Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou... Hij, als hij een hij is, heeft pijn in z'n rug. Niet helemaal goed dus. (Henny's kunnen trouwens van vrouwelijke zowel als mannelijke kunne zijn in Twente.)
Klopt en dat was verwarrend ook voor mij, maar dit is een vrouwelijke uitvoering als ik het goed heb.

Middag Ben.
 
Nou best spannende kwali en mooi werk van Norris. Voor het eerst in jaren geen Max op pole in de thuisrace.
Hier nog even met Sky aan de wandel. Met de zon erbij is het best warm maar de momenten zonder zon zijn aangenaam.
 
Nou in de zon 26 graden en dus te warm maar ja vannacht gaat er zo n 17mm regen vallen dus laat maar komen. Morgen en maandag 20 graden waarna er 2 of 3 warmere dagen volgen.
Vanaf donderdag kan ik de iglo afbreken.
 
Nou... Hij, als hij een hij is, heeft pijn in z'n rug. Niet helemaal goed dus. (Henny's kunnen trouwens van vrouwelijke zowel als mannelijke kunne zijn in Twente.)
Deze Henny is een dame😊en ik had pijn door het ongewone werk. Maar ja, manlief kan niet zoveel meer, dus ik ben ingesprongen. Inmiddels de vloer goed gezogen en in de primer gezet. Morgenochtend vroeg gaan we egaline gieten. Toen we de andere helft van de garage deden, (waar nu slaap en badkamer zijn ), hadden we een strakke tactiek, we hadden 10 zakken alvast open gemaakt en 10 emmers afgepast water voor elke zak op een rij en twee grote hoge emmers om te mengen. Bas mengde de ene emmer en ik leegde de andere. Met trekker verdelen en met prikrol na. Helemaal mooi geworden. Gaan we morgen weer doen!
 
Deze Henny is een dame😊en ik had pijn door het ongewone werk. Maar ja, manlief kan niet zoveel meer, dus ik ben ingesprongen. Inmiddels de vloer goed gezogen en in de primer gezet. Morgenochtend vroeg gaan we egaline gieten. Toen we de andere helft van de garage deden, (waar nu slaap en badkamer zijn ), hadden we een strakke tactiek, we hadden 10 zakken alvast open gemaakt en 10 emmers afgepast water voor elke zak op een rij en twee grote hoge emmers om te mengen. Bas mengde de ene emmer en ik leegde de andere. Met trekker verdelen en met prikrol na. Helemaal mooi geworden. Gaan we morgen weer doen!
Nou veel respect Henny voor wat je doen en Bas mag in zn handen knijpen👍
 
Ik zit al met de airco aan hier. Straks na het eten verder in de garage. Hebben eerst bij Hornbach ventilatielatten en egaline gehaald
Goedemiddag trouwens.
Hier staan de airco's ook aan. En een ontvochtiger staat onder.
Binnen is het gelukkig aangenaam.

Ik hoop dat het vanavond mee valt in Limburg. Al genoeg water gehad.
 
Tja hier geen airco Marcel maar wel isolatie waardoor de woning heel slecht koel wordt. Maar goed het einde van de zomer staat voor de deur dus die paar dagen komen we wel door.

Ik zeg gelijk maar avond allemaal.
 
Druk hierboven in de lucht. Slecht weer bij Amsterdam geloof ik. Vliegtuigen vliegen rondjes op 4km hoogte.


IMG_6604.png
 
Hier net ook een flinke bui al als voorbode.
 
Waait hier nog langs voorlopig.
IMG_6606.jpeg
 
Hier staan de airco's ook aan. En een ontvochtiger staat onder.
Binnen is het gelukkig aangenaam.

Ik hoop dat het vanavond mee valt in Limburg. Al genoeg water gehad.
Precies. Ik heb de kippen alvast opgesloten in de stalen ren. Daar zitten ze veilig.
 
Momenteel erg donker buiten met donder en harde regen en de kamerlamp moet erbij aan zo duister is het.
Maar ja ze hebben ook dik 10mm voorspelt dus laat maar komen.
 
Goedenavond.

Het is hier flink aan het waaien. Maar nog droog. Wel erg donker buiten.
 
Goeienavond. Ging net de kippen in het nachthok opsluiten en kreeg een onweersbui op mijn kop!
 
Ja, hier gaat ook los. Valt gelukkig mee met de hoeveelheid water.
 
Goedemorgen John
 
Moge Marjan, ik heb net even lekker gewandeld en het is droog. Neerslag viel best mee hier.
 
Bijna verlof nog een paar dagen
 
O dan heb je laat vakantie maar ja zo ontloop je de dikste drukte wel mooi. Hier hebben de kids nog dik een week vakantie.
 
O dan heb je laat vakantie maar ja zo ontloop je de dikste drukte wel mooi. Hier hebben de kids nog dik een week vakantie.
inderdaad door omstandigheden laat reis kunnen boeken met de daarbij behorende vakantie en we gaan nog veel geluk hebben met het weer ook dus dat is ook een meevaller .
 
Ja en het is vaak goedkoper dan in de 6 weken vakantie van de scholen.
 
Goedesmorgens deze frisse zondagochtend. Denk dat we vandaag de lange broek wel aan kunnen houden.
Stappen we morgen wel weer in de short
 
Ja en het is vaak goedkoper dan in de 6 weken vakantie van de scholen.
Hotel waar wij naartoe gaan is voor mensen van hogere leeftijd dus heeft schoolvakantie weinig invloed hierop . Is via een groep en die hebben een 35 hotels te beschikking . Alle hotels zijn drie sterren hotels dus wie voor 4 en meer wil gaan moet het daar niet zoeken . Het is vol pension en dus je nuttig de maaltijd in het hotel s'middags of je neemt lunch mee en na 17 uur tot 24 uur zijn alle dranken inbegrepen . Dus ideaal voor ons s'morgens rustig ontbijten en overdag gaan we zaken gaan bezoeken .
 
Nou dan kun je lekker losgaan elke avond dus :DD 😛
Veel Hollanders zouden zich dan niet kunnen beheersen.
is wel via een nederlandsbedrijf hoor en denk dat 75% van de klanten reizigers Nederlanders zijn en andere 25 % belgen ( vlamingen )
 
Goedemorgen
Weer is beter als gister niet zo benauwd en lekker droog al viel de regen wel mee gisteren wel veel wind zo veel dat de bloembakken van hun plaats en om gingen.
Zo even ontbijten en koffie dan even een helpende hand geven bij een vriendin om de badkamer boven en gang en wc beneden uit te ruimen zodat de herstelploeg morgen het lek kan opsporen die afgelopen maandag er voor zorgende dat de meter installatie verbrande gelukig sprong de hoofdzekering er uit en bleef de brand beperkt tot de meter instaltie.
Had heel anders kunnen aflopen.
Deze Henny is een dame😊en ik had pijn door het ongewone werk. Maar ja, manlief kan niet zoveel meer, dus ik ben ingesprongen. Inmiddels de vloer goed gezogen en in de primer gezet. Morgenochtend vroeg gaan we egaline gieten. Toen we de andere helft van de garage deden, (waar nu slaap en badkamer zijn ), hadden we een strakke tactiek, we hadden 10 zakken alvast open gemaakt en 10 emmers afgepast water voor elke zak op een rij en twee grote hoge emmers om te mengen. Bas mengde de ene emmer en ik leegde de andere. Met trekker verdelen en met prikrol na. Helemaal mooi geworden. Gaan we morgen weer doen!
Doe je goed Henny en mooi dat jij het kan en wil triest genoeg dat man lief het niet meer kan.
sterkte en succes.
 
Goedemorgen
Weer is beter als gister niet zo benauwd en lekker droog al viel de regen wel mee gisteren wel veel wind zo veel dat de bloembakken van hun plaats en om gingen.
Zo even ontbijten en koffie dan even een helpende hand geven bij een vriendin om de badkamer boven en gang en wc beneden uit te ruimen zodat de herstelploeg morgen het lek kan opsporen die afgelopen maandag er voor zorgende dat de meter installatie verbrande gelukig sprong de hoofdzekering er uit en bleef de brand beperkt tot de meter instaltie.
Had heel anders kunnen aflopen.

Doe je goed Henny en mooi dat jij het kan en wil triest genoeg dat man lief het niet meer kan.
sterkte en succes.
Dank je! We komen er wel. Vandaag komen vrienden uit Rotterdam een weekje helpen. Zij doet met Bas de moestuin bijhouden en de boodschappen en ik ga met hem de garage in. We hopen hem geisoleerd te hebben aan het eind van de week zal zo blij zijn als het af is! Dan kunnen alle kasten en inhoud allemaal terug naar de garage. Dat staat nu allemaal onder de overkapping achter en de tweede koelkast en de vriezer staan nu in mijn eetkamer.
 
Goedemorgen!
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan