Nee want die moet je zo vers mogelijk eten eigenlijk maar dat is in 10 min te regelen hoor😉heb je eierbal in huis ?
Moge Andre.
Nee want die moet je zo vers mogelijk eten eigenlijk maar dat is in 10 min te regelen hoor😉heb je eierbal in huis ?
Hoi en ja ik heb ook gekeken hoor en erg goede prestatie van Collin. Leuk dat je weer online bent.Hoi hoi! Lang niet geweest, maar ik zag de Moto GP en ik moest aan jullie denken🥰
Avond Albert en alle andere leden, we hebben een leuke tourrit gezien met Pogi .Goedemiddags.
Tja ze trekken lijnen en dan komt daar het oordeel uit en ze kunnen niet alle situaties naast elkaar gaan leggen. Die VAR kost al onnodig veel tijd en je houdt altijd dat de ene keer iets wordt toegestaan/goedgekeurd en de andere keer niet en dat zie je ook met het geven van kaarten. Dat hoort nu eenmaal bij het spelletje.Buitenspel situatie vergelijkbaar als van de goal van Simons
Dit had te maken met het in de baan vh schot staan. Deed Dumfries ook volgens de VAR. dit had niks met lijnen trekken te makenTja ze trekken lijnen en dan komt daar het oordeel uit en ze kunnen niet alle situaties naast elkaar gaan leggen. Die VAR kost al onnodig veel tijd en je houdt altijd dat de ene keer iets wordt toegestaan/goedgekeurd en de andere keer niet en dat zie je ook met het geven van kaarten. Dat hoort nu eenmaal bij het spelletje.
Moge Marcel en hier net een beetje regen.
Moge Albert en ook in het geval van wat jij noemt kun je daar in elk apart geval over discussieren want ja ook ik vond dat bij Oranje hij de keeper hinderde maar daar kan een ander weer anders over denken. Op zo n moment in een wedstrijd moet men snel een besluit nemen en dan wordt er soms een verkeerd besluit genomen maar ja dat hoort bij de sport.Dit had te maken met het in de baan vh schot staan. Deed Dumfries ook volgens de VAR. dit had niks met lijnen trekken te maken
Maar ondanks dit wens ik jullie allemaal een fijne (werk/vakantie) dag toe. Doorhalen wat niet voor u van toepassing is.
Dat is ze gelukt hoor. Vond het zoals veel potjes op het EK ver onder het nivo wat je mag verwachten.Avond
Lekker wisselvallig dagje vandaag. Ben benieuwd of de Belgen en de Fransen het nog eens kunnen worden over de eindstand
Kootje nonnen wat een amateurpot weer. Lijkt er zo langzamerhand op dat de minst slechtste ploeg gaat winnen ipv de beste🙄Dat is ze gelukt hoor. Vond het zoals veel potjes op het EK ver onder het nivo wat je mag verwachten.
Ja het valt me over de hele linie flink tegen van wat ik heb gezien.Kootje nonnen wat een amateurpot weer. Lijkt er zo langzamerhand op dat de minst slechtste ploeg gaat winnen ipv de beste🙄
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.