Goeden Dag Topic


Moge Corne.
 
Goede morgen ⛅ en koffie dit maal maar binnen wind is fris hier
 
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Nou hier geen leuke dag want om 1 uur laat Jes ons konijn van bijna 9 inslapen. Zaterdag had ze een spastische aanval en sinds gister kan ze niet meer lopen en op dr pootjes staan en eten wil ze ook niet meer dus om 1 uur kan ze bij de DA komen maar dat dit het einde is dat is denk ik wel duidelijk.
Bijna 9 is een mooie leeftijd en ze heeft een goed leven gehad maar het is en blijft moeilijk zoiets.
 
Nou hier geen leuke dag want om 1 uur laat Jes ons konijn van bijna 9 inslapen. Zaterdag had ze een spastische aanval en sinds gister kan ze niet meer lopen en op dr pootjes staan en eten wil ze ook niet meer dus om 1 uur kan ze bij de DA komen maar dat dit het einde is dat is denk ik wel duidelijk.
Bijna 9 is een mooie leeftijd en ze heeft een goed leven gehad maar het is en blijft moeilijk zoiets.
Sterkte John, Jessica en de kinderen
 
Dank je Nicole.
 
Middag allemaal:petjeaf:
Nou hier geen leuke dag want om 1 uur laat Jes ons konijn van bijna 9 inslapen. Zaterdag had ze een spastische aanval en sinds gister kan ze niet meer lopen en op dr pootjes staan en eten wil ze ook niet meer dus om 1 uur kan ze bij de DA komen maar dat dit het einde is dat is denk ik wel duidelijk.
Bijna 9 is een mooie leeftijd en ze heeft een goed leven gehad maar het is en blijft moeilijk zoiets.
Jeetje John, wat sneu. Sterkte !
 
Tja Jessica belde net en inslapen was de enige optie dus dat zal nu ongeveer gebeuren. Ze was op volgens de DA na 9 jaar.
 
:koffie:, middag, thuus weer. Zojuist restant vd vakantie betaald. Dus we kunnen naar Gouvy in de Ardennen, Belgisch Luxemburg eind juli.
 
Middag Albert.
 
Het is nog zonnig buiten en dus droog.
 
Avond allemaal.
 
Nou de dierenambulance heeft net het konijn opgehaald en die wordt gecremeerd. We wilden haar eerst begraven maar dat heeft de DA afgeraden omdat er gif in haar zit en dat komt dan in de bodem. Tja veel mensen begraven na euthanasie hun beestje in de tuin maar ja beter geen risico lopen dan maar.
 
Avond Lissa en bedankt.
 
Avond boys and girls. Beetje vochtig buiten.
 
Avond Albert en hier is het nog droog.
 
Avond Albert en hier is het nog droog.
T is onderweg
IMG_2983.jpeg
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen:petjeaf:
Hier was het gisterenavond goed raak met die regen zeg. Geen goed weer om je jas en je plu te vergeten:juggle::regen:
 
Moge Corne en JW.

Zie aan de plassen dat het heeft geregend maar nu schijnt de zon.
 
Moge Andre op de tak.
 
Goedemorgen.

Gisteren heeft het wat gespetterd. Nu strak blauw en zonnig.
Maar vanmiddag komt er weer regen aan.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we iedere middag/avond regen.

Alles is al kledder nat. Als je in de omgeving rijd, zie je het water op verschillende plekken uit de grond komen.
 
Als je in de omgeving rijd, zie je het water op verschillende plekken uit de grond komen.
Hier valt het meestal uit de lucht:DD;)

Moge Marcel en hier ook mooi zonnig zolang het duurt nu.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en hier net een kleine bui met onweer.
 
Middag, werkdag weeg voorbij. Vanmiddag beetje relaxen denk ik met een wandelingetje
 

Terug
Bovenaan