Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo wisselvallig weer met af en toe een beetje regen en dan weer zon. De regen zijn maar korte en licht buitjes.
 
Zo prachtige tourrit en overwinning van Pogacar:thumbs:

Laat ik gelijk avond allemaal zeggen.
 
Goedenavond.

Het is paars hier.
 
Goedemorgen Nederland! Ben ik een keertje de eerste vandaag... 🙂
Moet nog gaan slapen zo....hele nacht bezig geweest met de upgrade van de software op een andere server...
Zag er goed uit, nu eerst wachten op de update van de styles/themes Uniform en Illuminate, de laatste ga ik overigens verwijderen aangezien deze nauwelijks wordt gebruikt volgens mij...
 
Goedemorgen Nederland! Ben ik een keertje de eerste vandaag... 🙂
Moet nog gaan slapen zo....hele nacht bezig geweest met de upgrade van de software op een andere server...
Zag er goed uit, nu eerst wachten op de update van de styles/themes Uniform en Illuminate, de laatste ga ik overigens verwijderen aangezien deze nauwelijks wordt gebruikt volgens mij...
Haha nee Marcel ik zat om 03.20 al in de chat maar had nog niks in het GDT gepost maar ook een goedemorgen.

Moge alle andere wakkere leden.
 
Bij deze maak ik gebruik van de gelegenheid om eeenenieder een prettige zondag toe te wensen.

Hopelijk is mijn klacht wat betreft het weer in goede orde ontvangen.
(lees voldoende port betaald voor de postduif die met pensioen mag gaan. :foto:)
 
Moge Andre en je verzoek om wat regen hebben we gehad hoor en het voordeel is dat je de tuin niet hoeft te besproeien:DD😉
 
Moge Andre en je verzoek om wat regen hebben we gehad hoor en het voordeel is dat je de tuin niet hoeft te besproeien:DD😉
Nou dan stop ik maar met wappie wappie doen met de palmbomen die ik niet heb.

Schiet mij maar lek... Lukt voor geen meter. :stom:
 
Mogge deze zonnige ZONdagmorgen. Wel een stevige bries overigens.
 
Middag allemaal en inderdaad een stevig windje maar droog.
 
Nou ik ga maar de Tour eens kijken op tv.
Buiten wordt het donker dus ik verwacht nog een bui hier.
 
Middag, stukje tour kijken. De zoon zojuist afgezet bij het treinstation, naar Nijmegen voor een avondje 4-daagse feesten met een groepje vrienden uit die omgeving. Terwijl het hier donker wordt en wat op een bui gaat lijken. Het is ook al weer een hele ochtend en deel vd middag droog natuurlijk. Dan wordt het wel weer tijd. Stel je voor dat het grondwaterpeil te laag wordt he?
 
Ja Albert voor je het weet gaan de boeren klagen over de droogte:DD:DD
 
Zo hele mooie etappe in de Tour gezien met een zeer sterke Pogacar:thumbs::thumbs:

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Zo even een lekkere snack in de oven en na de overwinning van Pogi verwacht ik straks Spanje als nr 1 uit de strijd te zien komen maar ja wie weet verrassen de Engelsen wel.
 
Zo even een lekkere snack in de oven en na de overwinning van Pogi verwacht ik straks Spanje als nr 1 uit de strijd te zien komen maar ja wie weet verrassen de Engelsen wel.
Heb meer respect voor Jonas en Visma dat ze de aanval kiezen en helaas verloren hebben. Ze hadden ook laf in Pogacar zn wiel kunnen gaan zitten en misschien minder tijd verspelen. Nou ja, nog een week en een afsluitende tijdrit. It ain’t over till it’s over.


Goedeavond dames en heren. Zou Trump zn oor nog pijn doen?
 
Heb meer respect voor Jonas en Visma dat ze de aanval kiezen en helaas verloren hebben.
Tja er kan maar 1 voorop rijden en ik had hetzelfde gedaan. Goed moment uitkiezen en dan de kop pakken. Natuurlijk ben jij voor Jonas vanwege het Nederlandse tintje maar iedereen op tv had het over het geweldige rijden van Pogi en hoe sterk hij wel niet was.
Dat achter Jonas aanrijden is natuurlijk tactiek en om zo zelf zo weinig mogelijk inspanning te hoeven doen. Misschien is hij wat slimmer dan Jonas:DD😉
De aanval kiezen doe je op een goed moment en is dus niet altijd het beste om te snel te doen tenzij je weet dat het op het goede moment gebeurt en dat heeft Pogi erg goed gedaan.


Btw, Trump gaat morgen een grote oorring kopen nu hij al een gaatje in zn oor heeft🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Avond JW en ik zie het weekend net hier voor het raam langsvliegen:DD:pp
Dat ging harder dan jij op je lpg/waterfiets:pp
 
Tja er kan maar 1 voorop rijden en ik had hetzelfde gedaan. Goed moment uitkiezen en dan de kop pakken. Natuurlijk ben jij voor Jonas vanwege het Nederlandse tintje maar iedereen op tv had het over het geweldige rijden van Pogi en hoe sterk hij wel niet was.
Dat achter Jonas aanrijden is natuurlijk tactiek en om zo zelf zo weinig mogelijk inspanning te hoeven doen. Misschien is hij wat slimmer dan Jonas:DD😉
Nee hoor. Ik heb meer respect voor de prestatie van Jonas omdat hij een paar maand terug in Spanje op de IC lag vanwege een klaplong en sleutelbeen, en dat hij nu dit alweer kan. Niet omdat hij toevallig voor een Nl ploeg rijdt.

Ik kijk de tour trouwens altijd bij de Belgen, gewoon vanwege het commentaar.
 
Nee hoor. Ik heb meer respect voor de prestatie van Jonas omdat hij een paar maand terug in Spanje op de IC lag vanwege een klaplong en sleutelbeen, en dat hij nu dit alweer kan. Niet omdat hij toevallig voor een Nl ploeg rijdt.
Ja dat is waar en dat is ook wel knap maar ja Pogi heeft weer een zware Giro in de benen dus ja je weet niet hoe het was gelopen zonder de Giro en dat ongeval.
Maar voor nu is Pogi sterker en dat is duidelijk.

Ook knap van Thomas om met een positieve test nog te rijden maar ja verstandig dat is een andere vraag op zijn leeftijd
 
Avond JW en ik zie het weekend net hier voor het raam langsvliegen:DD:pp
Dat ging harder dan jij op je lpg/waterfiets:pp
Avond John, dat weekend is idd niet bij te benen op mn nieuwe fiets. Volgend weekend heb ik hopelijk meer geluk:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ice78: Tja alles is wel mooi op dat gebied
      Terug
      Bovenaan