Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge marcel en alweer wat opgeknapt?
 
Goede morgen :koffie:
Hoest en gesnotter weer over hier week zoet mee geweest.
Beterschap voor mensen in de ziekenboeg 🤢:'(
 
Nou dat klinkt niet best en heb je nog getest op Corona gelet op het smaakverlies?
Als hier iemand echt verkouden/grieperig overkomt dan testen we nog wel.
 
Nee niet getest op corona. Ben daar ook niet zo mee bezig.
Wel of geen corona, wordt toch afgedaan als griep.
 
Nee niet getest op corona. Ben daar ook niet zo mee bezig.
Wel of geen corona, wordt toch afgedaan als griep.
Klopt maar ja als je het zou hebben en met anderen contact hebt dan zou ik wel oppassen want mensen met minder weerstand of een aandoening kunnen er flink ziek van worden.
Dat is ook de reden dat ik zeker de kids test als ze symptomen hebben voor ze een taxi ingaan. Vooral op de school van Jurgen zitten veel kids met aandoeningen dus dan test ik liever een keer.
 
Klopt maar ja als je het zou hebben en met anderen contact hebt dan zou ik wel oppassen want mensen met minder weerstand of een aandoening kunnen er flink ziek van worden.
Dat is ook de reden dat ik zeker de kids test als ze symptomen hebben voor ze een taxi ingaan. Vooral op de school van Jurgen zitten veel kids met aandoeningen dus dan test ik liever een keer.
Ja, maar ik ben nog van het type, als je ziek bent, blijf je thuis.
Dus dan kom je ook niet veel tegen.

Ik heb een gruwelijke pesthekel aan mensen die eigenlijk te ziek, naar het werk komen. Om dan juist weer een hoop man aan te steken.
 
Middag allemaal.
 
Middag, weekend! En het plenst hier weer sinds een uurtje. Zal eens wat onderhoud plegen in de Lido. En verder vandaag niet veel bijzonders. Vanavond in het dorp de jaarlijkse hardloopwedstrijden, hopelijk wat droger weer. Anders drijven de hamburgers van de bbq af. Deze week is het feestweek met elke dag een activiteit. Maar als t zo blijft regenen zien ze mij niet aan de straat.
 
Middag Albert en hier ook onderhoud klaar en buiten is het nat. Goed voor de tuin:DD:DD
 
Avond en wat een rust hier.
 
Avond.

Zat net weer in de keuken. En jawel, het regend weer (of nog steeds). De langste dag vandaag.
Nou, dus we gaan weer richting winter. En gelijk kwam er een deuntje in mijn hoofd opzetten….

 
Avond Marcel. Nou als de dagen nu alweer korter gaan worden dan kan binnenkort de cv weer aan.
Het was een mooie maar korte zomer🤣🤣
 
Wat zou ja van die van Marum zeggen uut Grunn. Ik zag hem gister en zei voor de gein dat lijkt met dat pak wel een begrafenisondernemer. Later op de dag hoor ik hem en ja hij was rattenverdelger/vanger geweest en inderdaad werkzaam in de uitvaartverzorging. Op zich niks mis mee maar hij had wel een paar andere pakken kunnen kopen vindt ik want wat ie aan had was geen porem🤣
 
Avond, frisjes buiten bij de hardloopwedstrijd. Was weer gezellig, met lekkere broodjes hamburger.
De 10km liep er eentje als een speer, denk dat die rond de 30 minuten binnen was. Had ook geen gram teveel om mee te sleuren natuurlijk.

Nu op de bank, koppie thee, en dan voetbal kijken.
 
Avond Albert en veel plezier.
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen:petjeaf:
Heeerlijk!! Lekker direct aan het strand dus al heerlijk kunnen snorkelen. Vanaf morgen maar wat tripjes plannen. Hoe is het daar in het mooie enske? :DD
Fijn om te horen:DD
Tot nu toe is het nat in Enske, erg nat. Ik kan tegenwoordig met een veerboot naar mn werk:regen:
 
Een goede zaterdagmorgen gewenst.
 
Mogge John. Lig je nog niet bij Appie voor de deur? 🙂
 
Moge Albert en was er rond 8 uur en inmiddels al weer thuis en de Sluierbak aan het verversen.
 
Morgen.

Voor de afwisseling begint de dag hier met miezer.
 
Mogge, wel droog hier. Zijn even oppad geweest om naar bestratingen te kijken. Willen ons terras op n laten bestraten.
Eerst wat oriënteren welke kleur en qua prijzen wat ons aanstaat. Maar voor minder dan €40 per m2 vindt je bijna niet.
En dan moet het nog gelegd worden. Dus puzzelen maar
 
Middag allemaal en hier is het lekker zonnig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan