Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen allemaal :petjeaf:
Nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maak er wat moois van:DD
 
Moge JW en het lijkt erop dat we de warmte kwijt zijn want de komende 2 weken hier van 19-23 graden dus ideaal weer met af en toe een bui. De warmte is eindelijk zelf op vakantie lijkt het:DD
 
Middag Albert en ja het zijn beesten die in de natuur leven en het kan soms misgaan. Maar goed daar op de Veluwe wemelt het ook van de wilde zwijnen en ook dat gaat weleens mis maar ja daar hoor je niemand over.
Jes heeft er 18 jaar gewoond en dat ook meegemaakt. Van mij moge de wolven lekker blijven zolang het geen overbevolking wordt en de boeren moeten met afrastering de dieren zo goed mogelijk proberen te beschermen. Maar goed dit is iets waar niet iedereen gelijk over denkt maar die beesten afschieten gaat me veel te ver.
 
Maar nu vallen ze nog dieren aan. Als je er loopt met je kinderen en ze vallen een vd kinderen aan en dat loopt verkeerd af? Wie is er dan verantwoordelijk?

Die wolven fokken als konijnen volgens mij. Dus van mij mogen ze het wel beperken. Ook met de wilde zwijnen hoor. Als je ziet wat voor chaos die beesten er soms van maken met hun zoektocht naar eten
 
Ja in beide gevallen moet je geen overbevolking krijgen en daar moet je iets tegen of in elk geval mee doen.
Ik heb zelf 1x die zwijnen daar zien lopen en dacht ja daar kom ik niet verder bij in de buurt maar ja het aantal incidenten is minimaal maar ja elke is er een teveel.
ik ben blij dat ik niet beslissingen hoef te maken hoe hier mee om te gaan.
 
Werkdag weer gehad, :koffie: @ home.
 
Moge JW en het lijkt erop dat we de warmte kwijt zijn want de komende 2 weken hier van 19-23 graden dus ideaal weer met af en toe een bui. De warmte is eindelijk zelf op vakantie lijkt het:DD
Ik wil de pret niet bederven………maar…..

IMG_4975.jpeg
 
Avond, wandeling gedaan. En nu nog even lekker in het zonnetje achter t huus,
 
Ik wil de pret niet bederven………maar…..

Bekijk bijlage 378742
Ja dat komt omdat het in het Zuiden altijd een paar graden warmer is. Hier zit het max op 22 graden. Maar ja wie gaat er nu ook in het Zuiden wonen.

Avond heren.
 
Ja dat komt omdat het in het Zuiden altijd een paar graden warmer is. Hier zit het max op 22 graden. Maar ja wie gaat er nu ook in het Zuiden wonen.

Ikke!!!😂

Avond heren.
 
Ja dat komt omdat het in het Zuiden altijd een paar graden warmer is. Hier zit het max op 22 graden. Maar ja wie gaat er nu ook in het Zuiden wonen.

Avond heren.
Het was de verwachting voor Groningen!! Staat ook in de afbeelding.
 
Moge allemaal. Ik zou zeggen pluk de dag en kom uit dat bed :DD
 
Het was de verwachting voor Groningen!! Staat ook in de afbeelding.
Het is maar welke je geloofd want weerplaza voorspelt 1 dag 25 en verder koeler met enkele dagen zelfs maar 20 graden en zelfs 18. Nou voor mij mag de zomer over zijn want het is net weer iets afgekoeld .
https://www.weerplaza.nl/nederland/9731/4998/
Maar we gaan het zien en nu is het lekker buiten dus ik ga aan de wandel.
 
Het is maar welke je geloofd want weerplaza voorspelt 1 dag 25 en verder koeler met enkele dagen zelfs maar 20 graden en zelfs 18. Nou voor mij mag de zomer over zijn want het is net weer iets afgekoeld .
https://www.weerplaza.nl/nederland/9731/4998/
Maar we gaan het zien en nu is het lekker buiten dus ik ga aan de wandel.
Dan is die zeker net veranderd. Want die 18 graden zie ik niet meer. Ik zie een hoop 24 graden.
 
Mogge. Ja, jij gaat er al bijna weer in zeker met zo’n afwijkende biologische klok. 😉
Moge Albert en nee hoor meestal pas rond 9uur of half 10. Wakker ben ik meestal dan rond 5 uur maar ja met de warmte van de laatste tijd op de slaapkamer is het wel iets eerder soms.
Vroeger stond ik altijd voor mn werk rond half 5 op dus het zit een deels wel in mn ritme.
 
Lekker weer buiten met zo n 22 graden en af en toe wat zon en wat wind.
 
Middag, hier net een verfrissend buitje...goed voor de tuin.
Ook net terug van de Profile met de Lotus, 4cm lange schroef in de band is niet zo goed.:oopss:
Was gelukkig een tijd geleden een lekke band....
 
Middag, lekker zonnig en zomers temperatuurtje in het Overijsselse Vechtdal.

IMG_3031.jpeg
 
Waarom eigenlijk deze topics als er ook een chat is?
Niet iedereen heeft een even goede smaak Thijs:DD:DD 😉
Het GDT bestaat al heel lang en de chat sinds enkele jaren en dat is meer voor gesprekken waar je ook gelijk een reactie op krijgt en het is tegenwoordig met een leuke groep actieve leden die alsmaar groeit.
Maar je bent vrij om het al dan niet te gebruiken natuurlijk.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan