Nou ja als je die toch koopt dan heb je hem in huis voor een volgende keer want het regent vaker dan je lief is😉Jammer dat ie niet op tijd in huis is
Avond allemaal.
Nou ja als je die toch koopt dan heb je hem in huis voor een volgende keer want het regent vaker dan je lief is😉Jammer dat ie niet op tijd in huis is
Ik dacht al, wie is die man met die krullen toch, komt me zo bekend voor!Hier vanmorgen maar naar de Ikea gegaan. Nog een stelling gekocht om de reeds aanwezige stelling te verbreden.
En de reeds aanwezige stellling stond scheef, omdat de vloer afloopt.
Dus nu staat alles recht. Blokjes onder de staanders.
Kast verplaatst en dan de boel opnieuw schikken. Maar het is allemaal aan kant.
En ik heb nog lampionnetjes opgehangen in de tuin. Dus dat geeft wat gezelligheid.
Ik hoorde zojuist dat we morgen ook nog naar ikea moeten. Verlichting boven werktafel. Dus wie weet……Ik dacht al, wie is die man met die krullen toch, komt me zo bekend voor!
Nou nee hoor, wij gaan morgen, maar grappig als ik je tegen was gekomen en herkend had.
Als ik je zie zal ik je aanspreken 👍🏼Ik hoorde zojuist dat we morgen ook nog naar ikea moeten. Verlichting boven werktafel. Dus wie weet……
Ik zal hem even beschrijven dan: 195cm en lang rood haar tot op de kont op boerenklompen en kauwt de hele dag op een stukje kauwgom.Als ik je zie zal ik je aanspreken 👍🏼
Zit je weer te dagdromen……Ik zal hem even beschrijven dan: 195cm en lang rood haar tot op de kont op boerenklompen en kauwt de hele dag op een stukje kauwgom.
Toen ik je ontmoet heb had ik mn leesbril niet op dus ik zal me dan vergist hebben🤣🤣Zit je weer te dagdromen……
Veel plezierGoedemorgen! Vandaag een uitje met werk, dus hopelijk blijft het een beetje droog
En een arboretum.Moge Marcel en veel plezier al zegt Bokrijk me niks natuurlijk.
Edit: ach een openlucht museum bij onze zuiderburen dus.
Ik weet niet hoelang ik erover zal fietsen maar ik kom eraan MarcelEn met een beetje geluk zit dat leuke restaurantje er nog waar ze huisgemaakte krokketten verkopen…..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.