Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Henny en dus elke dag verse eitjes.
 
Mogguh allemaal,

Hier ook lekker aan het genieten van onze vakantie 😊.
 
Moge Ce en Ed.

Hier ook af en toe zon en af en toe wat regen maar ja alles beter dan die vieze warmte.
 
Gister deze gekocht, haal ik aankomende maandag op:

IMG20240819143910.jpg
 
Middag. Ff een break en dan aan de slag om een klant uit de brand te helpen met een order van 3000 tassen die eind vd week klaar moeten. Beetje fout gegaan bij hun in de planning. Maar dan zijn wij er nog om ze uit de brand te helpen.
 
Goeiesmiddags. De kipjes hebben weer een schoon huis! Nu eerst eten en dan verder aan het werk in de garage. Die zijn we aan het verbouwen/isoleren.
 

Goeiesmiddags. De kipjes hebben weer een schoon huis! Nu eerst eten en dan verder aan het werk in de garage. Die zijn we aan het verbouwen/isoleren.
Wat zeiden de kipjes? Tokje wel??
 
Goedemiddag
Vanaf de zondag bij "moeten" lezen omdat ik hier een paar dagen niet geweest was. Nog niet helemaal klaar met het leze van de verschillende topics. Later verder.

Maar het sociale koffietafel karakter is er wel van af hier.
Om maar eens een onderwerp op tafel te gooien.
Oudste hond loopt met heftige rugklachten. Hernia-achtig. Krachtsvermindering in achterpoot en slechte reflexen in diezelfde achterpoot.

Al weken rust en heftige pijnmedicatie. Zet weinig zoden aan de dijk.
Dus vrijdag naar een orthopeed en waarschijnlijk CT/MRI om te zien wat er aan de hand is en of we er wat aan kunnen (laten) doen.
 
Wat een ellende weer Nicole en maar hopen dat het meevalt. Zal wel weer een duit kosten maar ja dat is bijzaak natuurlijk.
 
Middag :koffie: terwijl de twee en halve meter zich weer vult dus tijd genoeg voor een bakje koffie
Goedemiddag
Vanaf de zondag bij "moeten" lezen omdat ik hier een paar dagen niet geweest was. Nog niet helemaal klaar met het leze van de verschillende topics. Later verder.


Om maar eens een onderwerp op tafel te gooien.
Oudste hond loopt met heftige rugklachten. Hernia-achtig. Krachtsvermindering in achterpoot en slechte reflexen in diezelfde achterpoot.

Al weken rust en heftige pijnmedicatie. Zet weinig zoden aan de dijk.
Dus vrijdag naar een orthopeed en waarschijnlijk CT/MRI om te zien wat er aan de hand is en of we er wat aan kunnen (laten) doen.
Minder voor zo wel hond als baasje
Sterkte gewenst
 
Goedemiddag
Vanaf de zondag bij "moeten" lezen omdat ik hier een paar dagen niet geweest was. Nog niet helemaal klaar met het leze van de verschillende topics. Later verder.


Om maar eens een onderwerp op tafel te gooien.
Oudste hond loopt met heftige rugklachten. Hernia-achtig. Krachtsvermindering in achterpoot en slechte reflexen in diezelfde achterpoot.

Al weken rust en heftige pijnmedicatie. Zet weinig zoden aan de dijk.
Dus vrijdag naar een orthopeed en waarschijnlijk CT/MRI om te zien wat er aan de hand is en of we er wat aan kunnen (laten) doen.
Ellendig is dat als je beestje wat mankeert☹️
 
Hier net met de hond gewandeld maar best een stevige wind en met 19 graden is het zonder de zon frisjes. Maar ja altijd beter dan me rot te zweten natuurlijk en van mij mag het tot de kerst zo blijven.
 
Hier net met de hond gewandeld maar best een stevige wind en met 19 graden is het zonder de zon frisjes. Maar ja altijd beter dan me rot te zweten natuurlijk en van mij mag het tot de kerst zo blijven.
Voor mij hoeft het ook niet zo warm hoor, het is nu heerlijk.
 
Wat een ellende weer Nicole en maar hopen dat het meevalt. Zal wel weer een duit kosten maar ja dat is bijzaak natuurlijk.
Ja John.

Ze is veel te goed om in te laten slapen, maar de kwaliteit van leven voor haar is prut. Wat heeft ze eraan om niet te mogen spelen, niet naar haar (honden)vriendjes te mogen, altijd hetzelfde kleine blokje om te lopen. Zelfs in huis niet te mogen spelen met de andere hond en iedere dag pijn te hebben. Dus we moeten iets. En gelukkig heb ik haar goed verzekerd voor ziektekosten.. Ik heb dus gelukkig heel wat geld te spenderen voordat het mijzelf goed raken gaat. Natuurlijk deel eigen risico. Pijnstilling (NSAID) met gabapentin helpen onvoldoende. Haar afgelopen vrijdag zelfs naar huis moeten dragen met een staart die ze niet goed omhoog kreeg.
De dag erna werd ik in de ochtend weer hoog kwispelend begroet en begon ze de dag voor haar doen erg goed. Zo sterk wisselt haar conditie. Dus ja, eerst maar eens kijken wat er precies aan de hand is en hopelijk kunnen we dan iets doen voor haar.

Maar tja, wat de vrijdag brengen gaat? Zal de beurs aardig moeten trekken. Maar het grootste deel zal ik terugkrijgen van de verzekering.
Er is wel, steeds meer mogelijk in de diergeneeskunde en daar hangt een prijskaartje aan. En of je dat omarmen moet? Ik vind wel dat je eerlijk moet blijven naar het dier.


Minder voor zo wel hond als baasje
Ja, de zorgen en onzekerheid geven de nodige bonk stress.
 
Avond allemaal :petjeaf:
En zo zijn we al weer over de helft van de werkweek:DD
 
Goedemiddag
Vanaf de zondag bij "moeten" lezen omdat ik hier een paar dagen niet geweest was. Nog niet helemaal klaar met het leze van de verschillende topics. Later verder.


Om maar eens een onderwerp op tafel te gooien.
Oudste hond loopt met heftige rugklachten. Hernia-achtig. Krachtsvermindering in achterpoot en slechte reflexen in diezelfde achterpoot.

Al weken rust en heftige pijnmedicatie. Zet weinig zoden aan de dijk.
Dus vrijdag naar een orthopeed en waarschijnlijk CT/MRI om te zien wat er aan de hand is en of we er wat aan kunnen (laten) doen.
Sterkte🙁
 
Goedemiddag
Vanaf de zondag bij "moeten" lezen omdat ik hier een paar dagen niet geweest was. Nog niet helemaal klaar met het leze van de verschillende topics. Later verder.


Om maar eens een onderwerp op tafel te gooien.
Oudste hond loopt met heftige rugklachten. Hernia-achtig. Krachtsvermindering in achterpoot en slechte reflexen in diezelfde achterpoot.

Al weken rust en heftige pijnmedicatie. Zet weinig zoden aan de dijk.
Dus vrijdag naar een orthopeed en waarschijnlijk CT/MRI om te zien wat er aan de hand is en of we er wat aan kunnen (laten) doen.
Sterkte met de hond Nicole!
 
Avond, koppie thee met de zoon. Die heb ik net uit zn slaap gewekt op de bank. Dagje gewerkt ook en tja, als je t niet gewend bent….
 
Slaap lekker en tot morgen.
 
Sloapn? Nou, ff wachten op de vrouw des huizes tot ze terug is van t werk.
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: straks motoGP kijken hier
      Terug
      Bovenaan