Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge,

Denk je een 2week geleden alvast weer het donateurschap te verlengen om die ellendige reclame voor te zijn.
Is het niet verlengd door de eigenaar volgens mij.
Zo is het geen doen, dus dat wordt de Ad Blocker weer aanzetten tot nader bericht.

En werk ze gij die werken moet vandaag.
 
Mogge,

Denk je een 2week geleden alvast weer het donateurschap te verlengen om die ellendige reclame voor te zijn.
Is het niet verlengd door de eigenaar volgens mij.
Zo is het geen doen, dus dat wordt de Ad Blocker weer aanzetten tot nader bericht.

En werk ze gij die werken moet vandaag.
Denk dat dat ook de reden is dat veel nieuwkomers nadat hun vraag beantwoord is, niet meer terugkomen.

Enekel een handje vol oud gedienden die wel een donateurschap hebben, die hebben er geen last van.

Nieuwe leden gaan echt niet zo snel betalen voor iets wat ze niet kennen.
 
Moge Marcel. Ik vindt dat snel oordelen worden getrokken want ik zie hoeveel nieuwe leden we hier erbij krijgen en dat is niet veel anders dan jaren geleden volgens mij.
Dit is op te lossen met een donateurschap of een ad blocker.
Dus betalen is niet de enige oplossing en daarbij is omgerekend 2 euro per maand niet echt veel.
 
Gelukkig geen gewonden.
Goedemorgen!
 
Moge Henny. Nee gelukkig niet en het deel waar Jurgen in les krijgt staat er direct naast maar ja ook daar zal wel flinke rook en waterschade zijn.
Nou ja vaak vinden de kids het niet erg en hij gaat van de 5 dagen toch 3 naar stage dus dat scheelt ook weer.
 
Goedemorgen ⛅ :koffie:
Das minder John die school brand hoop dat Jurgen er niet te veel hinder van onder vindt
Sterkte voor jullie
 
Moguh :petjeaf:

Tjeempie wat triest🙁 Hopelijk vinden ze snel een goede tijdelijke oplossing.
Tja een hoop ellende voor de school maar ik zou het als kind niet erg hebben gevonden :DD
Ik las net dat er waarschijnlijk brandstichting op het schoolplein is gevonden dus wie weet dachten een paar leerlingen we zorgen voor een iets langere vakantie:DD:DD
Niet de hele school is afgebrand en er zijn ook losstaande gebouwen maar ja die zullen vast ook wel rook en waterschade hebben.
 
Jaap ook een hele goede morgen.
 
Goedemorgen
Erg van die school en zeker als het brandstichting is. Vroeger zeiden ze wel eens dat iemand dan maar op de blaren moest zitten. Is in dit verband een onhandige uitspraak 😉
 
Goedemorgen
Erg van die school en zeker als het brandstichting is. Vroeger zeiden ze wel eens dat iemand dan maar op de blaren moest zitten. Is in dit verband een onhandige uitspraak 😉
Moge Nicole en ja de oorzaak moet officieel nog onderzocht worden denk ik. Wij hebben als ouders ook nog niks gehoord. Nu was het al best een hele oude school dus nu kunnen ze er een nieuwer stuk voor terugplaatsen denk ik zo.
 
Middag luitjes. Lekker weer zo met zo n 20 graden en af en toe wat zon.
 
Middag. Deze werkdag ook al bijna weer voorbij. En dan morgen nog een paar uurtjes
 
Goeiemiddag! Net weer 2 uurtjes in de garage gewerkt, ben kapot. Is zwaar werk. Er lagen tegels in met een twee componenten onderlaag die echt keihard is. We zijn nu de vloer aan het uitvlakken met een beitel op de boorhamer en dan kunnen we komend weekend egaline gieten om het af te werken. Daarna de PIR platen met multiplex erop.
We hebben de helft van de garage klaar (6 meter) waar we een slaapkamer en badkamer hebben gemaakt. Nu de tweede helft dat berging wordt met een aanrechtje met thermostaatkraan om water te verversen
 
Middag luitjes. Lekker weer zo met zo n 20 graden en af en toe wat zon.
Middag. Wat een wind. En volgende week gelukkig weer heerlijke temperatuur.
IMG_3033.jpeg
 
Middag Albert en hier kunnen ze slecht het weer langer dan 3 dgn vooruiit voorspellen maar er komen als we het moeten geloven 4 warme dagen aan maar dan gaan we weer terug naar 23-24.
Ach het is bijna september en dan is de zomer gelukkig op zn retour en krijgen we normalere temperaturen. Voor het dan weer zomer is dan zijn we nog wel een poosje verder :DD :DD
Happy Christmas dus alvast😉
 
Middag Albert en hier kunnen ze slecht het weer langer dan 3 dgn vooruiit voorspellen maar er komen als we het moeten geloven 4 warme dagen aan maar dan gaan we weer terug naar 23-24.
Ach het is bijna september en dan is de zomer gelukkig op zn retour en krijgen we normalere temperaturen. Voor het dan weer zomer is dan zijn we nog wel een poosje verder :DD :DD
Happy Christmas dus alvast😉
Paar tegenstrijdigheden in je post?

Je zegt zelf dat ze niet 3/4 dagen vooruit kunnen voorspellen, en dan zeg je t is bijna september dus normale temperaturen…. Snap je hem? Je voospelt nu zelf ook ruim 2 weken vooruit…

Lol, 😉:sorry::iloveyou:
 
Haha, nee ik voorspel niet 2 weken vooruit Albert maar de ervaring leert wel dat in de maand september de temp behoorlijk zakt al kun je ook nog mooie dagen in september hebben.
Mn vader is op de 21ste jareig en soms kun je nog buiten zitten maar meestal is het daarvoor wat te fris.
 
Ja dat is logisch Henny want die wind staat hier :DD :DD
 
Avond luitjes.
Ik durf voor de komende 2 dagen een temp van zo n 21 graden te voorspellen en als toetje zaterdag dik 15mm regen :DD :DD
Dan ga ik dus morgen maar ff naar Frits voor levendvoer.
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: straks motoGP kijken hier
      Terug
      Bovenaan