Cornelius
Well-known member
moghu
Sterkte John, Jessica en de kinderenNou hier geen leuke dag want om 1 uur laat Jes ons konijn van bijna 9 inslapen. Zaterdag had ze een spastische aanval en sinds gister kan ze niet meer lopen en op dr pootjes staan en eten wil ze ook niet meer dus om 1 uur kan ze bij de DA komen maar dat dit het einde is dat is denk ik wel duidelijk.
Bijna 9 is een mooie leeftijd en ze heeft een goed leven gehad maar het is en blijft moeilijk zoiets.
Jeetje John, wat sneu. Sterkte !Nou hier geen leuke dag want om 1 uur laat Jes ons konijn van bijna 9 inslapen. Zaterdag had ze een spastische aanval en sinds gister kan ze niet meer lopen en op dr pootjes staan en eten wil ze ook niet meer dus om 1 uur kan ze bij de DA komen maar dat dit het einde is dat is denk ik wel duidelijk.
Bijna 9 is een mooie leeftijd en ze heeft een goed leven gehad maar het is en blijft moeilijk zoiets.
Ja hier ook, dus even gebruik van gemaakt. Paar oude potten vd fruitvliegen schoongemaakt voor nieuwe kweken. De eerste weer opgezet zojuist.Het is nog zonnig buiten en dus droog.
Ik geloof dat zoiets in voetjebaltermen poule wordt genoemd.Zie aan de plassen dat het heeft geregend maar nu schijnt de zon.
Hier valt het meestal uit de lucht😉Als je in de omgeving rijd, zie je het water op verschillende plekken uit de grond komen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.