Goeden Dag Topic


Hier nog 6 weken werken.. jippie.
 
Avond Albert en ga je dan al met pensioen?;)
 
Avond, dat was een ouderwets mooie race. Regen kan de race behoorlijk spannend maken, vooral als het opdroogt en weer nat wordt. Dit keer had Max eens geluk met de Safety Car. Terechte winnaar. Ferrari was dit weekend ronduit bagger. En McLaren en Mercedes komen er ook weer bij.


Nu nog ff rustig banken en dan lekker op t nest. Nieuwe werkweek voor de boeg.
 
Moge allemaal.
 
Moge Marcel en de vakantie gaat in de regel heel snel.
 
Goedemorgen
 
Moge Lissa.
 
Moge Stefan.
 
Moge Corne.
Het is hier nog droog maar het gaat vandaag flink regenen zag ik dus we hebben de zwemvliezen klaarliggen.
 
Middag allemaal en het regent flink.
 
Man wat een standvastig weer vandaag. Vanaf 10 uur hoef je je niet af te vragen of het droog is of dat het regent:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hevige rukwinden hier ook
 
Een goedemiddag. Qua wind valt het mee hier, wel een paar uur lichte tot matige regen gehad. 8mm tot nu toe.

IMG_2988.jpeg
 
Middag Albert en hier regent het al vanaf 10 uur.
 
Avond.
 
Goedenavond.
 
Avond Marcel.
 
Avond volop regen hier al de hele dag
 
Avond allemaal:petjeaf:
Na een hele dag regen is het hier in Eanske zowaar even droog:DD
 
Ligt het aan mij of is AF gruwelijk traag met het uploaden en afspelen van filmpjes?:juggle:
 
Ik had nog vakantiegeld over, dus heb mij even uitgeleefd op APO.
 
Ik had nog vakantiegeld over, dus heb mij even uitgeleefd op APO.
Haha.. moest gelijk denken aan de tevee reclames over vakantiegeld. Ga er liever van op vakantie dan dat ik ze uitgeef aan weet ik wat voor iets duurs.
 
Haha.. moest gelijk denken aan de tevee reclames over vakantiegeld. Ga er liever van op vakantie dan dat ik ze uitgeef aan weet ik wat voor iets duurs.
Ach ik had het zonder vakantiegeld ook wel gekocht hoor.
Maar wij hebben doorgaans geen dure vakanties. Dus dat vakantiegeld raakt niet op.
 
Ach ik had het zonder vakantiegeld ook wel gekocht hoor.
Maar wij hebben doorgaans geen dure vakanties. Dus dat vakantiegeld raakt niet op.
Vanmiddag een andere bellenteller besteld, heb zo’n JBL Count Safe bellenteller van Plastic. Maar merkte een scheurtje in het schroefdraad. Nu een metalen besteld bij Azaqua, met ingebouwd terugslagventiel. Vast betere kwaliteit.
 
Vanmiddag een andere bellenteller besteld, heb zo’n JBL Count Safe bellenteller van Plastic. Maar merkte een scheurtje in het schroefdraad. Nu een metalen besteld bij Azaqua, met ingebouwd terugslagventiel. Vast betere kwaliteit.
Laten we het hopen. Want vaak zie je daar en bij andere ook ali exemplaren.

Ik heb ook dat spul van JBL gehad, maar dat heb ik na 1 dag al ergens gelaten waar de zon niet schijnt.
Wat een brol.
Die moertjes klemde de slang niet eens vast. Dus niet geschikt voor diffusers met iets hogere druk.

Heb er toen zelf maar 1 in elkaar geknutseld.
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen:petjeaf:
De kop van de week is er weer af. Succes bij wat jullie vandaag gaan doen:DD
 
Goedemorgen.

Lekker zonnig hier.
Regen is meegevallen gisteren.
 

Terug
Bovenaan