Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Lekker zonnig en geen wolken buiten. Kan het eindelijk eens een beetje opdrogen buiten.
 
Moge Marcel. Hier ook zonnig maar ja het wordt 28 graden dus te warm. Maar ja na morgen koelt het weer flink af.
Komens weekend prima weer dus voor de TT met 21 graden.
 
Goedemorgen!
 
Morgen:petjeaf:
Ik ben benieuwd of we hier in Eanske vandaag echt de 30+ graden gaan aantikken
 
Moge JW en hier hebben ze het over 29 graden. Ik zou me maar alvast ingraven als ik jou was:DD:DD
 
Middag allemaal.

Voor Hans nog een goedemorgen😉
 
Middag. Ff uitblazen van de zware zaagsessie om 12uur. En dan weer lekker op de werkvloer bezig in +30 graden. Heerlijk om half 5 op fiets naar huus
 
Goedemiddag


Middag. Ff uitblazen van de zware zaagsessie om 12uur. En dan weer lekker op de werkvloer bezig in +30 graden. Heerlijk om half 5 op fiets naar huus
Hebben jullie geen ventilators draaien op de werkvloer? Blijft natuurlijk even warm maar voelt wellicht wat prettiger.
 


Goedemiddag



Hebben jullie geen ventilators draaien op de werkvloer? Blijft natuurlijk even warm maar voelt wellicht wat prettiger.
Nee. De deuren staan open En de roldeur van ca 40m2 op zn hoogste open. Dus er is windverplaatsing. Maar ja. De t-shirts die mn collega’s bedrukken moeten door een droogtunnel bij 350graden. En die straalt wel warmte af zoals je begrijpen kunt
 
Ach. Geen kledingvoorschriften dus lekker in polootje en korte broek aan t werk. En belangrijker: Niet te druk maken en tempo omlaag
 
Ach. Geen kledingvoorschriften dus lekker in polootje en korte broek aan t werk. En belangrijker: Niet te druk maken en tempo omlaag
Nou ja de haarbanden van Memphis die jullie bedrukken zullen wel niet veel meer gemaakt hoeven te worden na gister🤣🤣
 
Nou ik ga in de rustmodus. De hond gaat zitten als ik buiten kom met hem want daar is het te warm voor.
 
Ik houd ze binnen op een pitstop voor de deur na.


Ik moet alleen zelf de deur nog uit... 29.3° bij mij achter in de schaduw.
 
Hier is het ook al 29 graden maar ja nog 1 dag dan is de ellende weer voorbij. Volgende week hier zelfs dagen van 19 graden.
 
Ik ook niet hoor want dit is weer te warm. Laat alle liefhebbers van dit weer maar lekker ergens Zuidelijk in Frankrijk gaan wonen😉
 
Ik zeg alvast avond allemaal en ga mn iglo weer in.
 
Avond! Hier lekker in Split lopen struinen en een stadion tour gedaan bij Hajduk Split. Ook hier 30+ graden, maar dat voelt toch altijd anders aan dan in NL
 
Avond! Hier lekker in Split lopen struinen en een stadion tour gedaan bij Hajduk Split. Ook hier 30+ graden, maar dat voelt toch altijd anders aan dan in NL
Geniet ervan, ben stiekem helemaal niet jaloers op hoor:DD
Hoe bevalt het tot nu toe daar?
 
Geniet ervan, ben stiekem helemaal niet jaloers op hoor:DD
Hoe bevalt het tot nu toe daar?
Hahah, ga jij nog op vakantie?

Het bevalt super goed! Het weer is top, de omgeving mooi, het gezelschap fijn en er zijn genoeg leuke uitstapjes te maken en anders kunnen we nog heerlijk een duik in de zee nemen. Doe mij maar nog wat weekjes op deze manier verder :DD
 
Ja dat is handig want voor je het weet staat het vol met leden die ook lekker koel willen zitten😉

En voor de prijs hoef je het niet te laten want ik vraag slechts 62,50 per dag incl een ontbijt wat bestaat uit ijspegels en een lunch bestaande uit sneeuwballen🤣🤣
Daarbij serveer ik in de avond een glas heerlijk ijskoud water voor het slapen gaan.
 
Avond uit subtropisch, heerlijk warm, Bergentheim.
 
Lekker toetje gehad. 1 persoons
E87907A3-79DB-465A-8A9E-D31178185C9B.jpeg
 
Het bevalt super goed! Het weer is top, de omgeving mooi, het gezelschap fijn en er zijn genoeg leuke uitstapjes te maken en anders kunnen we nog heerlijk een duik in de zee nemen. Doe mij maar nog wat weekjes op deze manier verder :DD
Fijn om te horen dat jullie her er naar de zin hebben, neem je ook een duik namens de oververhitte tukkers en tuksters?:DD


Hahah, ga jij nog op vakantie?
Dat is wel de bedoeling, maar ik weet nog niet precies wanneer. In september ga ik iig nog wel een weekendje weg met de familie😊


Ja dat is handig want voor je het weet staat het vol met leden die ook lekker koel willen zitten😉

En voor de prijs hoef je het niet te laten want ik vraag slechts 62,50 per dag incl een ontbijt wat bestaat uit ijspegels en een lunch bestaande uit sneeuwballen🤣🤣
Daarbij serveer ik in de avond een glas heerlijk ijskoud water voor het slapen gaan.
Valt me nog mee die prijs, is dat inclusief toeristenbelasting? Scheelt wel dat we geen diepvriestubifex en rode muggenlarven voorgeschoteld krijgen🤣
 
Fijn om te horen dat jullie her er naar de zin hebben, neem je ook een duik namens de oververhitte tukkers en tuksters?:DD



Dat is wel de bedoeling, maar ik weet nog niet precies wanneer. In september ga ik iig nog wel een weekendje weg met de familie😊
Haha ik zal aan alle oververhitte tukkers én grunners denken als ik de volgende duik neem!

Aah heerlijk toch! Nog lekker wat om naar uit te kijken :DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan