Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal.
 
Goedemiddag! Straks met de kleine even kijken bij een oefenwedstrijd van fc twente hier in de buurt 🙂
 
Het betrekt hier maar het is nog droog.
 
`Perfecte uitvoering van Veijer in de Moto 3 met een pole en een nieuw ronderecord:thumbs::thumbs:
 
Nou de kleine was vooral erg boos dat hij niet mee mocht doen, maar verder was het leuk z'n 1e wedstrijd twente 😆
 
Nou de kleine was vooral erg boos dat hij niet mee mocht doen, maar verder was het leuk z'n 1e wedstrijd twente 😆
Hoe kunnen ze zo n snelle spits nou weigeren om mee te doen:DD
 
Nou de zoveelste pot voetbal die het aangluren niet waard is. Welgeteld 2-3 potjes gezien die nog het aanzien waren.
 
Avond allemaal:petjeaf:
Vanmiddag bij Zoo en zo (Ede) en bij Ocean and Lake (Renswoude) geweest. Die laatste is zeker een aanrader om ff langs te gaan als je eens in de buurt bent. Een fijne en rustige winkel:DD
 
Je bent niet verplicht om te kijken!
Klopt maar ja je weet het niet vooraf en hoopt toch telkens op een wat leuke wedstrijden. Ik heb de meeste wedstrijden dan ook maar deels gezien want dan viel ik in slaap of ging wat anders doen.
Kun je beter MotoGP kijken:DD:DD

Of Max die de gridbak inschiet:DD:DD
 
Klopt maar ja je weet het niet vooraf en hoopt toch telkens op een wat leuke wedstrijden. Ik heb de meeste wedstrijden dan ook maar deels gezien want dan viel ik in slaap of ging wat anders doen.
Kun je beter MotoGP kijken:DD:DD

Of Max die de gridbak inschiet:DD:DD
Dit toernooi is idd wel ideaal om je slaaptekort in te halen:DD
 
Goedemorgen deze zondagmorgen. Feestvreugde bij het elftal en de supporters. Ze zijn verder gekomen dan er door menigeen gedacht werd, maar het einddoel is volgende week zondag met de beker, schaal of wat dan ook.
Van links…… naar rechts…. En doorrrrrrrr.
 
Hoppa,toch nog naar de halve finale:DD
Haha, ja het was weer een spektakelstuk deze wedstrijd🤣
Ach ja de uitslag telt maar de eerste 70-75 minuten was weer niet best maar dat was in de andere wedstrijden al net zo. De Engelesen zijn niets beter dus dat wil nog wel denk ik maar ja dan krijgen ze voetballes daarna.

Moge allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en Corne op deze zonnige morgen.
 
Zie net dat we vanaf 3 uur weer een bak regen krijgen.
 
Goedemorgeee
 
Moge Stefan en Lissa.
 
Goedemorgen:petjeaf:
Haha, ja het was weer een spektakelstuk deze wedstrijd🤣
Ach ja de uitslag telt maar de eerste 70-75 minuten was weer niet best maar dat was in de andere wedstrijden al net zo. De Engelesen zijn niets beter dus dat wil nog wel denk ik maar ja dan krijgen ze voetballes daarna.

Moge allemaal.
Misschien moet je je eigen pH-sonde opnieuw kalibreren. De laatste tijd staat die wat zuur afgesteld🤣 Dalijk worden ze europees kampioen en dan heb je het nog over memphis die zn schoenen verkeerd om aan had:DD
 
Goedemorgen :koffie: met supermarkt vlaai
De :regen:wacht niet tot vanmiddag wordt erg grijs en grauw en nat hier🙁
 
Leuke Moto 3 race maar ja jammer van de val van Collin.
 
Middag en ik denk dat we zo een plens regen gaan krijgen.
 
Wat een rust hier dus iedereen de Tour aan het kijken.
 
Ik zat in de auto naar Eanske. Rijden en AF-en is geen goede combi als je heelhuids wil aankomen op je bestemming😆

*edit: Ik heb echt helemaal niets met wielrennen of de Toer. Daar snap ik nou de lol niet van:DD
 
Middag JW en ik vraag maar niet wat de schade is🤣

Hier momenteel harde regen met onweer dus dat is straks gratis douchen.
 
Avond allemaal en Lewis heeft eindelijk weer eens gewonnen. Niet dat ik zn fan ben maar het geeft weer wat meer afwisseling:thumbs:
 
Avond, prachtige race gezien met deze wisselende omstandigheden. Met de keuze aan de rijder voor de pitsstop en banden. Bij McLaren liep het toch even anders dan ze dachten met de verkeerde band voor de laatste ronden vd race, Max daarentegen kwam op het laatst beter in zn ritme met de harde banden. De race was net een paar rondjes te kort denk ik om 1e te worden. Maar wel voor zn directe concurrent gefinisht. Dus toch een goed resultaat voor hem. En Perez? Tja geen commentaar. 🙂
 
Avond! Hier eten we zo lekker pizza van de italiaan uit het dorp. Morgen helaas weer de eerste werkdag na de vakantie :juggle:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan