Goeden Dag Topic


No panic want je kan daarna op vakantie weer tot rust komen;)
John jij hebt daar weinig ervaring in , maar dergelijke gevallen heb je steenvast , zitten die 5 km in de wagen op weg naar hun bestemming en daar komt het ( ik ben x vergeten , 510 km verder ik ben Y vergeten in te pakken enz )
 
Nou ik kan jullie meedelen dat het gemiddelde IQ in Nederland een stuk hoger ligt dan een week geleden.
Ik zit net SBS te kijken en daar huppelen duizenden malloten gehuld in Oranje door de straten net of ze al het EK hebben gewonnen. Er is nog geen bal getrapt en nog geen minuut gespeeld.
Straks worden ze na de poulefase uitgeschakeld en dan gaat de meute met hangende pootjes terug. Maar ja we gaan het wel zien.
Ik zet mn geld wel op Frankrijk en Spanje:DD:DD
 
John jij hebt daar weinig ervaring in , maar dergelijke gevallen heb je steenvast , zitten die 5 km in de wagen op weg naar hun bestemming en daar komt het ( ik ben x vergeten , 510 km verder ik ben Y vergeten in te pakken enz )
Het ergste is nog dat je na die 510 kilometer tot de ontdekking komt dat je je vrouw niet in de auto hebt zitten:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Het ergste is nog dat je na die 510 kilometer tot de ontdekking komt dat je je vrouw niet in de auto hebt zitten:ROFLMAO::ROFLMAO:
Meeste vrouwen maken lawaai genoeg dat je het zo wel merkt na enkele meters dat je die bent vergeten .
 
Mogge, :koffie: En fijne vaderdag allemaal.. hier ook een verrassing gehad vanmorgen in de vorm van een bon voor happen en trappen.
 
Moge Albert en jij ook een fijne vaderdag. Omdat ik niet helemaal lekker ben gaan wij volgens weekend zowel vader als moederdag nog vieren met een etentje.
Kado s zijn vaak dingen die je al hebt dus dan is een etentje ook wel een keer leuk.
 
Vorige week zijn wij al wezen lunchen voor de vader-/moederdag als kadootje van de zoon. Dit kreeg ik vanmorgen van Kaatje.:) Maar dit is toch ook leuk zo.
IMG_6213.jpeg
 
Dag doorbrengen tot 3uur met de 24u van LeMans, en dan lekker voetbal kijken.
 
Dag doorbrengen tot 3uur met de 24u van LeMans, en dan lekker voetbal kijken.
Tot de polen tweemaal scoren en hoop je dat het snel maandag is :)
 
Tot de polen tweemaal scoren en hoop je dat het snel maandag is :)
Haha, ik denk dat ze de Polen misschien kunnen hebben maar echt ver zie ik ze ook niet komen. Ook de Duitsers zullen de finale niet halen want dat is een elftal wat moet groeien dus ik hou het op Frankrijk of Spanje. Maar ja eigenlijk kan het me geen drol schelen wie er dan wint:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Nou ik kan jullie meedelen dat het gemiddelde IQ in Nederland een stuk hoger ligt dan een week geleden.
Ik zit net SBS te kijken en daar huppelen duizenden malloten gehuld in Oranje door de straten net of ze al het EK hebben gewonnen. Er is nog geen bal getrapt en nog geen minuut gespeeld.
Straks worden ze na de poulefase uitgeschakeld en dan gaat de meute met hangende pootjes terug. Maar ja we gaan het wel zien.
Ik zet mn geld wel op Frankrijk en Spanje:DD:DD
Stop!! Daar gaat het al fout. SBS en IQ.
 
Gister al vaderdag gevierd omdat mn ouders vandaag op vakantie gaan. Mijn schoonouders sla ik over omdat ik nog mega verkouden ben, dus nog even rust pakken in bed. Vanmiddag met zusje en groep vrienden voetbal kijken :DD
 
Nou veel plezier met voetjebal want de eerste gek met bijl is losgegaan en ook neergeschoten hoor ik net bij de kwaliteitszender SBS.
Ze kunnen dat voetjebal beter voor een jaar of 10 verbieden want zonder rellen lijkt tegenwoordig niet meer mogelijk.
 
Ik kijk graag meester Visser vind dat programma zeer ontspannend , maar waar blijven ze toch die gekken vandaan houden ??
 
Er zou een gek met bijl op de politie zijn ingelopen en die is toen neergeschoten. Wellicht geen supporter maar ja het gebeurt wel weer tijdens zo n evenement.

Oh ik dacht dat jij vastgebonden werd en verplicht door jou huisgenoten om naar deze zender te kijken .
Nou nee, ik kijk vaak bij het opstaan er even na in de herhaling en hoorde toen van de uitzending bij hun de hele ochtend. Normaal kijk ik denk ik zelden SBS behalve natuurlijk vriend Johan Derksen met van der Gijp want dat mag je niet missen.
 
 
Er zou een gek met bijl op de politie zijn ingelopen en die is toen neergeschoten. Wellicht geen supporter maar ja het gebeurt wel weer tijdens zo n evenement.


Nou nee, ik kijk vaak bij het opstaan er even na in de herhaling en hoorde toen van de uitzending bij hun de hele ochtend. Normaal kijk ik denk ik zelden SBS behalve natuurlijk vriend Johan Derksen met van der Gijp want dat mag je niet missen.
Kicken jullie op debielen mss had het net over sommige in meester visser noem jij nog johan Derksen erbij ....
 
Haha, Johan is te gek om te zien en durft zn mening te zeggen zonder bang te zijn voor consequenties. Denk dat we met hem in Euro verder kwamen als premier dan met de huidige kandidaat;)
 
Je moet die mens gewoon opsluiten voor zichtzelf en de maatschappij , meer zeg ik er niet over
 
Je moet die mens gewoon opsluiten voor zichtzelf en de maatschappij , meer zeg ik er niet over
Tja ik heb liever iemand die voor zn mening uitkomt dan mensen die meekletsen of net doen alsof. Als Johan Kaag niet mag dan komt hij daarvoor uit bijvoorbeeld.
De hele wereld zit al vol met meelopers en mensen die doen alsof.
Zeg wat je denkt en vindt want daar heb je meer aan denk ik:deal:
 
Sorry john je hebt van mij volledig het recht om het met iets niet eens te zijn maar de manier waarop die vent dat brengt is er totaal over . Hij speelt bijna altijd de bal volledig op de man en breekt dan ook die persoon volledig tot op de grond af . De maatschappij neemt dergelijke zaken dan gewoon over en dat kunnen we toch missen als kiespijn .
 
Ik denk dat het ook een verschil is tussen onze en jullie cultuur. Je mag best zeggen waar het echt opstaat en dan hoef je er geen doekjes om te winden.
Soms geeft hij ook zelf wel toe even te snel te hebben gereageerd maar ik mag zijn instelling wel.
Ik denk dat we in Holland wat directer zijn dan in Belgie.
 
Sorry john je hebt van mij volledig het recht om het met iets niet eens te zijn maar de manier waarop die vent dat brengt is er totaal over . Hij speelt bijna altijd de bal volledig op de man en breekt dan ook die persoon volledig tot op de grond af . De maatschappij neemt dergelijke zaken dan gewoon over en dat kunnen we toch missen als kiespijn .
Communicatie: Belgen zeggen vaak pas iets als ze het zeker weten. Nederlanders geven sneller hun mening en komen in een gesprek juist samen tot een besluit of conclusie. Communicatie is in Nederland meedoen, jezelf profileren. In België is het vooral de bedoeling om je kennis te laten blijken en anders je mond te houden.
 
Nou wat een voetbal weer. Deze elftallen zullen zo de finale echt niet gaan halen.
Het ergste vindt ik nog een of andere gek die met een haarband moet spelen om de publiciteit te halen en er dan ook nog in de kleur goud het nummer 10 op laat drukken:ROFLMAO::ROFLMAO:
Volgens mij dezelfde gast die ooit dacht dat ie JR Ewing was en met een grote cowboyhoed uit een auto stapte:DD
 
@jessicapilon heb je je huis al versierd met Duitsche vlaggetjes en posters voor het EK dan?:pp
Nee dat niet want die komen ook niet veel verder dan de poulefase denk ik maar goed daar gaat het een stuk beter dan 2 jaar geleden dus het volgende EK staan die op numero uno;)

Het enige wat wij in huis hebben zijn waardeloze onderzetters van AH. Je kan ze hier nu al bij de kassa zelf pakken dus ze willen er nu al vanaf zo te merken maar dat snap ik want wat heb je aan die kartonnen dingen.
 

Terug
Bovenaan