Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond allemaal :petjeaf:

Ik heb nog geen vakantie gehad:DD
Nou ik kijk al uit naar de kiekjes waar jij met de tandem fietst en ik kom hem snel samen met je uitproberen. Met 2 man gaan we vast veel harder😀😀
 
Nou doodse stilte hier :DD :DD
Slaap lekker allemaal.
 
Ssssttt…. We zitten lekker te lezen.
Welterusten
 
Goedemorgen luitjes en ik zal zachtjes doen hoor 😉
 
Zo koffie op en zijn er nog mensen die mee willen wandelen?
 
Goeiemorgen!
Beetje ver weg anders zou ik mee gaan!
Ben al een uur wakker en kom niet meer in slaap.🙄
 
Smorgens, vrijdag alweer, en dat wil zeggen dat om 12uur MIJN weekend al begint.
 
Goedemorgen

Zo koffie op en zijn er nog mensen die mee willen wandelen?
Je moet niet zo hard lopen, ik hield je niet bij.

Goeiemorgen!
Beetje ver weg anders zou ik mee gaan!
Ben al een uur wakker en kom niet meer in slaap.🙄
Hier geslapen van 1 tot 4.20 en elk half uur wakker. Om 5 had ik het helemaal gehad in bed.
Komt natuurlijk door het bezoek aan de orthopeed met de hond, erg spannend met welk advies hij gaat komen.

Ik heb nu nog een half uurtje voor koffie en dan 'geht's los'.
 
Goedemorgen


Je moet niet zo hard lopen, ik hield je niet bij.


Hier geslapen van 1 tot 4.20 en elk half uur wakker. Om 5 had ik het helemaal gehad in bed.
Komt natuurlijk door het bezoek aan de orthopeed met de hond, erg spannend met welk advies hij gaat komen.

Ik heb nu nog een half uurtje voor koffie en dan 'geht's los'.
Ik snap het, spanning zorgt voor slecht slapen.
Hier ook het geval maar dan zorgen om mijn man. Er is verdenking van opgestapelde vaatschade waardoor hij dementie achtige klachten heeft. Volgende maand uitgebreid onderzoek. Ben bang voor de uitkomst.😢
 
Ik snap het, spanning zorgt voor slecht slapen.
Hier ook het geval maar dan zorgen om mijn man. Er is verdenking van opgestapelde vaatschade waardoor hij dementie achtige klachten heeft. Volgende maand uitgebreid onderzoek. Ben bang voor de uitkomst.😢
Ach dat speelt vaak ook mee maar ik was vanwege mn werk altijd rond 5 uur al op dus ja dat ritme hou je snel vast dan hoor. Nou ja rond die tijd lekker rustig buiten als ik met de hond loop en luisteren naar de vogels.

Moge Henny en Corne.
 
Ik snap het, spanning zorgt voor slecht slapen.
Hier ook het geval maar dan zorgen om mijn man. Er is verdenking van opgestapelde vaatschade waardoor hij dementie achtige klachten heeft. Volgende maand uitgebreid onderzoek. Ben bang voor de uitkomst.😢
Oei, dat is wel even andere koek dan waar ik nu mee te maken heb. Vreselijk waar jullie nu doorheen gaan. En dan ook nog zo lang moeten wachten op onderzoek en uitslag.
Dat vreet aan je.

Heel veel sterkte!
 
Oei, dat is wel even andere koek dan waar ik nu mee te maken heb. Vreselijk waar jullie nu doorheen gaan. En dan ook nog zo lang moeten wachten op onderzoek en uitslag.
Dat vreet aan je.

Heel veel sterkte!
Dank je, het is allebei spannend hoor. Door de vakantietijd duurt het allemaal wat langer dan normaal. Begrijpelijk. We blijven gewoon lachen!
 
Ach dat speelt vaak ook mee maar ik was vanwege mn werk altijd rond 5 uur al op dus ja dat ritme hou je snel vast dan hoor. Nou ja rond die tijd lekker rustig buiten als ik met de hond loop en luisteren naar de vogels.

Moge Henny en Corne.
Wij stonden altijd 5.15 op en op “normale” dagen word ik nog steeds rond die tijd wakker. Zit na 42 jaar gewoon in je systeem. We zij nu al 3 jaar thuis en nog steeds gaat dat inwendige wekkertje af😊
 
Goedemorgen.

Hier dag 1 van de vakantie.

Opstaan en werkritme…..nou als ik vrij ben, dan sta ik echt niet om 6:50 op.
Ik moet wel zeggen. Sinds ik in de dagdienst werk, dan is 8:30 echt uitslapen.
In de continue dienst was uitslapen minimaal tot 10:00.
 
Jij hardlopen? Of zaten de kroketten in de oven en liep de wekker af??
Ik zie niet dat ik het ergens over hardlopen heb gehad want juist om 5 uur is het lekker rustig en kun je genieten buiten 😉
Nou ben ik van mezelf wel iemand die graag doorloopt maar hardlopen nee daar doe ik niet aan.

Moge binnenkomers.
 
Middag allemaal en hier begint het al te sputteren buiten.
 
middag, weekend. Vanmiddag ff richting Almelo.
 
Middag Albert. Ik dacht je als fan wel naar Zandvoort zou gaan :DD :DD
 
Middag John, wil best naar de F1, maar niet naar Zandvoort.
Ben bang dat de F1 niet naar jou komt maar goed vandaag is het ook niet echt lekker weer om daar te vertoeven. Hier nu ook al flinke buien en een harde wind.
 
Goeiemiddag. Ga even 50 garnaaltjes halen, hou wel van zo’n opruimploeg.
 
Goedemiddag,

hier is het nieuws vooralsnog (onzeker) belabberd. CT wordt maandag gemaakt.

Niet omdat ze zo mooi lacht op de foto's . Sorry, vergeef mij mijn cynisme.
 
Goedemiddag,

hier is het nieuws vooralsnog (onzeker) belabberd. CT wordt maandag gemaakt.

Niet omdat ze zo mooi lacht op de foto's . Sorry, vergeef mij mijn cynisme.
Zo rot als er iets met je beestjes is😢
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      jessicapilon: moge
      Terug
      Bovenaan