Avond Marcel.
Dag chef AF.Middag Albert.
Leuk Japonica's!Middag. Visjes gehaald en wat Japonica garnalen. Even laten bijkomen vd stress en dan in de Lido loslaten.
Hij heeft altijd het geluk dat er een behoorlijk aantal teamgenoten bij hem fietsen berg op. 1:1 zou ik de duels wel eens willen zien met Roglic of Vingegard. Las onlangs nog wel dat hij 19 dgn voor de tour nog Covid had. Dus wie weet of hij het volhoudt. We zijn net een paar dagen bezig.Zo mooie etappe in de Tour met een gerichte aanval van Pogi op een goed moment.
Je zal ook eens wat positiefs zeggen he over het Ned. elftal 🙂🙂😉Nou echt geweldig vindt ik het allemaal nog niet tegen zo n tegenstander als Roemenie.
Die staan op plek 47 dus dat is niet echt goed te noemen. Toch hebben ook zij een paar aardige kansen nog gehad.
Maar ja na wat ik gezien heb dit EK had ik ook niet een topwedstrijd verwacht
Haha vindt je het dan zo geweldig wat ze laten zien? Ja beter dan tegen Oostenrijk maar tegen nr 45 van de FIFA lijst is dit ook nog niet bijster hoor.Je zal ook eens wat positiefs zeggen he over het Ned. elftal 🙂🙂😉
Ja! Alleen het had 4 of 5-0 moeten zijn gezien de kansen die net gemist werden. Maar het resultaat telt zoals altijd uiteraard. Roemenen hebben weinig kans gecreëerd. De verdediging was goed, en Schouten, Gakpo en Aké waren de besten vondt ik.Haha vindt je het dan zo geweldig wat ze laten zien? Ja beter dan tegen Oostenrijk maar tegen nr 45 van de FIFA lijst is dit ook nog niet bijster hoor.
Als ze zo spelen tegen een Frankrijk of portugal dan moeten ze uit een ander vaatje tappen alhoewel die ook nog niet veel hoogstaand voetbal hebben laten zien.
Dus ja het is beter dan tegen Oostenrijk maar ja daar heb je het ook mee gezegd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.