Moge Corne.
Ik wil de pret niet bederven………maar…..Moge JW en het lijkt erop dat we de warmte kwijt zijn want de komende 2 weken hier van 19-23 graden dus ideaal weer met af en toe een bui. De warmte is eindelijk zelf op vakantie lijkt het
Ja dat komt omdat het in het Zuiden altijd een paar graden warmer is. Hier zit het max op 22 graden. Maar ja wie gaat er nu ook in het Zuiden wonen.
Ja dat komt omdat het in het Zuiden altijd een paar graden warmer is. Hier zit het max op 22 graden. Maar ja wie gaat er nu ook in het Zuiden wonen.
Ikke!!!😂
Avond heren.
Het was de verwachting voor Groningen!! Staat ook in de afbeelding.Ja dat komt omdat het in het Zuiden altijd een paar graden warmer is. Hier zit het max op 22 graden. Maar ja wie gaat er nu ook in het Zuiden wonen.
Avond heren.
Tijd voor een nieuwe bril voor dhr JT. 😝Het was de verwachting voor Groningen!! Staat ook in de afbeelding.
Het is maar welke je geloofd want weerplaza voorspelt 1 dag 25 en verder koeler met enkele dagen zelfs maar 20 graden en zelfs 18. Nou voor mij mag de zomer over zijn want het is net weer iets afgekoeld .Het was de verwachting voor Groningen!! Staat ook in de afbeelding.
Dan is die zeker net veranderd. Want die 18 graden zie ik niet meer. Ik zie een hoop 24 graden.Het is maar welke je geloofd want weerplaza voorspelt 1 dag 25 en verder koeler met enkele dagen zelfs maar 20 graden en zelfs 18. Nou voor mij mag de zomer over zijn want het is net weer iets afgekoeld .
https://www.weerplaza.nl/nederland/9731/4998/
Maar we gaan het zien en nu is het lekker buiten dus ik ga aan de wandel.
Mogge. Ja, jij gaat er al bijna weer in zeker met zo’n afwijkende biologische klok. 😉Moge allemaal. Ik zou zeggen pluk de dag en kom uit dat bed
Moge Albert en nee hoor meestal pas rond 9uur of half 10. Wakker ben ik meestal dan rond 5 uur maar ja met de warmte van de laatste tijd op de slaapkamer is het wel iets eerder soms.Mogge. Ja, jij gaat er al bijna weer in zeker met zo’n afwijkende biologische klok. 😉
Omdat niet iedereen gecharmeerd is van de chat.Waarom eigenlijk deze topics als er ook een chat is?
Niet iedereen heeft een even goede smaak Thijs 😉Waarom eigenlijk deze topics als er ook een chat is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.