Moge Albert en nog gecondoleerd en sterkte.
Gecondoleerd en sterkte strakjes.Mogge, de werkdag zit er alweer op. Zo naar een begrafenis van een tante van ons.
Is heel plaatselijk ja, maar als het goed is (en als ik buienradar moet geloven komt er vanmiddag/avond wel wat aan.Moge Lex en hier flinke bui gehad en in delen van Grunn stonden viaducten blak maar hier in de buurt hadden we daar geen last van. Vandaag nog een dag met 25 graden en da zakken we gelukkig naar aangenamere temperaturen toe.
Colondeances Albert voor jullie en de andere naasten. Sterkte gewenst!Mogge, de werkdag zit er alweer op. Zo naar een begrafenis van een tante van ons.
Ja ik zat nog met die eierbal in de vriezer maar nu ligt er ook nog een stuk taart bij😛@jessicapilon ben ik nou zowaar je verjaardag vergeten?😳
Oh nooo. Ik kijk wel regelmatig, maar die van jou is er tussendoor gegliptJa ik zat nog met die eierbal in de vriezer maar nu ligt er ook nog een stuk taart bij😛
Ach mn schoonouders vergaten het geloof ik ook weleens en die kwamen ook uit Vaassen😆😆😆
Maar dat is niet erg JW want niet iedereen bekijkt hier op het AF de lijst met jarigen.
Tjanks JW en je bent welkom als je in de buurt bent maar dat weet je wel 😉Oh nooo. Ik kijk wel regelmatig, maar die van jou is er tussendoor geglipt
Desalniettemin alsnog een (verlate of vervroegde) half Vaassense half Enschedese verjaardagsfelicitatie
Moguh John, jij ook van harte gefeliciteerd! Wil je na je bezoek aan hem/haar/hen/hun/.... een beschuitje met muisjes voor me meenemen?Moge Corne en JW.
JW mag ik je feliciteren met je 18 miljoenste medebewoner 😆 😆
Ja natuurlijk en die leg ik bij de eierbal en je gebakje hoor 😆 😉Moguh John, jij ook van harte gefeliciteerd! Wil je na je bezoek aan hem/haar/hen/hun/.... een beschuitje met muisjes voor me meenemen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.