren met 2 weken uitgebloeid. Ik heb de foto's nog steeds op de telefoon staan.Zag op FB dat bij die kweker waar je slechte ervaring mee hebt een open dag is. Ben maar niet gegaan.
Ja jij weet ook niet wat je wil he. Die pompen hebben jullie niet voor niets gekocht en die moeten af en toe ook hun werk doen marcel. Nou dit was voor de eerste 1,5 week de laatste warme dag gelukkig en een bui vindt ik niet zo erg.Dan heb ik toch liever 30 graden….
Ja met die lijnen telt een millimeter al tegenwoordig en dat is stom maar zo werkt het maar dan voor beide kanten. Nou Duitsland was in de eerste helft oppermachtig en de Denen dankten de 0 aan de keeper. Het was beter om te zien dat dat stelletje Goudvissen uit Holland die ook nu nogeens een hele makkelijke route krijgen.En van de Denen werd amper 2 minuten eerder een goal afgekeurd omdat een teennagel buitenspel zou staan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.