Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Corne en Marcel.
 
Ik zeg alvast een goedemiddag:petjeaf:
Maak er wat moois van op deze zondag:DD
 
Middag allemaal en wat een geweldige Moto3 race met Collin op 2.
 
Middag Lex.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Hoi hoi! Lang niet geweest, maar ik zag de Moto GP en ik moest aan jullie denken🥰
 
Hoi hoi! Lang niet geweest, maar ik zag de Moto GP en ik moest aan jullie denken🥰
Hoi en ja ik heb ook gekeken hoor en erg goede prestatie van Collin. Leuk dat je weer online bent.
 
Goedemiddags.
Avond Albert en alle andere leden, we hebben een leuke tourrit gezien met Pogi .
Ik heb het niet gezien maar volgens mij zat er eindelijk wat pit in de F1 en was het wel leuk om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Wat een rust hier. Morgen eindelijk een zeer koele dag met een paar verfrissende buien dus mn zwembroek ligt klaar.
Nee dat kan ik de buren niet aandoen maar de verkoeling is erg welkom in elk geval.
 
Goed, de Engelsen mazzel. En de Spanjolen ook.. bewijs van Willekeur bij de VAR en UEFA. Buitenspel situatie vergelijkbaar als van de goal van Simons. Nu tellen ze hem bij Spanje wel.
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Buitenspel situatie vergelijkbaar als van de goal van Simons
Tja ze trekken lijnen en dan komt daar het oordeel uit en ze kunnen niet alle situaties naast elkaar gaan leggen. Die VAR kost al onnodig veel tijd en je houdt altijd dat de ene keer iets wordt toegestaan/goedgekeurd en de andere keer niet en dat zie je ook met het geven van kaarten. Dat hoort nu eenmaal bij het spelletje.

Moge Marcel en hier net een beetje regen.
 
Moge Corne.
 
Tja ze trekken lijnen en dan komt daar het oordeel uit en ze kunnen niet alle situaties naast elkaar gaan leggen. Die VAR kost al onnodig veel tijd en je houdt altijd dat de ene keer iets wordt toegestaan/goedgekeurd en de andere keer niet en dat zie je ook met het geven van kaarten. Dat hoort nu eenmaal bij het spelletje.

Moge Marcel en hier net een beetje regen.
Dit had te maken met het in de baan vh schot staan. Deed Dumfries ook volgens de VAR. dit had niks met lijnen trekken te maken

Maar ondanks dit wens ik jullie allemaal een fijne (werk/vakantie) dag toe. Doorhalen wat niet voor u van toepassing is.
 
Dit had te maken met het in de baan vh schot staan. Deed Dumfries ook volgens de VAR. dit had niks met lijnen trekken te maken

Maar ondanks dit wens ik jullie allemaal een fijne (werk/vakantie) dag toe. Doorhalen wat niet voor u van toepassing is.
Moge Albert en ook in het geval van wat jij noemt kun je daar in elk apart geval over discussieren want ja ook ik vond dat bij Oranje hij de keeper hinderde maar daar kan een ander weer anders over denken. Op zo n moment in een wedstrijd moet men snel een besluit nemen en dan wordt er soms een verkeerd besluit genomen maar ja dat hoort bij de sport.
In de MotoGP is nu vaak de discussie of de coureurs niet teveel risico nemen en of iets al dan niet een race incident is. Ook dan zie je soms in best vergelijkbare situaties dat er een ander oordeel uitkomt.
De VAR mogen ze afschaffen van mij maar met of zonder zul je altijd in gelijkwaardige situaties verschillende oordelen blijven zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
Middag JW en hier net genoten van een kort verfrissend buitje.
 
Middag, :koffie:

Hier rond de middag een enorme plensbui.
 
Hier meer af en toe een licht buitje maar het zet weinig zoden aan de dijk.
 
Middag, hier is t vandaag (nog) droog gebleven maar t was om te werken toch wat aangenamer dan vorige week..........
 
Avond:petjeaf:
Lekker wisselvallig dagje vandaag. Ben benieuwd of de Belgen en de Fransen het nog eens kunnen worden over de eindstand:DD
 
Avond:petjeaf:
Lekker wisselvallig dagje vandaag. Ben benieuwd of de Belgen en de Fransen het nog eens kunnen worden over de eindstand:DD
Dat is ze gelukt hoor. Vond het zoals veel potjes op het EK ver onder het nivo wat je mag verwachten.

Avond Lex en JW.
 
Dat is ze gelukt hoor. Vond het zoals veel potjes op het EK ver onder het nivo wat je mag verwachten.
Kootje nonnen wat een amateurpot weer. Lijkt er zo langzamerhand op dat de minst slechtste ploeg gaat winnen ipv de beste🙄
 
Kootje nonnen wat een amateurpot weer. Lijkt er zo langzamerhand op dat de minst slechtste ploeg gaat winnen ipv de beste🙄
Ja het valt me over de hele linie flink tegen van wat ik heb gezien.
 
Goedenavond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan