Tot in 2028 op het volgende EK dus😉Zo mag ik het horen Zonder topteam toch zover komen is knap. Streep eronder en weer door😊
Tot in 2028 op het volgende EK dus😉Zo mag ik het horen Zonder topteam toch zover komen is knap. Streep eronder en weer door😊
Nou, ik wil nog wel graag naar de olympische spelen kijken als dat magTot in 2028 op het volgende EK dus😉
Doet Oranje daar dan ook mee?Nou, ik wil nog wel graag naar de olympische spelen kijken als dat mag
Ja, alleen met een ietsjes andere opstellingDoet Oranje daar dan ook mee?
O ja dan staat Koeman op het doel hoorde ik🤣Ja, alleen met een ietsjes andere opstelling
Momentje JW ik ga eerst Google translate raadplegenGoeinaomd leu
Heb je vertaling al gevonden of zijn windows 95 en 56k inbelmodem vastgelopen?Avond Albert.
Momentje JW ik ga eerst Google translate raadplegen
Moge Albert, Hans en Jaap.Mogge. Vanmorgen vol goede moed met polo en korte broek naar t werk gegaan. Maar het is toch wel aardig aan de koele kant (helaas!!!)
Ja, jij wil toch graag koeler weer? En ja, daar hoort dan vaak regen bij. 😛🙂Moge Albert, Hans en Jaap.
Een regenpak was handiger geweest Albert want er komt het nodige aan.
Wel eens aan ventileren gedacht? Dan krijg je de warmte wel het huis uit hoor… open die deur en ventilatierooster.Ja nadenken is moeilijk voor mensen die achter een buro zitten en vaak kijken ze niet verder dan hun neus Jaap. En als je al op leeftijd bent en wat minder goed te been dan kun je in je huis tijdens de zomer bakken en braden.
Daarom vindt ik max 22 graden een mooie temp en hoger hoeft echt niet.
hier staan als het kan altijd drie ramen open maar ook dat helpt niet echt helaas. ( je moet wel op letten op in regen en inbraak)Wel eens aan ventileren gedacht? Dan krijg je de warmte wel het huis uit hoor… open die deur en ventilatierooster.
Laat de wind maar waaien…. 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.