Goeden Dag Topic


Avond Noa en aan wat voor training moeten we dan denken?
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen allen. Nog een laatste dagje voor het weekend.
 
Moge nathalie.
 
Goedemorgen.

Laatste dagje werken voor de vakantie.

Lean, 6S, Kaizen, WCM geef het beesje maar een naam. Maar zowel op mijn huidige als vorige werk waren we daar ook mee bezig.

Geeft een simpele analist aan wat hij nodig heeft om makkelijker te kunnen werken, is er geen geld voor.
Maar als er een commisie naar heeft gekeken en een heel verslag heeft geschreven dan is er bakken geld beschikbaar.
Dus, de kunst is nu om zodra je wat nodig hebt, dit onder die noemer aan te geven, mooi verhaaltje erbij. Baas blij. Jij blij.
 
Lean, 6S, Kaizen, WCM geef het beesje maar een naam. Maar zowel op mijn huidige als vorige werk waren we daar ook mee bezig.
Ik snap er geen snars van maar toch een goedemorgen Marcel.
 
Moge Corne op deze zonnige ochtend.
 
Goede morgen ☀️ en wolken hier en:koffie:
 
Moge Jaap en hier nog zonnig maar vanaf 4 uur komt er 40mm naar beneden zeggen ze.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag
Zo even uitbuiken van een portie kibbeling met een beker thee
Nog steeds droog en zonnig hier
 
Middag Jaap en ik had vanmorgen ook een bucket kibbeling van de markt meegenomen.
 
Het betrekt dus we gaan straks hier ook wat water krijgen denk ik.
 
Middag, al een paar uur weekend. Dus dat betekende water verversen, beetje F1 training kijken. En af en toe de ogen dicht laten vallen…. En zojuist :koffie: Om wat wakkerder te worden.
 
Middag Albert en hier ook de bakken klaar en aan het kijken naar de MotoGP.
En wachten op de regen natuurlijk.
 
En jawel daar is de regen weer nou ja toch :koffie:
 
Jeetje jaap dat is wel een verrassing denk ik:pp
Hier is het NOG droog.
 
Goedemiddag,
hier was vanmiddag om 14 uur al 20 mm regen gevallen. En het regent nog steeds flink door.
 
Middag! Leuke dag cursus gehad en zo lekker met zusje en gezin naar het pannenkoekenhuis
 
Avond allemaal en hier is het nog droog.

Fijne avond Lissa.
 
Avond John, hier regent het pijpenstelen:regen::petjeaf:
 
Zo net een lekker kaasbroodje uit de oven gehad en een paar partysnacks dus ik plof nu even op de bank.
Overigens is het nog droog hier.
 
Goedemiddag,
hier was vanmiddag om 14 uur al 20 mm regen gevallen. En het regent nog steeds flink door.
Hier regent het ook zo’n beetje de hele dag.
Nu is er al 35mm gevallen.

Tot een uur of 5 konden de nieuwe putten het goed verwerken.
Maar rond 6 uur stond er toch een hoop water. De buurman wilde zijn pomp testen.
Dus die heeft toen alles weggetrokken.

Inmiddels staat er ook weer een hoop water. Misschien dat ik straks ook nog de pomp ga testen.
Even aanzien wat het weer doet…….

20240524_174904.jpeg
 
Avond marcel en hier is nog niks gevallen maar de verwachting is dat dit later op de avond wel gebeurt.
 
Goedemorgen.
 
Moge Albert en hier straks de MotoGP kijken.
 
Mogge John, je doet maar… :)hier mn eigen race, over de N34/N33 naar mn schoonouders, vanmiddag weer terug.
 
Aha dus je komt het mooie Grunn weer onveilig maken;)
 

Terug
Bovenaan