Goeden Dag Topic


Middag,

Hier het gras gemaaid. geen kibbeling gezien...
 
Middag. Hier paar broodjes Boterhamworst. Koppie thee en Chocomelk uit het apparaat. De zaag is weer geweest de week is doormidden.
 
Middag Albert.
 
Middag allemaal.
 
Middag Noa.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Een goedenavond op deze wat frisse woensdag.
 
Avond Albert en met de zon was het hier best lekker hoor.
 
Avond! Net nog even in het zonnetje bij de tennisbaan wezen kijken en nu lekker op de bank
 
Goedenavond.

Was een zeer mooie dag. Aangenaam 20 graden en zon erbij.
Landschaftspark Duisburg was erg leuk en mooi. Je kunt er ook heel goed eten!


En Zoo Zajac was 20 minuten lopen vanaf het Landschaftspark. Daar kijk je echt je ogen uit.
Zeer grote aquaria afdeling. Met van ieder groot merk een eigen hoek, met alles dat het merk te bieden heeft.
Zeer veel zee vissen en koralen.
En natuurlijk heel veel zoetwater.

Spinnen, slangen, kikkers en ander kruipend spul.


CRW_5814.jpeg


CRW_5805.jpeg


CRW_5795.jpeg


CRW_5783.jpeg


CRW_5775.jpeg
 
Goedemorgen.
 
Moge Nicole.
 
Goedemorgen.

Zo vandaag stemmen voor het EP.
Ik denk dat ik maar wat groens ga stemmen. Klimaatbeleid moet toch europees geregeld worden. Dat kan je niet nationaal aanpakken.
En met dat zootje wat we nu gaan krijgen in NL. Staat klimaat op de laatste plek.
Lekker doorgaan met wat we al 100 jaar doen. Lekker bij het oude blijven. Kijk maar uit, straks gaat Groningen ook weer open.
 
Goedemorgen!
 
Moge Marcel.Moge Lissa en de zon is hier weer weg.
 
Goedemiddag:petjeaf:

Goedemorgen.

Zo vandaag stemmen voor het EP.
Ik denk dat ik maar wat groens ga stemmen. Klimaatbeleid moet toch europees geregeld worden. Dat kan je niet nationaal aanpakken.
En met dat zootje wat we nu gaan krijgen in NL. Staat klimaat op de laatste plek.
Lekker doorgaan met wat we al 100 jaar doen. Lekker bij het oude blijven. Kijk maar uit, straks gaat Groningen ook weer open.
Goed idee! Ik zit hier ook nog in dubio wat het uiteindelijk gaat worden:juggle:
 
Middag, koffietijd. Einde werkdag 14:30. Op fietsie langs t kanaal, en nu dus :koffie:
 
Middag Albert en ik hoop dat je droog over bent gekomen.
 
Hier wel bewolkt met een paar spetters maar het stelde weinig voor en nu schijnt de zon weer.
 
Avond allemaal.
 
Avond!
 
Avond Lissa.
 
Een goedeavond.
 
Avond Albert.
 
Goedemorgen.
 
Moge Corne. Hier net een buitje maar het is inmiddels weer droog.
 
Goedemorgeen, vanmiddag eens kijken bij G&D in Dalen. Iemand ervaringen?
 
Moge Lissa en dat is mij net iets tever op de fiets:DD
 

Terug
Bovenaan