Goedemorgen.
Ben om 7uur al begonnen John. En t is maar een Lido he, max 110 liter water als je bodem enzo meerekend.Moge Jaap.
Dat heb je rap gedaan Albert.
Vandaag zijn wij 52 jaar getrouwd. Ja, mijn vrouw is een volhouder! Ik heb haar daarmee gefeliciteerd en mijzelf een schouderklopje gegeven. Maar dit doet het wat beter uit de doeken:
Nog van harte gefeliciteerd, 18 jaar is al een leuk eindje op wegVan harte Ben en wij tikten gister pas de 18 jaar aan.
Ik vind t een prestatie, wat is je gouden tip?Dank je JW. Inderdaad al een knap eind en een hele prestatie om het met mij 18 jaar vol te houden
Om het met mij 18 jaar vol te houden? Tja, me niet voor vol aanzien en vaak negeren en gewoon dom laten kletsen en dan kom je een heel eind 😛.Ik vind t een prestatie, wat is je gouden tip?
Maar ook daar past een felicitatie bij. Die dan ook uiteraard naar je echtgenote gaat. Geniet er samen met je kinderen van!Van harte Ben en wij tikten gister pas de 18 jaar aan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.