Goeden Dag Topic


Ja je kan beter in het Noorden wonen de laatste tijd want in het Zuiden spoelen ze telkens bijna weg en op 1 flinke bui hier hebben we niks gehad.
 
Zo klusjes gedaan en dan is het tijd voor mooie races met de MotoGP.
 
Ja je kan beter in het Noorden wonen de laatste tijd want in het Zuiden spoelen ze telkens bijna weg en op 1 flinke bui hier hebben we niks gehad.
Precies of Nederland is zo een veilig land . paar gaatjes van 6 mm in de deltawerken en 80 % van Nederland is overspoeld zonder regenvlaag . Als ik naar Nederland kom wonen zal het op een woonboot zijn :D :D
 
Goedemorgen.

Hier probeert de zon door de bewolking heen te komen. Met 17 graden is het nu al lekker buiten.
De geleerden zeggen dat het vandaag droog blijft……
 
Precies of Nederland is zo een veilig land . paar gaatjes van 6 mm in de deltawerken en 80 % van Nederland is overspoeld zonder regenvlaag . Als ik naar Nederland kom wonen zal het op een woonboot zijn :D :D
Ik ben ook al hoger gaan wonen. Voor de zee hoef ik niet bang te zijn.
Maar die hoosbuien van tegenwoordig……
 
Ik ben ook al hoger gaan wonen. Voor de zee hoef ik niet bang te zijn.
Maar die hoosbuien van tegenwoordig……
Zou het dit jaar nu al eens 1 week zonder regen geweest zijn ?
 
Goedemorgen!
 
Moge Marcel en Lissa.

Ach overal is wel wat. Hier is het vaak kouder dan in het Zuiden maar wel vaak droger zoals we de laatste tijd zien. Ook is wat koeler in de zomer weer een voordeel maar ja in de winter is het hier net weer wat kouder. Kortom het heeft voor en nadelen.
 
Middag allemaal en dat was een mooie Moto3 race met Collin op 4 en in het klassement bij de eerste 3.
 
Zo op naar de MotoGP en kijken wat M&M gaan doen oftewel Martin en Marquez.
 
MotoGPze alvast:DD
Ik ben vooral benieuwd of Kowet vandaag kan winnen van Utreg

Hier straks na de lunch ff wat klein onderhoud doen aan de brakbak:)
 
Nou ik verwacht dat Utrecht sterker is maar ja je weet het niet.
 
Goedemiddag
Memorial Day in Margraten. De straaljagers vliegen weer in formatie over mijn hoofd.
 
Middag Nicole.


Ik heb gezwaaid naar je maar je zag niks volgens mij;)
Nou, je vloog net nog een keer over volgens mij, jij zat in de allerlaatste van de 5.
 
Nou, je vloog net nog een keer over volgens mij, jij zat in de allerlaatste van de 5.
Nou gelukkig heb je nu wel opgelet:ROFLMAO::ROFLMAO:.

We komen zo nog een keer langs en dan spring ik eruit met de parachute en dan kom ik een kroketje bij je eten:DD:DD
 
Nou gelukkig heb je nu wel opgelet:ROFLMAO::ROFLMAO:.

We komen zo nog een keer langs en dan spring ik eruit met de parachute en dan kom ik een kroketje bij je eten:DD:DD
Zolang je maar niet in de frituurpan landt lijkt met dit een strak plan.
 
Zolang je maar niet in de frituurpan landt lijkt met dit een strak plan.
Gebakken billetjes moeten ook lekker zijn, o nee dat zijn kikkerbillen en de mijne zijn vast erg taai:DD
 
Nou ik zeg alvast avond allemaal en een mooie motorsportdag.

Martin en Marquez op het podium en dan daarnet Ferrari op het hoogste podium.
:thumbs::thumbs:
 
Middag, F1 was een halve ronde leuk tot de rode vlag, en daarna was het managen vd banden door de koplopers. Alleen Max maakte het ff spannend na zn pitststop, maar daarna kwam de lay out vh circuit te voorschijn, je kunt er niet zomaar ff inhalen. Nou ja, op naar Canada dan maar waar de snelheid weer behoorlijk omhoog gaat.

Het wordt bewolkt hierzo, dus denk niet dat we het droog houden vanavond.
 
Avond Albert en ja dat circuit is er niet een die veel spanning laat zien in de regel. Vaak is degene op pole ook de winnaar want inhalen is bijna niet te doen en ik vraag me af of ze niet beter een ander circuit kunnen kiezen maar ja de rijke lui vinden het wel best daar denk ik.
 
Goeinoamd:petjeaf:
Nog ff en het weekend zit er weer op:'(
 
Avond.
 
Goedenavond mensen.
Hier is het weer weer hartstikke meegevallen. Paar spetters en geen onweer. Ik denk dat dat er ook niet weer aan komt
 
Avond!
 
Goedemorgen allemaal.
 
Moge Nathalie.
 

Terug
Bovenaan