Middag allemaal.
Hoe kunnen ze zo n snelle spits nou weigeren om mee te doenNou de kleine was vooral erg boos dat hij niet mee mocht doen, maar verder was het leuk z'n 1e wedstrijd twente 😆
Je bent niet verplicht om te kijken!Nou de zoveelste pot voetbal die het aangluren niet waard is. Welgeteld 2-3 potjes gezien die nog het aanzien waren.
John houdt van zelfkastijding op voetbalgebied🤣Je bent niet verplicht om te kijken!
Klopt maar ja je weet het niet vooraf en hoopt toch telkens op een wat leuke wedstrijden. Ik heb de meeste wedstrijden dan ook maar deels gezien want dan viel ik in slaap of ging wat anders doen.Je bent niet verplicht om te kijken!
Dit toernooi is idd wel ideaal om je slaaptekort in te halenKlopt maar ja je weet het niet vooraf en hoopt toch telkens op een wat leuke wedstrijden. Ik heb de meeste wedstrijden dan ook maar deels gezien want dan viel ik in slaap of ging wat anders doen.
Kun je beter MotoGP kijken
Of Max die de gridbak inschiet
Haha, ja het was weer een spektakelstuk deze wedstrijd🤣Hoppa,toch nog naar de halve finale
Misschien moet je je eigen pH-sonde opnieuw kalibreren. De laatste tijd staat die wat zuur afgesteld🤣 Dalijk worden ze europees kampioen en dan heb je het nog over memphis die zn schoenen verkeerd om aan hadHaha, ja het was weer een spektakelstuk deze wedstrijd🤣
Ach ja de uitslag telt maar de eerste 70-75 minuten was weer niet best maar dat was in de andere wedstrijden al net zo. De Engelesen zijn niets beter dus dat wil nog wel denk ik maar ja dan krijgen ze voetballes daarna.
Moge allemaal.
Zal me niet verbazen met die achterlijke haarband🤣Dalijk worden ze europees kampioen en dan heb je het nog over memphis die zn schoenen verkeerd om aan had
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.