Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge,lekker vroeg van bed. De ega naar t werk tot 3uur, en ik ga straks de Lido maar eens leeghalen en reinigen. Daarna opnieuw inrichten met het stuk hout en wat planten, en andere ‘donker makende’ zaken,
 
Moge Albert en succes.
 
Mogge John. Ach t zal wel lukken, wel weer compleet anders natuurlijk.
 
Verandering is af en toe ook leuk toch en zelf heb ik gister ook geschoven met de planten en wat verwijderd want het was een oerwoud waardoor de Manen ruimte tekort kregen.
Met de planten heb ik weer een lid blij kunnen maken en de manen hebben weer de ruimte.
 
Mogguh allen. Wordt een druk weekendje. Er komen zo 3 volwassenen en 2 kinderen en 2 honden een weekendje logeren. Wel gezellig😊
 
Moge Ed en Henny.

Dat wordt dan een druk weekend Henny 😉
 
Goedemorgen ☀️ :koffie:
 
Mogge, De bak draait alweer, nog niet helemaal ‘af’ maar de vissen zwemmen er weer in, filter etc draait.
Nu eerst :koffie:
 
Moge Jaap.

Dat heb je rap gedaan Albert.
 
Middag
Zo afwas ook weer gedaan was gedraaid en op gehangen nu eerst maar:koffie: 🥵
 
Middag Ben en van harte gefeliciteerd.
 
Van harte Ben en wij tikten gister pas de 18 jaar aan.
 
Middag nogmaals
Ben en echtgenote van harte met jullie trouwdag 52 jaar is hele tijd (de meeste halen dat niet)
Ik hoop voor jullie beiden vele jaren er bij
Maak er een mooie dag van
 
Van harte @benvo ! Dat nummer wat je schreef blijft mooi en zeker bij zo'n dag als vandaag. Heel toepasselijk.
 
Goedemiddag allemaal :petjeaf:
Vandaag zijn wij 52 jaar getrouwd. Ja, mijn vrouw is een volhouder! Ik heb haar daarmee gefeliciteerd en mijzelf een schouderklopje gegeven. Maar dit doet het wat beter uit de doeken:


Van harte gefeliciteerd, da's een indrukwekkend lange tijd:DD


Van harte Ben en wij tikten gister pas de 18 jaar aan.
Nog van harte gefeliciteerd, 18 jaar is al een leuk eindje op weg:DD

Beiden nog vele gelukkige jaren toegewenst🙂
 
Dank je JW. Inderdaad al een knap eind en een hele prestatie om het met mij 18 jaar vol te houden:deal:
 
Ik vind t een prestatie, wat is je gouden tip? :DD
Om het met mij 18 jaar vol te houden? Tja, me niet voor vol aanzien en vaak negeren en gewoon dom laten kletsen en dan kom je een heel eind :DD :DD 😛.

Dan zeg ik nu alvast maar goedenavond allemaal.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan