Goeden Dag Topic


BIJNA middag. Ik zeg: het weekend is begonnen voor me.
 
Goedemiddag!

Lekker aangenaam buiten. Nieuw paspoort opgehaald en gelijk wat gewinkeld in het centrum.
Wat leuke en handige dingen meegenomen van de TK Maxx. En ook bij Xenos nog wat leuks gevonden.
Morgen maar eens in Zeeland kijken hoe het met moeders is.
 
Middag Marcel en ik neem aan dat je op de fiets naar je moeder gaat:DD
 
Zo belastingdienst heeft ook weer wat teruggegeven. Als ze dat nou jaarlijks doen, zou het leuk zijn.

En tot mijn schrik zag ik het salaris. Dus gelijk met PZ gebeld. Daar was de CAO correctie helemaal fout gegaan.
Ipv 6 maanden correctie erbij, is het eraf gehaald.
Bleek fout te zijn gegaan met de parttime constructie die ik had afgesproken. Netto salaris gelijk bij minder uren.
Maar goed, wordt nu weer hersteld.
 
Middag, @biljoenblik.


ja die blauwe enveloppe hadden wij ook, in 2 fout.. bij mij Nixxxx bij de ega wat meer..
En vakantiegeld ook dr weer geïnt door me. En de afrekening van Essent. Krijgen nog weer wat teruggestort ivm overschot.

Ben nog aan t Independeren geweest omdat het contract bijna is afgelopen. Maar ik kan net zo goed bij Essent blijven na vergelijken, dus maar weer verlengd.
 
Nou wij hadden met 680 teveel betaald niet te klagen bij de eindafrekening. Maar goed per saldo heb je het zelf betaald over de afgelopen 12 maanden.
 
Goedemorgen

Goedemorgen.

Het is lekker buiten. En de geur van linden hangt in de lucht.
Hier rook ik ze ook al en net als ieder jaar versufte en dode hommels onder de bomen. Triest, ze komen er masaal op af en vinden dan niet genoeg te eten.
 
Nou wij hadden met 680 teveel betaald niet te klagen bij de eindafrekening. Maar goed per saldo heb je het zelf betaald over de afgelopen 12 maanden.
Pas je toch je voorschotbedrag aan? Wij betalen €65 per maand. En ik check geregeld via de app hoe het verbruik is en als het tegenvalt verhoog ik tussentijds, of als het erg meevalt dan verlaag ik het voorschot.

Komt meestal aardig goed uit
 
Voor het eerst sinds het weekend weer gewandelt, het was stomweg te heet om daar je tijd mee te verdoen.
 
Op de app van Eneco check ik regelmatig ons gebruik en dan lees ik,,u betaald te veel en krijgt waarschijnlijk geld terug u kunt uw maandbedrag aanpassen.
Maar als ik het omlaag bijsteld kan dit dus enkel omlaag en tussentijds ( daarna) niet meer omhoog bijgesteld worden, dus laat ik het maar zo.
 
Ja dan viel je bijna dood neer Albert.
 
Op de app van Eneco check ik regelmatig ons gebruik en dan lees ik,,u betaald te veel en krijgt waarschijnlijk geld terug u kunt uw maandbedrag aanpassen.
Maar als ik het omlaag bijsteld kan dit dus enkel omlaag en tussentijds ( daarna) niet meer omhoog bijgesteld worden, dus laat ik het maar zo.
Bij essent mag je net zo vaak verhogen of verlagen als je wil. Ik kreeg onlangs het advies om bedrag aan te passen naar 0.. dan hoeven ze niks terug te betalem. DAT heb ik dus niet gedaan.
 
Middag! Een vakantie is altijd een perfect moment voor goede gesprekken. In ons geval heeft t er toe geleid dat we een afspraak hebben gemaakt om bij een nestje puppys te kijken volgende week :DD
 
Middag Lissa en wat voor ras is het?
 
Middag! Een vakantie is altijd een perfect moment voor goede gesprekken. In ons geval heeft t er toe geleid dat we een afspraak hebben gemaakt om bij een nestje puppys te kijken volgende week :DD
Daar gaat je vrijheid….;)
 
Haha dat klopt wel een beetje. Maar we willen het al zo lang
Wij hebben het er ook wel eens over, maar dat onderwerp zit in de ijskast tot ik gestopt ben met werken. Dan is er voldoende tijd om daar aandacht voor te hebben. Dus wie weet over een paar jaar.
 
Wij hebben het er ook wel eens over, maar dat onderwerp zit in de ijskast tot ik gestopt ben met werken. Dan is er voldoende tijd om daar aandacht voor te hebben. Dus wie weet over een paar jaar.
Begrijp ik! Wij hebben het voordeel dat ik veel thuiswerk. Zon hond hele dagen alleen is ook niks
 
Wij hebben het er ook wel eens over, maar dat onderwerp zit in de ijskast tot ik gestopt ben met werken. Dan is er voldoende tijd om daar aandacht voor te hebben. Dus wie weet over een paar jaar.
In dat geval moet je een iets grotere hond nemen want die kan dan jou met rollator mooi trekken:ROFLMAO:

Tja een hond kost tijd en geld maar je krijgt er erg veel voor terug dus ik snap Lissa helemaal.
 
Middag, @biljoenblik.


ja die blauwe enveloppe hadden wij ook, in 2 fout.. bij mij Nixxxx bij de ega wat meer..
En vakantiegeld ook dr weer geïnt door me. En de afrekening van Essent. Krijgen nog weer wat teruggestort ivm overschot.

Ben nog aan t Independeren geweest omdat het contract bijna is afgelopen. Maar ik kan net zo goed bij Essent blijven na vergelijken, dus maar weer verlengd.
Ja, ik voel me behoorlijk in het ootje genomen door greenchoice. Heb een vast contract genomen voor 30 cent per kwh en nu hebben ze nieuwe tarieven waarbij zonnepaneel bezitters minder terugkrijgen. waardoor de tarieven dus nu nog maar 25 cent per kwh zijn.
Ja en als je dat vontract wilt omzetten moet je dus die 5 cent verschil per kwh betalen tot einde contract.
 
Daar zitten wij ook maar er gaat pas iets veranderen als je contract afloopt als je nu een vast contract hebt.
 
Had je voor 20 juni 2024 al een vast contract bij ons? Of heb je dit vóór 20 juni 2024 afgesloten en gaat dit later in? Dan staan er geen terugleverkosten in je contract en ga je die dus ook niet betalen. Dit geldt tot de vaste einddatum van jouw contract. Je kunt jouw contract en tarieven vinden in Mijn Greenchoice.
 

Afgaande van het voorbeeld met een variabel contract scheelt het maar goed 4 tientjes per jaar en dat is wel te doen. Ons contract loopt nog een dik jaar en daarna zien we wel verder.
 
Goedemorgen deze “sportzaterdag”. Wel vanaf de bank uiteraard.

straks eerst ff tanken over de streep, en langs de carwash. En naar de bouwmarkt om daar een zak onthardingszout te scoren voor de waterontharder.
 
Moge Albert en ik dacht dat je zelf zou gaan sporten;)
 

Terug
Bovenaan