Ja je kan beter in het Noorden wonen de laatste tijd want in het Zuiden spoelen ze telkens bijna weg en op 1 flinke bui hier hebben we niks gehad.
Precies of Nederland is zo een veilig land . paar gaatjes van 6 mm in de deltawerken en 80 % van Nederland is overspoeld zonder regenvlaag . Als ik naar Nederland kom wonen zal het op een woonboot zijn 😀 😀Ja je kan beter in het Noorden wonen de laatste tijd want in het Zuiden spoelen ze telkens bijna weg en op 1 flinke bui hier hebben we niks gehad.
Ik ben ook al hoger gaan wonen. Voor de zee hoef ik niet bang te zijn.Precies of Nederland is zo een veilig land . paar gaatjes van 6 mm in de deltawerken en 80 % van Nederland is overspoeld zonder regenvlaag . Als ik naar Nederland kom wonen zal het op een woonboot zijn 😀 😀
Zou het dit jaar nu al eens 1 week zonder regen geweest zijn ?Ik ben ook al hoger gaan wonen. Voor de zee hoef ik niet bang te zijn.
Maar die hoosbuien van tegenwoordig……
Ik kan me die week dan niet meer herinneren.Zou het dit jaar nu al eens 1 week zonder regen geweest zijn ?
Komt dat je ouder wordt denk ik🤣🤣Ik kan me die week dan niet meer herinneren.
Ik heb gezwaaid naar je maar je zag niks volgens mij😉De straaljagers vliegen weer in formatie over mijn hoofd.
Nou, je vloog net nog een keer over volgens mij, jij zat in de allerlaatste van de 5.Middag Nicole.
Ik heb gezwaaid naar je maar je zag niks volgens mij😉
Nou gelukkig heb je nu wel opgelet🤣🤣.Nou, je vloog net nog een keer over volgens mij, jij zat in de allerlaatste van de 5.
Zolang je maar niet in de frituurpan landt lijkt met dit een strak plan.Nou gelukkig heb je nu wel opgelet🤣🤣.
We komen zo nog een keer langs en dan spring ik eruit met de parachute en dan kom ik een kroketje bij je eten
Gebakken billetjes moeten ook lekker zijn, o nee dat zijn kikkerbillen en de mijne zijn vast erg taaiZolang je maar niet in de frituurpan landt lijkt met dit een strak plan.
Avond Albert en dat had je om 17.47 ook mogen zeggen hoor😉Avond.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.