Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal.
 
Zo even de Tour kijken en dan nog even Sky uitlaten met dit zonnige weer.
 
Middag.

Ja het was lekker weer op fietsje langs het kanaal naar huis in korte broek en polo.
Beetje tour aan t kijken en zo wat eetbaars op het bord deponeren.
 
Avond allemaal.
 
Avond jong en oud(er).
 
Goeeedenavond
 
Avond, bijna weekend. Om 12u morgenmiddag trekken we de deur dicht.
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen.

Paar dagen mooi weer. En nu weer regen. Het komt met bakken uit de lucht.
 
Moge Lissa en Marcel en hier verwachten ze regen vanaf 1 uur.
 
Mogge. Vanmorgen vol goede moed met polo en korte broek naar t werk gegaan. Maar het is toch wel aardig aan de koele kant (helaas!!!)
 
Goedemorgen
Paar drukke dagen achter de rug dus maar eens wat langer geslapen hier knap je van op.
nu eerst maar ontbijt en thee dan zien ik wel verder (atv)😉
hier nog droog maar wel fris 15 *C
 
Mogge. Vanmorgen vol goede moed met polo en korte broek naar t werk gegaan. Maar het is toch wel aardig aan de koele kant (helaas!!!)
Moge Albert, Hans en Jaap.

Een regenpak was handiger geweest Albert want er komt het nodige aan.
 
Middag allemaal vanuit een nog zonnig Grunn.
 
Moge Albert, Hans en Jaap.

Een regenpak was handiger geweest Albert want er komt het nodige aan.
Ja, jij wil toch graag koeler weer? En ja, daar hoort dan vaak regen bij. 😛🙂:regen::regen:

Geef mij maar…:daisy:🌞🌞🌞🌞
 
O maar een temp van 20-22 graden met af en toe een bui vindt ik prima Albert. Anders heb je binnen de kortste keren weer watertekort en een te droge zomer.

Hier regent het nu maar ik vindt het heerlijk qua temp en dan is wat regen niet zo erg. Nu kun je nog wat doen en is het in huis nog te doen en als het weer veel warmer wordt dan wordt het in huis ook snel 25-26 graden en dat is niet prettig meer en al helemaal niet om in te slapen.
 
Middag
hier is de regen ook gearriveerd :regen:
Temperatuur buiten 16 *c binnen 23 *c
Tja dat krijg je als je als woningbouw vereniging niet nadenkt over isolatie :stom:
Als je de boel luchtdicht verpakt en niet bedenkt dat de zomer warmte er dan ook niet uit kan wordt het er binnen niet gezonder op.
 
Middag Jaap en hier exact hetzelfde hoor en ook 23 graden in huis. Daarom heb ik ook zo n hekel aan de warmte want je krijgt het amper je huis nog uit en ligt te zweten als een otter in bed omdat de zon de hele dag hier op de ramen van de slaapkamer schijnt.
In de winter prima die isolatie en het scheelt ons 40% gas maar in de zomer waardeloos.
 
Hier ook in de winter gaat het wel maar nu
Dat bedoelde ik ook met niet nadenkt over de gevolgen in de zomer
Isolatie is prima maar dan wel met aanvullende maatregelen voor het binnen klimaat.
 
Ja nadenken is moeilijk voor mensen die achter een buro zitten en vaak kijken ze niet verder dan hun neus Jaap. En als je al op leeftijd bent en wat minder goed te been dan kun je in je huis tijdens de zomer bakken en braden.
Daarom vindt ik max 22 graden een mooie temp en hoger hoeft echt niet.
 
Ja nadenken is moeilijk voor mensen die achter een buro zitten en vaak kijken ze niet verder dan hun neus Jaap. En als je al op leeftijd bent en wat minder goed te been dan kun je in je huis tijdens de zomer bakken en braden.
Daarom vindt ik max 22 graden een mooie temp en hoger hoeft echt niet.
Wel eens aan ventileren gedacht? Dan krijg je de warmte wel het huis uit hoor… open die deur en ventilatierooster.
Laat de wind maar waaien…. 🙂

Goedemiddag. :koffie: Na een grote waterwissel vd Lido. Morgen maar eens watertesten. En nu een tijdje tour kijken. Al wordt het vanaf morgen pas echt leuk als ze de Pyreneeën over moeten.

Vanaf 10 uur al ruim 25mm regen hierzo.
IMG_3005.jpeg
 
middag Albert
Wel eens aan ventileren gedacht? Dan krijg je de warmte wel het huis uit hoor… open die deur en ventilatierooster.
Laat de wind maar waaien…. 🙂
hier staan als het kan altijd drie ramen open maar ook dat helpt niet echt helaas. ( je moet wel op letten op in regen en inbraak)
Daarnaast zijn hier woningen met geen mogelijkheid tot ventileren hr+++ glas en 0 op de meter woningen het ventilatie systeem wat daar in zit werkt niet voldoende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan