Avond Lissa en vakantie duurt altijd te kort he en het gaat altijd erg snel om.
Helaas werkt dat vaak zo jaAvond Lissa en vakantie duurt altijd te kort he en het gaat altijd erg snel om.
Je kijkt ernaar uit en voor je het weet is het voorbij maar de herrinering kunnen ze nooit meer afnemen .Helaas werkt dat vaak zo ja
Dat is zeker waar 😊Je kijkt ernaar uit en voor je het weet is het voorbij maar de herrinering kunnen ze nooit meer afnemen .
Moguh John, je favoriete dag van de week is weer aangebrokenMoge JW.
Sterkte/succes vandaag op je eerste werkdag na de vakantie🙂Goedemorgen
Ach elke dag is zo n beetje gelijk en heeft ook nogeens 24 uur😉Moguh John, je favoriete dag van de week is weer aangebroken
Doe mij die ene dag in het jaar met 25 uur maar, een extra uurtje slapen is nooit wegAch elke dag is zo n beetje gelijk en heeft ook nogeens 24 uur😉
Het is lekker zonnig momenteel in elk geval.
Ik hoorde dat 24 maart 2026 een dag met 25 uur is dus je moet nog ff geduld hebbenDoe mij die ene dag in het jaar met 25 uur maar, een extra uurtje slapen is nooit weg
Bedankt voor de waarschuwing John! Mijn zwembroek en mn duikbril liggen alvast klaarAvond JW en hou die schoenen maar aan want morgen gaat er heel wat regen vallen tegen het einde van de dag.
Dankjewel nog! We hebben het weer overleefd 😉Moguh John, je favoriete dag van de week is weer aangebroken
Sterkte/succes vandaag op je eerste werkdag na de vakantie🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.