Moge Marcel en Hans.
De fiets?? Jij bent gek.Middag Marcel en ik neem aan dat je op de fiets naar je moeder gaat
Eindelijk laat je zien verstandig te zijn en begaan met het milieu en de natuur🤣🤣De fiets?? Jij bent gek.
Ik ga lopend.
Hier rook ik ze ook al en net als ieder jaar versufte en dode hommels onder de bomen. Triest, ze komen er masaal op af en vinden dan niet genoeg te eten.Goedemorgen.
Het is lekker buiten. En de geur van linden hangt in de lucht.
Pas je toch je voorschotbedrag aan? Wij betalen €65 per maand. En ik check geregeld via de app hoe het verbruik is en als het tegenvalt verhoog ik tussentijds, of als het erg meevalt dan verlaag ik het voorschot.Nou wij hadden met 680 teveel betaald niet te klagen bij de eindafrekening. Maar goed per saldo heb je het zelf betaald over de afgelopen 12 maanden.
Bij essent mag je net zo vaak verhogen of verlagen als je wil. Ik kreeg onlangs het advies om bedrag aan te passen naar 0.. dan hoeven ze niks terug te betalem. DAT heb ik dus niet gedaan.Op de app van Eneco check ik regelmatig ons gebruik en dan lees ik,,u betaald te veel en krijgt waarschijnlijk geld terug u kunt uw maandbedrag aanpassen.
Maar als ik het omlaag bijsteld kan dit dus enkel omlaag en tussentijds ( daarna) niet meer omhoog bijgesteld worden, dus laat ik het maar zo.
Dat heb ik 1 keer gedaan John, die behoefte heb ik niet meer sinds dat moment… ik heb het Witte licht gezien in de tunnel.Ja dan viel je bijna dood neer Albert.
Daar gaat je vrijheid….😉Middag! Een vakantie is altijd een perfect moment voor goede gesprekken. In ons geval heeft t er toe geleid dat we een afspraak hebben gemaakt om bij een nestje puppys te kijken volgende week
Australian Shepherd!Middag Lissa en wat voor ras is het?
Haha dat klopt wel een beetje. Maar we willen het al zo langDaar gaat je vrijheid….😉
Wij hebben het er ook wel eens over, maar dat onderwerp zit in de ijskast tot ik gestopt ben met werken. Dan is er voldoende tijd om daar aandacht voor te hebben. Dus wie weet over een paar jaar.Haha dat klopt wel een beetje. Maar we willen het al zo lang
Begrijp ik! Wij hebben het voordeel dat ik veel thuiswerk. Zon hond hele dagen alleen is ook niksWij hebben het er ook wel eens over, maar dat onderwerp zit in de ijskast tot ik gestopt ben met werken. Dan is er voldoende tijd om daar aandacht voor te hebben. Dus wie weet over een paar jaar.
In dat geval moet je een iets grotere hond nemen want die kan dan jou met rollator mooi trekken🤣Wij hebben het er ook wel eens over, maar dat onderwerp zit in de ijskast tot ik gestopt ben met werken. Dan is er voldoende tijd om daar aandacht voor te hebben. Dus wie weet over een paar jaar.
Ja, ik voel me behoorlijk in het ootje genomen door greenchoice. Heb een vast contract genomen voor 30 cent per kwh en nu hebben ze nieuwe tarieven waarbij zonnepaneel bezitters minder terugkrijgen. waardoor de tarieven dus nu nog maar 25 cent per kwh zijn.Middag, @biljoenblik.
ja die blauwe enveloppe hadden wij ook, in 2 fout.. bij mij Nixxxx bij de ega wat meer..
En vakantiegeld ook dr weer geïnt door me. En de afrekening van Essent. Krijgen nog weer wat teruggestort ivm overschot.
Ben nog aan t Independeren geweest omdat het contract bijna is afgelopen. Maar ik kan net zo goed bij Essent blijven na vergelijken, dus maar weer verlengd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.