Middag JW en hier is het nog steeds droog met af en toe zon.
Kunnen wij Enschedese klimaatvluchtelingen in jouw tuin kamperen als de boel hier verzuipt?Middag JW en hier is het nog steeds droog met af en toe zon.
Alle bewoners/ex bewoners van Vaassen zijn welkom😉Kunnen wij Enschedese klimaatvluchtelingen in jouw tuin kamperen als de boel hier verzuipt?
Naww, dat vind ik aardig van je John. Is mijn Nederlandse paspoort voldoende of moet ik mn Vaassense paspoort meenemen?Alle bewoners/ex bewoners van Vaassen zijn welkom😉
Mensen uit Vaassen herken ik aan hun neus dus laat de papieren maar thuis hoor😉Avond allemaal
Naww, dat vind ik aardig van je John. Is mijn Nederlandse paspoort voldoende of moet ik mn Vaassense paspoort meenemen?
Neeee heb ook error in mn hoofd nu. Net pas terug van cursus en we gaan vannacht al weg 😱Moge Lissa en heb je de koffers al gepakt?
Je hebt helemaal gelijk. Gaat vast goedkomen. Dankjewel!!Kalm aan Lissa en even tot 10 tellen. Rustig de boel inpakken en dan vannacht aan de rit dus ik wens jullie een fijne vakantie toe.
🙂Goedemorgen
De week is al bijna door midden. Nog ff volhouden en dan is het weer weekend
Heei, wat is dat nou? Vandaag geen opmerking over dat het zo weer maandag is?Moge JW en Andre.
Maandag is toch de dag na zondag? Dat is dus morgen🤣🤣Heei, wat is dat nou? Vandaag geen opmerking over dat het zo weer maandag is?
5-3 is toch 4?Avond allemaal
Nog 2
Nog 2 dagen tot het weekend🤣Avond allemaal.
5-3 is toch 4?
Zo we gaan zo even naar Deutschland kijken tegen Hongarije.
Rare lui daar hoor in Enschede met die roots uit Vaasen🤣🤣Nog 2 dagen tot het weekend🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.