Goeden Dag Topic


Spanje speelt tafeltennis voetbal ,lijkt een domme opmerking maar de bal gaat zo snel rond dat het voor een tegenstander moeilijk wordt om daar door heen te komen.Uiteraard hoop ik dat Nederland verder komt, frankrijk lijkt mij te verslaan, en Portugal ook, Engeland weet ik niet,,het zal toch niet weer Nederland Duitsland worden?.
Klopt Bert maar Duitsland en Engeland komen niet verder dan de komende ronde. Denk eerder dat Frankrijk in de finale komt al zag ik veel liever de Duitsers maar die zijn er nog niet aan toe dit EK.
 
Moguh John, daarom begin ik op maandagmorgen al met zagen. Weet je hoeveel werk dat is om die hele week door midden te zagen?:DD
Ja dat is een flink eind en we worden ouder he en dan duurt het allemaal ook wat langer:ROFLMAO:
 
Nou het weer is wisselvallig maar qua temperatuur prima zo. Zo maar even de Tour kijken.
 
Avond allemaal.

Mooie overwinning voor Cav.
 
Ik zeg alvast tot morgen koukleumen en mijn advies is ga net als mij elke morgen rond 5 uur een half uurtje wandelen in de frisse lucht:pp
Mijn moeder sprak toch wijze woorden: vroeger had je houten schepen en ijzeren kerels maar tegenwoordig heb je houten kerels en ijzeren schepen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Moge Marcel en hier regende het wel om 5 uur maar nu schijnt lekker de zon. En dat bij een aangename 15 graden dus we hebben niks te klagen;)


Moge JW.
 
Middag. Als dit klopt gaan we weer richting wat aangenamere temperaturen. Nog 2 weekjes volhouden tot mn vakantie.
IMG_6299.png
 
Middag Albert en hier ook rond de 21-22 graden de komende weken dus ideaal weer en niet dat vieze warme weer. Dan kun je nog iets doen.
 
Middag, het is weer een hele Tour om de mannen op de fiets in gareel te houden… 🚴‍♂️🚴‍♂️
 
Middag Albert en misschien gaan ze weer van die paaltjes rammen want degene die de meeste raakt krijgt 3 seconden bonificatie;)
 
Goedenavond.

Vanmorgen grijs met regen. Maar gelukkig kwam de zon om 11 uur.

Tussen de middag lekker buiten gegeten in de zon. Er was een pizza bakker geregeld en deze bakte non stop pizza’s in een echte hout gestookte oven.
Toch een aantal verschillende punten gegeten.
Morgen vrijdag, dat vieren we met broodjes. Deze keer van Bufkes.
 
Goedenavond. Na het eten de stofzuiger gepakt, en daarna even met een dweil over de vloer geweest. Het is weer mooi glad als de ega van t werk terug komt.
 

Terug
Bovenaan