Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Goedenmiddag
 
Middag Marjan.
 
Middag, lekker weekend. En wat doet het? Juist…… regenen, nou ja, we gaan er maar het beste van maken,
 
Middag Albert en hier al uren droog met wat zon.
 
Goedemiddag,

Loop je dan op een zomermiddag bij 16 graden in de regen.
 
En warm appeltaartje met slagroom uit de oven.

Mijn partner gevraagd even langs de Makro te rijden voor een Apfelstrudel. Heerlijk uit de oven met wat poedersuiker 🙂
 
Goedemiddag,

Loop je dan op een zomermiddag bij 16 graden in de regen.
Nou hier begint het net wat te regenen maar ik heb geen problemen met dit weer. Af en toe wat zon en niet te warm en als het niet teveel regent prima te doen toch.
 
Avond allemaal en Pogi heeft weer goede zaken gedaan op zn directe rivaal Vingegaard.

Gaan we zo even de laatste pot van de Mannschaft bekijken tegen Spanje.
 
Avond! Heerlijk languit op de bank
 
Tony Eendenkroos en zn ploeggenoten bakken er ook weinig van tot nu toe🙄
 
Scheisse… ik zei het 2 minuten voor de 1-1…. Het zijn wel Duitsers he…
 
Tony Eendenkroos en zn ploeggenoten bakken er ook weinig van tot nu toe🙄
Ja geen hoogstaande pot maar ja wel beter dan menig eerder potje op het EK. Na de 1-0 liet Spanje zich teveel zakken en dat heeft ze de 1-1 gekost maar dat trekken ze vast wel weer goed nu.

Scheisse… ik zei het 2 minuten voor de 1-1…. Het zijn wel Duitsers he…
Ja net Oranje die in de poulefase vlak voor tijd via Wout nog scoorde🤣🤣🤣:pp
 
Nou was met alles erop en eraan nog een aardig potje voetbal met ik denk een terechte winnaar. Jammer dat de scheids die penalty niet wilde zien maar ja dat soort zaken horen bij het voetjebal.

Ik verwacht dat we Spanje in elk geval in de finale gaan zien en dan mogen ze misschien Oranje een kopje kleiner maken:DD:DD
Mijn favorieten zijn Spanje en Frankrijk maar wie van de twee het wordt zal de komende tijd uitwijzen.
 
Goedemorgen allemaal. Vandaag en morgen weer een MotoGP weekend.
 
Goedemorgen.

Voor de verandering schijnt de zon eens een keertje. Het is ook aangenaam met 21 graden.
Dus vandaag maar eens lekker naar buiten.

Gek genoeg denken ze nu dat het dinsdag 30 graden wordt. Ik denk dat ze een koudje gevat hebben door al die regen….
 
Moge Marcel en JW en hier 18 graden en dinsdag een uitschieter naar 25 en dan weer terug naar een aangename 20 graden. De week erna 22-23 max en dat is prima te doen.
 
Moge Marcel en JW en hier 18 graden en dinsdag een uitschieter naar 25 en dan weer terug naar een aangename 20 graden. De week erna 22-23 max en dat is prima te doen.
Klinkt heerlijk aangenaam:DD
Eanske wordt dinsdag al 30 graden verwacht🙄

Vanmiddag staat hier een mini-aquariumtrip op het programma staan naar de Zoo en zo (Ede) en Ocean and Lake (Renswoude). Ben benieuwd:DD
 
Leuk JW en dan gaan de fans uit de app zeker weer mee? Altijd goed om samen lekker op de fiets erop uit te trekken:DD:DD
 
Goedemorgen!
 
Moge Lissa.
 
Mogge, het is hier warmer als het was in het Venetië van het Noorden waar we een nachtje geweest zijn. En een enorme bak regen viel er vannacht daarzo.
 
Moge Albert en je moet s nachts ook slapen. Om 5 uur viel er nog een bui maar daarna was het hier overwegend droog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan