Goedemorgen.
Denk dat dat ook de reden is dat veel nieuwkomers nadat hun vraag beantwoord is, niet meer terugkomen.Mogge,
Denk je een 2week geleden alvast weer het donateurschap te verlengen om die ellendige reclame voor te zijn.
Is het niet verlengd door de eigenaar volgens mij.
Zo is het geen doen, dus dat wordt de Ad Blocker weer aanzetten tot nader bericht.
En werk ze gij die werken moet vandaag.
Tjeempie wat triest🙁 Hopelijk vinden ze snel een goede tijdelijke oplossing.En ja dit is Jurgen zijn school dus:
https://www.rtvnoord.nl/112/1203420/deel-van-schoolgebouw-in-haren-brandt-uit
Tja een hoop ellende voor de school maar ik zou het als kind niet erg hebben gevondenMoguh
Tjeempie wat triest🙁 Hopelijk vinden ze snel een goede tijdelijke oplossing.
Moge Nicole en ja de oorzaak moet officieel nog onderzocht worden denk ik. Wij hebben als ouders ook nog niks gehoord. Nu was het al best een hele oude school dus nu kunnen ze er een nieuwer stuk voor terugplaatsen denk ik zo.Goedemorgen
Erg van die school en zeker als het brandstichting is. Vroeger zeiden ze wel eens dat iemand dan maar op de blaren moest zitten. Is in dit verband een onhandige uitspraak 😉
Middag. Wat een wind. En volgende week gelukkig weer heerlijke temperatuur.Middag luitjes. Lekker weer zo met zo n 20 graden en af en toe wat zon.
Middag. Wat een wind. En volgende week gelukkig weer heerlijke temperatuur.
Bekijk bijlage 378864
wind? Welke wind????🤣Middag. Wat een wind. En volgende week gelukkig weer heerlijke temperatuur.
Bekijk bijlage 378864
Deze? Zie actueel filmpje van mijn weerstation.wind? Welke wind????🤣
Paar tegenstrijdigheden in je post?Middag Albert en hier kunnen ze slecht het weer langer dan 3 dgn vooruiit voorspellen maar er komen als we het moeten geloven 4 warme dagen aan maar dan gaan we weer terug naar 23-24.
Ach het is bijna september en dan is de zomer gelukkig op zn retour en krijgen we normalere temperaturen. Voor het dan weer zomer is dan zijn we nog wel een poosje verder
Happy Christmas dus alvast😉
Deze? Zie actueel filmpje van mijn weerstation.
Ik heb nog geen vakantie gehadIk heb nog geen leuke foto s gezien dus ik denk dat alle vakanties tegen zijn gevallen dit jaar
https://aquaforum.nl/threads/vakantiefoto-s-video-s.181613/#post-2495241
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.