Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou dit is het slechtste nieuws van de laatste tijd. Als zoiets in huis zou zitten dan ga ik er wel uit.

 
Goedemorgen, dufjes op de bank. Dus een rustige dag vandaag. De ega mag 6 dgn achter elkaar werken en is alweer op de fiets naar t werk.
 
Morgen dames en heren. En natuurlijk ook de trouwe 4-voeters.

Gisteren nog de keukenraam geschilderd. Dadelijk nog een klein voorbereidend werkje.
 
Moge Albert, Andre en Corne.

Hier een rustige dag met MotoGP.
 
Moge JW en hier zien we af en toe voorzichtig de zon.
 
Moge Hans en een mooie dag.
 
Nou dit is het slechtste nieuws van de laatste tijd. Als zoiets in huis zou zitten dan ga ik er wel uit.

Ik niet... Zo'n spin lust insecten waar ik minder mee heb en zo is de vijand van mijn vijanden mijn vriend. 🙂
 
Ik niet... Zo'n spin lust insecten waar ik minder mee heb en zo is de vijand van mijn vijanden mijn vriend. 🙂
Ja ik heb ook een hekel aan insecten maat ja een spin is ook een insect als ik het goed heb.
In elk geval heb ik een hekel aan al dat kruipende gespuis Ben.
 
Morgen dames en heren. En natuurlijk ook de trouwe 4-voeters.

Gisteren nog de keukenraam geschilderd. Dadelijk nog een klein voorbereidend werkje.
Misschien is het goed, in dit kader, om iets te vertellen over een raam. Waar ik trouwens in dit geval te laat mee ben. Maar beter nog ik geef even door wat anderen daar over zeggen:


Een deel van een raam, mogelijk heb je dit opgemerkt, bestaat vaak uit glas. De ruit. Wanneer je dus een keuken- of ook elk ander raam bewerkt, verdiend het aanbeveling om niet het geheel met verf te bedekken. Het bederft toekomende uitzichten. Als gezegd, mogelijk ben ik te laat met deze tip maar kan deze toch nuttig zijn met eventuele latere schilder klussen. Geen dank overigens. :engel:🙂🙂
 
Ja ik heb ook een hekel aan insecten maat ja een spin is ook een insect als ik het goed heb.
In elk geval heb ik een hekel aan al dat kruipende gespuis Ben.
Mijn kennis aangaande insecten reikt inderdaad zover dat ook ik besef dat een spin behoort tot deze groep. Maar de opvolgende zinsnede aangaande vijanden, in mijn voorgaande post, maakte mogelijk duidelijk, zo was mijn hoop, dat er een uitzondering voor de spin gemaakt mag worden. 😉
 
Middag allen.

Morgen dames en heren. En natuurlijk ook de trouwe 4-voeters.

Gisteren nog de keukenraam geschilderd. Dadelijk nog een klein voorbereidend werkje.
Heb je het raam nu zonwerend geschilderd?
 
Mijn kennis aangaande insecten reikt inderdaad zover dat ook ik besef dat een spin behoort tot deze groep. Maar de opvolgende zinsnede aangaande vijanden, in mijn voorgaande post, maakte mogelijk duidelijk, zo was mijn hoop, dat er een uitzondering voor de spin gemaakt mag worden. 😉
Ik maak voor niet een insect een uitzondering en ik vang ze met een glas en donder ze de tuin in of ik zeg ze op :DD :DD

Middag Marcel.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Zo wat een spanning in de Tour voor dames en een mooie overwinning maar ja de Nederlandse dames kwamen net wat te kort.
 
Avond :petjeaf:
Wat een prachtwedstrijd van Ajax weer, dat er nog vele van zulke mogen volgen:DD
 
Avond JW en fijn dat je hebt genoten want ik kijk al helemaal niet meer 😆 😆. Ach ze staan er beter voor dan vorig jaar na 2 wedstrijden dus er is nog hoop hoor.
Feyenoord heeft ook al punten gemorst en PSV is ook verre van goed dus ja we gaan het wel zien dit seizoen.
Zoals het nu lijkt wordt Fortuna of Grunn kampioen denk ik😆😆😆
 
Avond :petjeaf:
Wat een prachtwedstrijd van Ajax weer, dat er nog vele van zulke mogen volgen:DD
Maar ja Twente bakt er ook weinig van hoor. Nu weer punten verspeelt en ook afgelopen week verloren dus ja de toppers zijn een beetje aan het tobben.
 
Wat een drukte dit weekend! Pffffff iedereen is weer naar huis en Bas en ik hangen met een kop koffie op de bank. Even uitpuffen. Morgen aquarium uitdunnen want de planten groeien hard. Heb vandaag zowaar de curviceps gezien😍
Een goeienavond nog.
 
Goedemiddag!

Leuke dag gehad, veel gelachen, veel groen gelachen :')

Deze week bezoekje aan huis... kijken hoe de home-grown planten de bak uitgroeien 🙂

Sleutel aan (blijkbaar)Steenrijke verloofde gegeven, die de boel gaat herdecoreren 🙂

Twordt spannend 🙂
 
Goeiemorgen! Wat heb ik geslapen.😍
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ice78: Tja alles is wel mooi op dat gebied
      Terug
      Bovenaan