Moge Henny en dus elke dag verse eitjes.
Zeker!!Moge Henny en dus elke dag verse eitjes.
Daar gaat je zuurverdiende geld. Mooi groot stukGister deze gekocht, haal ik aankomende maandag op:
Wat zeiden de kipjes? Tokje wel??Goeiesmiddags. De kipjes hebben weer een schoon huis! Nu eerst eten en dan verder aan het werk in de garage. Die zijn we aan het verbouwen/isoleren.
Jazeker, drie kwamen op mijn schoot zitten om me een knuffel te geven als dank🤣
Wat zeiden de kipjes? Tokje wel??
Valt gelukkig wel mee hoor, bij particulier vandaan 😉.Daar gaat je zuurverdiende geld. Mooi groot stuk
Om maar eens een onderwerp op tafel te gooien.Maar het sociale koffietafel karakter is er wel van af hier.
Minder voor zo wel hond als baasjeGoedemiddag
Vanaf de zondag bij "moeten" lezen omdat ik hier een paar dagen niet geweest was. Nog niet helemaal klaar met het leze van de verschillende topics. Later verder.
Om maar eens een onderwerp op tafel te gooien.
Oudste hond loopt met heftige rugklachten. Hernia-achtig. Krachtsvermindering in achterpoot en slechte reflexen in diezelfde achterpoot.
Al weken rust en heftige pijnmedicatie. Zet weinig zoden aan de dijk.
Dus vrijdag naar een orthopeed en waarschijnlijk CT/MRI om te zien wat er aan de hand is en of we er wat aan kunnen (laten) doen.
Ellendig is dat als je beestje wat mankeert☹️Goedemiddag
Vanaf de zondag bij "moeten" lezen omdat ik hier een paar dagen niet geweest was. Nog niet helemaal klaar met het leze van de verschillende topics. Later verder.
Oudste hond loopt met heftige rugklachten. Hernia-achtig. Krachtsvermindering in achterpoot en slechte reflexen in diezelfde achterpoot.
Dus vrijdag naar een orthopeed en waarschijnlijk CT/MRI om te zien wat er aan de hand is en of we er wat aan kunnen (laten) doen.
Voor mij hoeft het ook niet zo warm hoor, het is nu heerlijk.Hier net met de hond gewandeld maar best een stevige wind en met 19 graden is het zonder de zon frisjes. Maar ja altijd beter dan me rot te zweten natuurlijk en van mij mag het tot de kerst zo blijven.
Ja John.Wat een ellende weer Nicole en maar hopen dat het meevalt. Zal wel weer een duit kosten maar ja dat is bijzaak natuurlijk.
Ja, de zorgen en onzekerheid geven de nodige bonk stress.Minder voor zo wel hond als baasje
Sterkte🙁Goedemiddag
Sterkte met de hond Nicole!Goedemiddag
Dankzij de decoupeer die ik uit de kast heb getrokken zeker.Avond allemaal
En zo zijn we al weer over de helft van de werkweek
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.