Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Albert en nog gecondoleerd en sterkte.

Goedemorgen
Wat lees ik nu John alweer een jaar ouder/jonger geworden.
Als nog van harte John en nog vele jaren

Dank je Jaap en ik wordt bijna alweer jarig en moet maar naar een rollator gaan uitkijken😉

Ondanks de regen nog vies benauwd en pas morgen komen we op 22 graden uit.

Regen ? waren maar 5 druppels.....hier dan tenminste, de tuin is aardig droog en beide regentonnen van 200L per stuk zijn ook leeg, dus iets meer als een druppel mag wel.

Goede Morgen trouwens !

Moge Lex en hier flinke bui gehad en in delen van Grunn stonden viaducten blak maar hier in de buurt hadden we daar geen last van. Vandaag nog een dag met 25 graden en da zakken we gelukkig naar aangenamere temperaturen toe.

Moge Lex en hier flinke bui gehad en in delen van Grunn stonden viaducten blak maar hier in de buurt hadden we daar geen last van. Vandaag nog een dag met 25 graden en da zakken we gelukkig naar aangenamere temperaturen toe.
Is heel plaatselijk ja, maar als het goed is (en als ik buienradar moet geloven:)) komt er vanmiddag/avond wel wat aan.:regen:

Zo nu weer verder met uitselecteren van de Bloody Mary garnalen en de mooiste verhuizen, zitten er altijd meer in de bak als je denkt !:DD

Nou het is bewolkt nu en vanaf 3 uur komt er regen zegt men. Met 25 graden best nog benauwd buiten.

Nou net een eerste lekkere bui maar ja de zon schijnt ook alweer.

Middag Lex en ik wacht ook nog op meer regen en daarna stuur ik alles naar jou door hoor.

• Haha
Waarderingen: Lex
Het heeft hier gisteravond flink geregend en over een halfuurtje begint het weer tot een uur of negen. Hoef ik de plantjes geen water te geven.😊
Goedemiddag nog trouwens.

Middag. Hier maar een paar druppels gehad. En t lijkt er ook niet op dat er voorlopig nog wat komen gaat.

Middag en hier is het sinds een uur flink aan het regenen met wat gerommel in de lucht en dat koelt nu even af gelukkig. Van mij mag de zomer tot in 2025 wegblijven.
Morgen toch nog weer 25 graden maar dan zakken we echt naar de 21 toe de komende 14 dagen.

@jessicapilon ben ik nou zowaar je verjaardag vergeten?😳
Ja ik zat nog met die eierbal in de vriezer maar nu ligt er ook nog een stuk taart bij😛
Ach mn schoonouders vergaten het geloof ik ook weleens en die kwamen ook uit Vaassen😆😆😆
Maar dat is niet erg JW want niet iedereen bekijkt hier op het AF de lijst met jarigen.

Ja het is tijd om alvast goedenavond te zeggen en om door het raam naar de regen te kijken. Af en toe wat bliksem.

Ja ik zat nog met die eierbal in de vriezer maar nu ligt er ook nog een stuk taart bij😛
Ach mn schoonouders vergaten het geloof ik ook weleens en die kwamen ook uit Vaassen😆😆😆
Maar dat is niet erg JW want niet iedereen bekijkt hier op het AF de lijst met jarigen.
Oh nooo. Ik kijk wel regelmatig, maar die van jou is er tussendoor geglipt:sorry:
Desalniettemin alsnog een (verlate of vervroegde) half Vaassense half Enschedese verjaardagsfelicitatie:DD

Oh nooo. Ik kijk wel regelmatig, maar die van jou is er tussendoor geglipt:sorry:
Desalniettemin alsnog een (verlate of vervroegde) half Vaassense half Enschedese verjaardagsfelicitatie:DD
Tjanks JW en je bent welkom als je in de buurt bent maar dat weet je wel 😉

Hoi, even hier checken, sffs slapen... haha

Goedemorgen.

Voor het eerst sinds dagen weer eens onder de 20 graden deze ochtend.
Vanmiddag 27 graden.

Goeoeoeoeoedemorgen! Heerlijk geslapen nu het koeler is. Dat doet een mens goed.
Vanochtend naar de tandarts, dat is minder.

Goedemorgen en ja het was vanmorgen lekker wandelen. Na vandaag zakt de temp naar 21-22 graden dus ideaal weer.

Moge Corne en JW.

JW mag ik je feliciteren met je 18 miljoenste medebewoner 😆 😆

Moguh John, jij ook van harte gefeliciteerd! Wil je na je bezoek aan hem/haar/hen/hun/.... een beschuitje met muisjes voor me meenemen? :DD
Ja natuurlijk en die leg ik bij de eierbal en je gebakje hoor 😆 😉

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan