Cornelius
Well-known member
moghu
Hoe is de vankantie tot nu toe?Morgee
Heb nu even geen koorts. Maar dat komt misschien vanmiddag weer.Moge marcel en alweer wat opgeknapt?
Klopt maar ja als je het zou hebben en met anderen contact hebt dan zou ik wel oppassen want mensen met minder weerstand of een aandoening kunnen er flink ziek van worden.Nee niet getest op corona. Ben daar ook niet zo mee bezig.
Wel of geen corona, wordt toch afgedaan als griep.
Ja, maar ik ben nog van het type, als je ziek bent, blijf je thuis.Klopt maar ja als je het zou hebben en met anderen contact hebt dan zou ik wel oppassen want mensen met minder weerstand of een aandoening kunnen er flink ziek van worden.
Dat is ook de reden dat ik zeker de kids test als ze symptomen hebben voor ze een taxi ingaan. Vooral op de school van Jurgen zitten veel kids met aandoeningen dus dan test ik liever een keer.
Wat zou ja van die van Marum zeggen uut Grunn. Ik zag hem gister en zei voor de gein dat lijkt met dat pak wel een begrafenisondernemer. Later op de dag hoor ik hem en ja hij was rattenverdelger/vanger geweest en inderdaad werkzaam in de uitvaartverzorging. Op zich niks mis mee maar hij had wel een paar andere pakken kunnen kopen vindt ik want wat ie aan had was geen porem🤣Conservatieve politiek. Begint een soort VS te worden.
https://nos.nl/artikel/2525494-drentse-pvv-er-80-als-oudste-tweede-kamerlid-ooit-naar-den-haag
Heeerlijk!! Lekker direct aan het strand dus al heerlijk kunnen snorkelen. Vanaf morgen maar wat tripjes plannen. Hoe is het daar in het mooie enske?Hoe is de vankantie tot nu toe?
Fijn om te horenHeeerlijk!! Lekker direct aan het strand dus al heerlijk kunnen snorkelen. Vanaf morgen maar wat tripjes plannen. Hoe is het daar in het mooie enske?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.