Goeden Dag Topic


Goedemorgen.

Ik zie dat het hier nog een warme dag gaat worden, 26 graden.
 
Nou na vandaag mag je je opmaken voor lagere temperaturen van zo n 19-20 graden en dat is pas ideaal;)

Moge binnenkomers. Snel verversen en dan MotoGP kijken vanaf Assen. Het is in de stad weer loeidruk met motoren overal.
 
Moge Albert. Het zal in Assen in de zon wel warm zijn vandaag. Nou ja morgen koeler dus dat scheelt voor het publiek weer.
Ik ben er vaak geweest en kwam rood als een kreeft thuis.
 
Moge Albert. Het zal in Assen in de zon wel warm zijn vandaag. Nou ja morgen koeler dus dat scheelt voor het publiek weer.
Ik ben er vaak geweest en kwam rood als een kreeft thuis.
Jij altijd met je weer en warmte….. houdt je wel bezig. ;););):sorry:


Ik heb er ook geregeld gelopen. Ook in mn leren motorpak…. Maar deze was t mooiste. Als VIP gast bij RW Racing



IMG_6282.jpegIMG_6281.jpeg
 
Tja jij was het die reageerde op de post van Marcel met heerlijk maar ja zo denkt niet iedereen erover. Buiten het weerpraatje om is er niet zoveel te vertellen in het GDT denk ik.
En ja ik kan slecht tegen warmte maar ik merk wel dat ik hier niet de enige ben;)

Maar deze was t mooiste. Als VIP gast bij RW Racing
Dan ken je vast eigenaar Roelof wel en die ken ik ook redelijk vanwege de werkzaamheden wat ik destijds ook deed bij Riders for Health maar ja dat is al even terug.
Ondanks zn pensioen was Roelof een actief baasje.
 
Middag, prachtige Sprintrace in Oostenrijk. Norris dacht Max te pakken in bocht 3, maar verwachtte niet dat Max hem de bocht daarna weer terug pakte, en Piastri die met hem mee ging. Daarna was het wel klaar met McLaren
 
Nou ook een mooie kwalificatie in de Moto 3 met Collin op plek 3 na een mega highsider maar hij is ok. De monteurs kregen de motor net niet optijd weer klaar maar goed hij staat op de eerste rij.

Zag beelden van de campings in Assen en daar lopen ook een boel gekken bij. Een deel gaat niet eens naar de race kijken en komt alleen om 3 dagen te zuipen en om k.t te kunnen roepen zoals ze zelf aangaven:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Goedemiddag,

ik zit hier de tour te kijken. Samen met de Giro is dat het enige sportevenement dat ik goed volg.
 
Goedemiddag,

ik zit hier de tour te kijken. Samen met de Giro is dat het enige sportevenement dat ik goed volg.
Ik kijk ook. Gelijk een pittige etappe in Italië. Eerste slachtoffer Mark Cavendish volgens mij. Ik kijk wel op Sporza. Fatsoenlijk commentaar
 
Goedemiddag,

ik zit hier de tour te kijken. Samen met de Giro is dat het enige sportevenement dat ik goed volg.
Zag op FB dat bij die kweker waar je slechte ervaring mee hebt een open dag is. Ben maar niet gegaan.
 
Goedemiddag,

ik zit hier de tour te kijken. Samen met de Giro is dat het enige sportevenement dat ik goed volg.
Ik kijk tussen door en ga zo eerst de sprintrace kijken en dan de Tour. Hopen dat Pogi een goede tour rijdt.
 
Zag op FB dat bij die kweker waar je slechte ervaring mee hebt een open dag is. Ben maar niet gegaan.
Ik zag dat ook, volg hem. Heb nog contact gehad met iemand via de NOV groep en die was er geweest en niet over te spreken. Vooral erg rommelig en de Phalaenopsis die ze gekocht had waren met 2 weken uitgebloeid. Ik heb de foto's nog steeds op de telefoon staan.

Kijk mensen. Dit kocht ik als een bloeiende orchidee bij boven bedoelde kweker.
Versturen normaal geen enkel probleem maar deze plant was gewoon erg slecht.

Click ⬇️

In de doos gepropt.
IMG_6016.jpeg


IMG_6034.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Middag.

Nou JP met z’n weer. Nu komen er vanavond weer buien aan met wateroverlast.
Ik hoop dat de buurman de pomp weer tevoorschijn haalt.
Dan heb ik toch liever 30 graden….
 
Dan heb ik toch liever 30 graden….
Ja jij weet ook niet wat je wil he:DD:DD. Die pompen hebben jullie niet voor niets gekocht en die moeten af en toe ook hun werk doen marcel. Nou dit was voor de eerste 1,5 week de laatste warme dag gelukkig en een bui vindt ik niet zo erg.
Hier verwachten ze tot morgenavond 1 mm regen dus dat is niet veel. Dinsdag zakt het naar 17 graden met 4 mm maar ja dan kan het in huis weer wat afkoelen met alles open.
 
Avond. Geweldig machtsvertoon van de heer M Verstappen vanmiddag. Iedereen zoek gereden. En prachtige finish vd tour. Nu avondje voetballen. Eens zien wie dr naar huis mag.
 
Avond, paar regendruppels hierzo. Nog steeds lekker aangenaam temperatuurtje
 
Avond allemaal, wat een prachtig weer vandaag. Zelfs een hoosbui en donderskoer mochten de pret niet drukken:DD
 
Nou,het is wel duidelijk dat Duitsland ver moet komen dit toernooi, als de scheids en de VAR ze zo moet helpen.
Heel goedkoop een penalty geven. En van de Denen werd amper 2 minuten eerder een goal afgekeurd omdat een teennagel buitenspel zou staan.
 
Lekker aan t genieten van Coldplay live at Glastonbury op BBC. Goedkoper als een concertkaartje te kopen van hun.
 
En van de Denen werd amper 2 minuten eerder een goal afgekeurd omdat een teennagel buitenspel zou staan.
Ja met die lijnen telt een millimeter al tegenwoordig en dat is stom maar zo werkt het maar dan voor beide kanten. Nou Duitsland was in de eerste helft oppermachtig en de Denen dankten de 0 aan de keeper. Het was beter om te zien dat dat stelletje Goudvissen uit Holland die ook nu nogeens een hele makkelijke route krijgen.
Maar ik vond het een leuke pot voetbal en wees gerust want de Goudvissen komen Duitsland niet tegen want die gaan het tegen de Spanjaarden niet redden want deze worden kampioen denk ik.
Btw, die hele loting is ook niet eerlijk eigenlijk. Ze moeten de winnaars in een pot gooien en daar de teams uit trekken net zoals dat gebeurt in Europees verband met de clubs maar ja ik heb deze manier van werken niet bedacht.

Ik wens iedereen alvast een mooie dag toe en spannende races in de MotoGP als je zou gaan kijken.
 
Laatst bewerkt:
Zo net een lekkere wandeling gemaakt van een dik half uur. Niemand bij de weg en lekker koel buiten. De komende dagen zakken we naar 17 graden en dan kan het weer afkoelen in huis. Voor de komende 2 weken ziet het weer er goed uit gelukkig en dan kunnen de coolers boven de bakken weer uit.
Nu tijd voor een broodje met een kop koffie.
 
Moge Stefan en als je opschiet kun je hier in de wijk vanmiddag nog kijken naar Lucas en Gea:pp.
 

Terug
Bovenaan