Avond Albert.
Ja die bamischijf schoot per ongeluk uit mn hand maar dan moet je nog 7 bitterballen zoeken JW.@jessicapilon hoeveel bitterballen heb je mijn kant op gerold? Onderweg kon ik er 3 oprapen en ik kwam ook nog een verdwaalde bamischijf tegen
Avond allemaal. Grijs dagje maar droog.
Ja, ik was bij die rare belgen. Daar snap je ook niks van.Avond Marcel en ja ik zag op de tv dat het Zuiden weer in de prijzen valt maar hier is het de hele dag droog.
Ik weet niet wat beter te verstaan is… een Belg die Vlaams spreekt, of een Fries die echt Fries praat.Nou lekker die lekke banden en ik zou de dag voor je daarheen wil even met een bezem de weg bezemen😛😛
En dat de Belgen soms moeilijk te verstaan zijn dat wist ik al want ooit heb ik er een ontmoet😉
Moet je het dialect van Tongeren horen 🙂Avond Albert en ik denk dat beide niet te verstaan zijn😉
Veel plezier dan maar Albert en ik hou het wel bij de MotoGP morgen.Naar bed? Nee, Champions League finale kijken hier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.