Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal:petjeaf:
Nog 1 dagje en dan is er weer een werkweek voorbijšŸ„³
 
Goedenavond

@biljoenblik je hebt niks gemist door niet naar Ikea te gaan. In Duitsland was een vrije dag en dan weet je het wel. We konden niet eens een parkeerplaats vinden, de auto hebben we bij "de buren" gezet.
 
Goedenavond

@biljoenblik je hebt niks gemist door niet naar Ikea te gaan. In Duitsland was een vrije dag en dan weet je het wel. We konden niet eens een parkeerplaats vinden, de auto hebben we bij "de buren" gezet.
Ben ik blij dat ik er niet was.

In het centrum viel het wel mee met de drukte. Hebben nog een hapje gegeten bij Mijnstreek.
 
Avond jongedame, ja op de radio was Roermond ook weer actueel in de verkeersinfoā€¦ lekker naar de outlet met de Witte kentekenplaten-auto.
 
Avond binnenkomers. Het is hier altijd wel druk bij de Ikea maar ja de hotdogs en gehaktballetjes zijn dan ook wel erg lekker:chef::chef:
 
Goedenavond.

De maanvissen hebben ook niet stil gezwommen. Een blad vol eitjes.
 
Vanavond tijdens de wandeling kwam ons een puber tegen op zoā€™n fatbike, op een gedeeld wandel-fietspad. Hij reed dus echt geen 25/30. Want een beetje snelheid kan ik wel inschatten. Deze zat dichter bij de 50 dan de 40. En dan lekker in korte groek en t-shirt. Je zal maar op je snuffel gaan bij die snelheid. Heb je wel straatexceem en een paar gebroken botten.
 
Vanavond tijdens de wandeling kwam ons een puber tegen op zoā€™n fatbike, op een gedeeld wandel-fietspad. Hij reed dus echt geen 25/30. Want een beetje snelheid kan ik wel inschatten. Deze zat dichter bij de 50 dan de 40. En dan lekker in korte groek en t-shirt. Je zal maar op je snuffel gaan bij die snelheid. Heb je wel straatexceem en een paar gebroken botten.
Ja die dingen gaan behoorlijk rap
 
Tja ik zie ook vaak motoren waarvan de bestuurder enkel een jeans draagt en niks aan beschermende kleding en als die met 120 op de plaat gaan..................................šŸ˜”

Tot morgen allemaal.
 
Tja ik zie ook vaak motoren waarvan de bestuurder enkel een jeans draagt en niks aan beschermende kleding en als die met 120 op de plaat gaan..................................šŸ˜”

Tot morgen allemaal.
Tegenwoordig zijn er ook jeans die verstevigd zijn met kevlar.
Die bieden flink meer bescherming en lijkt op gewone jeans.
 
Ja dat klopt Mark en als motorfan ben ik daar van op de hoogte maar je ziet als ze stilstaan vaak wel wat voor jeans ze dragen en dat is soms met flinke gaten erin maar soms ook met een afgeknipte jeans om zo de benen lekker te kunnen bruinen.

Moge allemaal.
 
Vanavond tijdens de wandeling kwam ons een puber tegen op zoā€™n fatbike, op een gedeeld wandel-fietspad. Hij reed dus echt geen 25/30. Want een beetje snelheid kan ik wel inschatten. Deze zat dichter bij de 50 dan de 40. En dan lekker in korte groek en t-shirt. Je zal maar op je snuffel gaan bij die snelheid. Heb je wel straatexceem en een paar gebroken botten.
Gebrek aan controle zowel op straat als wat er verkocht wordt.

En pubers, die staan meestal niet stil bij de risicoā€™s. Dat komt pas vele jaren later. En soms ook nooitā€¦..
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen
 
Ja dat klopt Mark en als motorfan ben ik daar van op de hoogte maar je ziet als ze stilstaan vaak wel wat voor jeans ze dragen en dat is soms met flinke gaten erin maar soms ook met een afgeknipte jeans om zo de benen lekker te kunnen bruinen.

Moge allemaal.
Ja of in zwembroek šŸ˜€.
Moet eerlijk bekennen dat ik in de zomer ook wel op t shirt rond gereden heb maar dan is het hoofdzakelijk wel in de ā€œstadā€ en niet op de grote wegen.
 
Ja of in zwembroek šŸ˜€.
Moet eerlijk bekennen dat ik in de zomer ook wel op t shirt rond gereden heb maar dan is het hoofdzakelijk wel in de ā€œstadā€ en niet op de grote wegen.
Ja toen jij in de zwembroek was te aanschouwen waren de straten snel leeg denk ik:DD:pp

Middag allemaal.
 
Middag, weekend is alweer drie kwartier geleden begonnen! Goed geregeld bij ons op t werk. Elke vrijdagmiddag gesloten om 12u.
 
Middag Albert.
 
En al 2uur druk met klussen. De Lido nieuw inrichten, fotoā€™s volgen nadat de mist is opgetrokken in de bak.
En tussendoor ook nog de band vd C1 van de ega eraf gedraaid. Lekke band, dikke spijker dr in. Zij ermee naar de garage en een prop erin geschoten. En daarna heeft ze hem dr zelf weer opgezet. En nuā€¦ :koffie::koffie:
 
Middag Albert en je moet tegen je ega zeggen dat ze dus niet over zo n spijker heen moet rijden maar er gewoon langs:pp
 
Middag Albert en je moet tegen je ega zeggen dat ze dus niet over zo n spijker heen moet rijden maar er gewoon langs:pp
Johnā€¦. Ik zal maar niets zeggen ovwr Blond of een vrouw en bijgeluiden in de auto denk ikā€¦..šŸ˜³
 
Ik ben blij dat we geen auto hebben want dan hebben we geen last van een lekke band of bijgeluidenšŸ˜‰
 
Ik ben blij dat we geen auto hebben want dan hebben we geen last van een lekke band of bijgeluidenšŸ˜‰
Mag Jess ipv daarvan voor op de stang of achterop met de beentjes in de fietstassen?
Middag allemaal:petjeaf:
Hier net nieuwe schoenen weze kopen in de regen:regen:
Maar het hindert niet want het is weekend :DD
 
Tja dat is een probleem JW want mn fiets heeft geen stang en de pakjesdrager kan maar 25 kilo aan . Als oplossing hebben we beide een fiets genomen:!
 
Tja dat is een probleem JW want mn fiets heeft geen stang en de pakjesdrager kan maar 25 kilo aan . Als oplossing hebben we beide een fiets genomen:!
Tja, met een stangloze fiets gaat dat lastig worden. Misschien kunnen jullie de frames aan elkaar lassen, dan kunnen jullie gezellig fietsen alsof je op een tweezitsbank zit:DD
 
Ik overweeg een tandem aan te schaffenšŸ¤£šŸ¤£
Dan mag Jes sturen en trappen en ik kan achterop lekker niks doen:!
 
O jee alweer zo laat. Tijd om een snack te gaan maken en om iedereen een goedenavond toe te wensen.
 
Avond allemaal
 
Goedenavond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan