Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Het wordt hier aardig donker inmiddels, en regen met harde wind en onweer.
 
Goedemorgen en vannacht wat gerommel en regen maar niet wat men had voorspeld.
 
Goedemorgen.

Hier is het 18 graden en bewolkt.
Gisteren flink onweer gehad, maar gelukkig viel de regen mee. Veel donder en bliksem.
 
Moge Marcel en het was meer weer een storm in een glas water:DD
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen:petjeaf:
Het heeft hier in Eanske eindelijk flink geregend en gewaaid😍 Werkse vandaag:DD
 
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Een goedemiddag gewenst uit het zonovergoten Eanske:petjeaf:
 
Middag oppergrunniger:petjeaf:Voorlopig nog wel, met een beetje mazzel ben ik voor het eind van het jaar klaar en ga ik weer verder weg van de Duitse grens wonen:DD
Oh jee waar ga je heen? En waar ben je dan mee klaar?
 
Avond allemaal:petjeaf:

Je weet dat je altijd hier in de tuin welkom bent met je wigwam toch😉
Gelukkig, dan kunnen we samen onze regendans doen:regen:


Oh jee waar ga je heen? En waar ben je dan mee klaar?
Ik studeer en werk op de UT. Waar ik heen kan hangt af of het lukt om werk te vinden, maar zeer waarschijnlijk verhuis ik weer terug naar de andere kant van de IJssel (waar ik vandaan kom):DD
 
maar zeer waarschijnlijk verhuis ik weer terug naar de andere kant van de IJssel (waar ik vandaan kom):DD
O jee maak nou geen grote fout JW en dan kun je beter in de wigwam hier in de tuin komen😉

Avond Albert.
 
Een goedeavond gewenst. Alweer een stap dichterbij de vakantie.
 
Ik studeer en werk op de UT. Waar ik heen kan hangt af of het lukt om werk te vinden, maar zeer waarschijnlijk verhuis ik weer terug naar de andere kant van de IJssel (waar ik vandaan kom):DD
Aaah op die fiets!
 
Goedenavond.

Hier was het vandaag alsnog 26 graden.
In huis is het ook warm en benauwd. Dus lekker de ac aangezet.
 
Avond Marcel en hier in huis is het 22,5 graden.
 
Moge allemaal.
Nou ik heb gister de tweede helft gezien omdat ik las dat de eerste 45 min wel aardig om te zien waren. Maar ja de tweede helft viel bar tegen en het is denk ik terecht dat Engeland doorgaat. Tja nu krijgen de scheids en de VAR weer op de kop maar ja een zondebok moet men toch hebben bij verlies. Als ze winnen is alles koek en ei maar als ze verliezen dan moet er een zondebok komen.
Oranje is over het hele EK gezien niet goed genoeg om de finale te halen en heeft een paar matige potjes gespeeld dus dit was denk ik het maximaal haalbare.
Val links naar rechts is nu van links naar huis geworden:DD:DD
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen.

Moge allemaal.
Nou ik heb gister de tweede helft gezien omdat ik las dat de eerste 45 min wel aardig om te zien waren. Maar ja de tweede helft viel bar tegen en het is denk ik terecht dat Engeland doorgaat. Tja nu krijgen de scheids en de VAR weer op de kop maar ja een zondebok moet men toch hebben bij verlies. Als ze winnen is alles koek en ei maar als ze verliezen dan moet er een zondebok komen.
Oranje is over het hele EK gezien niet goed genoeg om de finale te halen en heeft een paar matige potjes gespeeld dus dit was denk ik het maximaal haalbare.
Val links naar rechts is nu van links naar huis geworden:DD:DD
Ahzo, dat verklaard de stilte van gisteravond.
 
Goedemorgen:petjeaf:
Moge allemaal.
Nou ik heb gister de tweede helft gezien omdat ik las dat de eerste 45 min wel aardig om te zien waren. Maar ja de tweede helft viel bar tegen en het is denk ik terecht dat Engeland doorgaat. Tja nu krijgen de scheids en de VAR weer op de kop maar ja een zondebok moet men toch hebben bij verlies. Als ze winnen is alles koek en ei maar als ze verliezen dan moet er een zondebok komen.
Oranje is over het hele EK gezien niet goed genoeg om de finale te halen en heeft een paar matige potjes gespeeld dus dit was denk ik het maximaal haalbare.
Val links naar rechts is nu van links naar huis geworden:DD:DD
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is knap dat ze zo ver in het toernooi gekomen zijn:DDOf het verdiend is dat die Engelsen door gaan, daarover zijn de meningen verdeeld🙄
 
Goedemorgen:petjeaf:

Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is knap dat ze zo ver in het toernooi gekomen zijn:DDOf het verdiend is dat die Engelsen door gaan, daarover zijn de meningen verdeeld🙄
Klopt want het is natuurlijk maar een gemiddeld elftal en geen topteam dus dan is het nog netjes te noemen.

Moge JW en Corne.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Tja alles is wel mooi op dat gebied
      Terug
      Bovenaan