Goedemorgen.
Lekker zonnig en geen wolken buiten. Kan het eindelijk eens een beetje opdrogen buiten.
Lekker zonnig en geen wolken buiten. Kan het eindelijk eens een beetje opdrogen buiten.
Hebben jullie geen ventilators draaien op de werkvloer? Blijft natuurlijk even warm maar voelt wellicht wat prettiger.Middag. Ff uitblazen van de zware zaagsessie om 12uur. En dan weer lekker op de werkvloer bezig in +30 graden. Heerlijk om half 5 op fiets naar huus
Nee. De deuren staan open En de roldeur van ca 40m2 op zn hoogste open. Dus er is windverplaatsing. Maar ja. De t-shirts die mn collega’s bedrukken moeten door een droogtunnel bij 350graden. En die straalt wel warmte af zoals je begrijpen kuntGoedemiddag
Hebben jullie geen ventilators draaien op de werkvloer? Blijft natuurlijk even warm maar voelt wellicht wat prettiger.
Ach met een electrische zaag is dat toch zo gebeurt Albert😉Ff uitblazen van de zware zaagsessie om 12uur
Nou ja de haarbanden van Memphis die jullie bedrukken zullen wel niet veel meer gemaakt hoeven te worden na gister🤣🤣Ach. Geen kledingvoorschriften dus lekker in polootje en korte broek aan t werk. En belangrijker: Niet te druk maken en tempo omlaag
We doen geen Louis Vutton spul. Veel te goedkoopNou ja de haarbanden van Memphis die jullie bedrukken zullen wel niet veel meer gemaakt hoeven te worden na gister🤣🤣
Ik ga dat niet berouwen.Hier is het ook al 29 graden maar ja nog 1 dag dan is de ellende weer voorbij. Volgende week hier zelfs dagen van 19 graden.
Heb je nog ruimte over in die iglo van jou? Ik ben al bijna gesmolten🤣Ik zeg alvast avond allemaal en ga mn iglo weer in.
Geniet ervan, ben stiekem helemaal niet jaloers op hoorAvond! Hier lekker in Split lopen struinen en een stadion tour gedaan bij Hajduk Split. Ook hier 30+ graden, maar dat voelt toch altijd anders aan dan in NL
Ja hoor je bent welkom maar dan moet je wel meehelpen om hem deels weer op te bouwen.Avond allemaal
Heb je nog ruimte over in die iglo van jou? Ik ben al bijna gesmolten🤣
Ik zal wel helpen met het aanbouwen van een nieuwe vleugelJa hoor je bent welkom maar dan moet je wel meehelpen om hem deels weer op te bouwen.
Avond JW en Lissa.
Hahah, ga jij nog op vakantie?Geniet ervan, ben stiekem helemaal niet jaloers op hoor
Hoe bevalt het tot nu toe daar?
Fijn om te horen dat jullie her er naar de zin hebben, neem je ook een duik namens de oververhitte tukkers en tuksters?Het bevalt super goed! Het weer is top, de omgeving mooi, het gezelschap fijn en er zijn genoeg leuke uitstapjes te maken en anders kunnen we nog heerlijk een duik in de zee nemen. Doe mij maar nog wat weekjes op deze manier verder
Dat is wel de bedoeling, maar ik weet nog niet precies wanneer. In september ga ik iig nog wel een weekendje weg met de familie😊Hahah, ga jij nog op vakantie?
Valt me nog mee die prijs, is dat inclusief toeristenbelasting? Scheelt wel dat we geen diepvriestubifex en rode muggenlarven voorgeschoteld krijgen🤣Ja dat is handig want voor je het weet staat het vol met leden die ook lekker koel willen zitten😉
En voor de prijs hoef je het niet te laten want ik vraag slechts 62,50 per dag incl een ontbijt wat bestaat uit ijspegels en een lunch bestaande uit sneeuwballen🤣🤣
Daarbij serveer ik in de avond een glas heerlijk ijskoud water voor het slapen gaan.
Haha ik zal aan alle oververhitte tukkers én grunners denken als ik de volgende duik neem!Fijn om te horen dat jullie her er naar de zin hebben, neem je ook een duik namens de oververhitte tukkers en tuksters?
Dat is wel de bedoeling, maar ik weet nog niet precies wanneer. In september ga ik iig nog wel een weekendje weg met de familie😊
Jaah, ik kijk er al enorm naar uit iddAah heerlijk toch! Nog lekker wat om naar uit te kijken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.