Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Het is zonnig en het gaat 31 graden worden. Je kunt er toch totaal niet aan wennen. Geen wonder dat iedereen loopt te hoesten en proesten.
 
Moge Marcel en hier denken ze 26 graden maar ja na vandaag zakt het weer flink terug gelukkig.
Morgen hier 19mm regen wordt verwacht en donderdag nog maar 20 graden🤣🤣
 
Vandaag binnen aan het schuilen voor het noodweer john?
Ik schuil eerder voor de zon en de warmte Lissa en ben blij dat het maar 1 dag zo warm wordt. Als dat langer duurt dan warmt het in huis weer zo op en op de slaapkamers kun je dan amper wezen.
Isolatie is leuk om gas te besparen en daarmee zijn we dik 40% gekelderd maar eenmaal warmte in huis dan is het er amper uit te krijgen.
 
Isolatie is leuk om gas te besparen en daarmee zijn we dik 40% gekelderd maar eenmaal warmte in huis dan is het er amper uit te krijgen.
Dat is echt een nadeel van goede isolatie. Zeker als de warmte ook nog eens in de muren trekt.🥵 Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een uit stekend alternatief in de tuin hebt.
Mag ik daarom alvast een overnachting boeken in die iglo van jou?:DD
 
Je bent van harte welkom en dat is kosteloos voor jou maar dan moet je wel eerst helpen bij het opbouwen van de iglo natuurlijk🤣🤣
Ik verleen graag vrienden een dienst:deal::deal:
 
Goedemorgen ☀️ 🥵🥵 :koffie:
Ik doe gezellig mee met een bakkie

Je bent van harte welkom en dat is kosteloos voor jou maar dan moet je wel eerst helpen bij het opbouwen van de iglo natuurlijk🤣🤣
Ik verleen graag vrienden een dienst:deal::deal:
Mooie vriendendienst, hoe laat beginnen we met de bouw?:DD
 
Mooie vriendendienst, hoe laat beginnen we met de bouw?
Ik zou zeggen spring op de fiets en kom deze kant op en dan zorg ik dat de spullen voor je klaar liggen:DD

Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Middag, in tegenstelling tot velen hier, vindt ik dit wel een temperatuurtje wat een paar weken mag aanhouden, zeker als we straks vakantie hebben, want als je het hele jaar binnen werkt zou het wel fijn wezen om in de vakantie wat lekker en mooi en droog weer te hebben. Zeker als je niet elk jaar naar Zuid Europa oid op vakantie gaat.

Maar ja, gelukkig maar, we hebben lekker geen invloed op het weer. Hoewel als je sommige mensen moet geloven dan weer wel door broeikas, PFAS, CO2 of wat dan ook.

Ik weet nog dat het jaren terug over ‘zure regen’ ging.. waar is die gebleven dan? Of is daar een ander ‘verzinsel’ voor bedacht.
 
Middag Albert en ja mooi weer is ook wel fijn maar dan niet gelijk die benauwde 30 graden. 20-22 is lekker met de zon erbij en dat is voor de meesten prima te doen toch.
 
Goedemiddag allen. Allemaal bakjes klaar gezet om water op te vangen vanavond? Goedkoop aquariumwater uit de lucht?
 
Goedemiddag allen. Allemaal bakjes klaar gezet om water op te vangen vanavond? Goedkoop aquariumwater uit de lucht?
Heb mn 200 liter regenton nog aardig vol. 😉
 
Middag Hans en ik gebruik kraanwater dus hoef niks klaar te zetten.
 
Ik schuil eerder voor de zon en de warmte Lissa en ben blij dat het maar 1 dag zo warm wordt. Als dat langer duurt dan warmt het in huis weer zo op en op de slaapkamers kun je dan amper wezen.
Isolatie is leuk om gas te besparen en daarmee zijn we dik 40% gekelderd maar eenmaal warmte in huis dan is het er amper uit te krijgen.
Met noodweer bedoelde ik ook eigenlijk de warmte
 
JW is eerst een fiets aan het kopen maar het valt nog niet mee om een leuke te vinden. Ik zoek er eentje met een bloemetjesmandje en een oranje vlaggetje:DD
Laat dan maar zitten want ik wil me niet schamen als je daar de straat mee in komt rijden:sorry::sorry::sorry:
 
Laat dan maar zitten want ik wil me niet schamen als je daar de straat mee in komt rijden:sorry::sorry::sorry:
Nou dan zal ik die tandemfiets met mandje en vlaggetje die ik voor ons gevonden heb ook maar weer terugbrengen dan:'(
 
Nou dan zal ik die tandemfiets met mandje en vlaggetje die ik voor ons gevonden heb ook maar weer terugbrengen dan:'(
Zou ik wel snel doen want er komt een bak ellende aan:DD

 
Avond allemaal.
 
Avond!!
 
Middag, in tegenstelling tot velen hier, vindt ik dit wel een temperatuurtje wat een paar weken mag aanhouden, zeker als we straks vakantie hebben, want als je het hele jaar binnen werkt zou het wel fijn wezen om in de vakantie wat lekker en mooi en droog weer te hebben. Zeker als je niet elk jaar naar Zuid Europa oid op vakantie gaat.

Maar ja, gelukkig maar, we hebben lekker geen invloed op het weer. Hoewel als je sommige mensen moet geloven dan weer wel door broeikas, PFAS, CO2 of wat dan ook.

Ik weet nog dat het jaren terug over ‘zure regen’ ging.. waar is die gebleven dan? Of is daar een ander ‘verzinsel’ voor bedacht.
Die zure regen is er nog steeds. Echter destijds ging het om zwavelzuur door de zwavel uitstoot.
Deze is nagenoeg niet meer aanwezig.
Nu hebben daarvoor in de plaats salpeterzuur gekregen. Dat komt van de stikstof.
 
Goedenavond.

Het was hier 32 graden.
 
Avond:petjeaf:
Ik wacht hier met smart op de regenbuien, mn douchekapje en mn zeepje liggen al klaar bij de deur:DD
 
Avond:petjeaf:
Ik wacht hier met smart op de regenbuien, mn douchekapje en mn zeepje liggen al klaar bij de deur:DD
Hier voor het huis zie ik blauwe lucht, en achter het huis, richting NoordWest zie ik donkere wolken langsdrijven.



IMG_3001.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan