Goeden Dag Topic


Avond heren. En eventueel aanwezige dames.
 
Moge Jaap en hier ook af en toe nat.
 
Goedemorgen! Vandaag nog een dagje op de boot, samen met de schoonouders die hier in de buurt zitten en dan morgen weer richting het mooie Enschede :DD
 
Goedemiddag, lekker thuis alweer. TV op Sporza om de rit naar de Galibier te zien. Komt straks nog een stratenmaker langs om te kijken naar ons terras die we opnieuw willen laten betegelen. Benieuwd hoe de offerte eruit gaat zien naar onze wensen aan gegeven te hebben. En hopelijk bellen ze vd LFS uit Almelo dat mn bestelde vissies dr zijn.
 
Middag. Visjes gehaald en wat Japonica garnalen. Even laten bijkomen vd stress en dan in de Lido loslaten.
 
Zo mooie etappe in de Tour met een gerichte aanval van Pogi op een goed moment.
 
Nou laat ik alvast avond zeggen en ik hoop voor de oranje fans dat ze nu eens een goede pot voetbal te zien krijgen.
 
Zo mooie etappe in de Tour met een gerichte aanval van Pogi op een goed moment.
Hij heeft altijd het geluk dat er een behoorlijk aantal teamgenoten bij hem fietsen berg op. 1:1 zou ik de duels wel eens willen zien met Roglic of Vingegard. Las onlangs nog wel dat hij 19 dgn voor de tour nog Covid had. Dus wie weet of hij het volhoudt. We zijn net een paar dagen bezig.
 
Tja maar Vingegard komt ook net uit de lappenmand. Het aantal teamgenoten eromheen is geen geluk maar een kwestie van toprenners om je heen hebben en een goede organisatie.
De ontsnapping was verder 1:1 en dat is dit keer in zijn voordeel beslecht maar ja dat zegt niets.
De Tour is inderdaad net gestart maar dat we geen Nederlandse winnaar krijgen dat is wel zeker en of dat ooit nog gebeurt betwijfel ik.
 
Nou echt geweldig vindt ik het allemaal nog niet tegen zo n tegenstander als Roemenie.
Die staan op plek 47 dus dat is niet echt goed te noemen. Toch hebben ook zij een paar aardige kansen nog gehad.
Maar ja na wat ik gezien heb dit EK had ik ook niet een topwedstrijd verwacht:DD
 
Nou echt geweldig vindt ik het allemaal nog niet tegen zo n tegenstander als Roemenie.
Die staan op plek 47 dus dat is niet echt goed te noemen. Toch hebben ook zij een paar aardige kansen nog gehad.
Maar ja na wat ik gezien heb dit EK had ik ook niet een topwedstrijd verwacht:DD
Je zal ook eens wat positiefs zeggen he over het Ned. elftal :):);):sorry:
 
Je zal ook eens wat positiefs zeggen he over het Ned. elftal :):);):sorry:
Haha vindt je het dan zo geweldig wat ze laten zien? Ja beter dan tegen Oostenrijk maar tegen nr 45 van de FIFA lijst is dit ook nog niet bijster hoor.
Als ze zo spelen tegen een Frankrijk of portugal dan moeten ze uit een ander vaatje tappen alhoewel die ook nog niet veel hoogstaand voetbal hebben laten zien.
Dus ja het is beter dan tegen Oostenrijk maar ja daar heb je het ook mee gezegd.
 
Haha vindt je het dan zo geweldig wat ze laten zien? Ja beter dan tegen Oostenrijk maar tegen nr 45 van de FIFA lijst is dit ook nog niet bijster hoor.
Als ze zo spelen tegen een Frankrijk of portugal dan moeten ze uit een ander vaatje tappen alhoewel die ook nog niet veel hoogstaand voetbal hebben laten zien.
Dus ja het is beter dan tegen Oostenrijk maar ja daar heb je het ook mee gezegd.
Ja! Alleen het had 4 of 5-0 moeten zijn gezien de kansen die net gemist werden. Maar het resultaat telt zoals altijd uiteraard. Roemenen hebben weinig kans gecreëerd. De verdediging was goed, en Schouten, Gakpo en Aké waren de besten vondt ik.
 
Spanje speelt tafeltennis voetbal ,lijkt een domme opmerking maar de bal gaat zo snel rond dat het voor een tegenstander moeilijk wordt om daar door heen te komen.Uiteraard hoop ik dat Nederland verder komt, frankrijk lijkt mij te verslaan, en Portugal ook, Engeland weet ik niet,,het zal toch niet weer Nederland Duitsland worden?.
 

Terug
Bovenaan