Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
122,547
Leeftijd
59
Locatie
Groningen
Hier is dan weer een nieuw GDT. Het is niet toegestaan om in dit topic een gif te posten omdat dit als hinderlijk kan worden ervaren.
Veel plezier met het GDT.

Via de link kun je het oude GDT nog teruglezen:
 
Nou we kunnen weer verder in het nieuwe GDT en mijn alarm (lees lid Fozzy) zal mij er t.z.t wel op attenderen dat de termijn voorbij is 😉
 
Nou welkom en goed middag in dit nieuwe topic !
 
Middag Lex en nog ff geduld dan roep ik avond allemaal.
 
En ja voor de eerste keer in het nieuwe GDT wens ik jullie alvast een goedenavond.
 
Nou wat een rust hier.
 
Nou wat een rust hier.
Kun je niet tegen he? 😝 😝
IMG_3023.jpeg
 
Kun je niet tegen he? 😝 😝
Bekijk bijlage 378549
Ach dat wel maar dan had ik geen nieuw GDT hoeven te openen 😆 😆. Ik hou normaliter juist niet van drukte. Vandaag ben ik jarig maar zondag komt de visite want ik wil niet de hele dag of de hele week aanloop hebben en concentreer dat op een middag.
 
Gefeliciteerd dan maar. ;)k Ff afkoelen
 
Ja dank je Albert en afkoelen wil nog amper met de temp buiten en in de slaapkamer zal het wel helemaal warm zijn maar ja dat merken we straks wel weer.
Gewoon lekker rustig aan doen met wat koud drinken erbij en dan komen we de avond wel weer door. Ik duik er toch vroeg in en dan morgen rond 5 uur lekker een half uur wandelen in de rust en koelte.
 
Gefeliciteerd en Goeienavond!
 
Onze terrastegels ook vd hand gedaan, collega en zn vriendin willen ze wel hebben. Begin september krijgen we nieiw terras gelegd en zijn zo mooi van de 60x60 tegels af.
 
Avond Henny en dank je wel.
 
Goedenavond.

@Fozzy Paar mooie stelcon platen uitgezocht? Lekker makkelijk met onkruid. Als ik nog eens een nieuwe oprit nodig heb, dan wordt het asfalt met klinkermotief. Geen onkruid meer.

@jessicapilon Van harte proficiat! Tracteer jezelf maar op een heerlijk 🍦en een 🍔.

Was net ff buiten de potten water geven, maar het voelt echt heel tropisch buiten.
Het is 31 graden buiten met 62% RV dat is dus 100% RV bij 23 graden binnen.

Hier is het binnen gelukkig 23 graden met 54% RV.
 
Avond Marcel en dank je wel. Hier ook nog benauwd maar ja na morgen koelt het af want dit is teveel van het goede.
Slapen zal wel een ramp worden vannacht.
 
Goedemorgen.

Het is al (of nog) 21 graden buiten.
 
Moge Marcel en hier 20 graden maar ja dit is eerst de laatste echt warme dag. Vanaf 10 uur gaat het hier een groot deel van de dag regenen.
 
Moge JW en het wordt weer warm daar.
 
Moguh John , ja het wordt hier heet🥵
We zijn inmiddels al over de 30 graden heen🙄
 
Middag, t is mij te warm om te werken, dus ik ben maar naar huis gegaan om 12uur. Hoewel, dat had ik ook gedaan als het 10 graden was ofzo.. lekker elke dinsdag om 12uur vrij, ik mag maar 30uur werken per week van mezelf.
 
t is mij te warm om te werken
Dat is het ook en het is erg heet buiten en nog vochtig ook. Gelukkig is dit de laatste echt warme dag eerst. De regen mag voor mij nu al wel vallen maar ja daar moeten we nog een paar uren voor wachten.

Middag Albert.
 
Niet te geloven wat mensen uitspoken!!
Ik ben vanmorgen vroeg naar een aquariumzaak in België geweest en heb Laetacara curviceps gekocht en wat guppy’s omdat Bas die zo leuk vindt🙄
 
Niet te geloven wat mensen uitspoken!!
Ik ben vanmorgen vroeg naar een aquariumzaak in België geweest en heb Laetacara curviceps gekocht en wat guppy’s omdat Bas die zo leuk vindt🙄
Middag Henny en ik heb ze ook gehad die Curviceps maar zag ze amper hier. Komt denk ik door een sterk beplante bak en de Manen die erin zitten. Had achteraf gelezen dat ze wat schuw kunnen zijn. Wel mooie vissen.

Dat schuwe heb ik hier dus weg:
 
Middag Henny en ik heb ze ook gehad die Curviceps maar zag ze amper hier. Komt denk ik door een sterk beplante bak en de Manen die erin zitten. Had achteraf gelezen dat ze wat schuw kunnen zijn. Wel mooie vissen.

Dat schuwe heb ik hier dus weg:
Ze zijn wat verlegen inderdaad. Hopelijk hier minder omdat ze de enige cichliden zullen zijn.
 
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: misschien de waterwaarden ook maar weer is gaan meten
      Terug
      Bovenaan