Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Zalk ik nog 3 min wachten? Nee, ik zeg alvast avond allemaal.
 
Goeienavond. De vloer droogt al lekker.
 

Bijlagen

  • IMG_0676.jpeg
    IMG_0676.jpeg
    3.5 MB · Weergaven: 19
Avond Henny en dat is een flinke ruimte.
 
Avond, morgen weer lekker aan t werk. En na werktijd naar Zwolle, de zoon wegbrengen. Gaat op kamers daar en de introweek begint deze week. Al zal hij daar niet veel van meekrijgen misschien als 3e jaars. Meer voor de studentenver. bezig met leden werven op de hogeschool.
 
Deze ochtend een flinke wandeling gemaakt. Lekker aangenaam buiten.

Vanmiddag wat nieuwe plantjes en een stukje hout gehaald.

Beetje ruzie gemaakt met de maanvissen. Deze zaten te happen naar me.
2 koppels hadden eitjes op een plant waar ik mee bezig was.
Eieren weg. En het is weer rustig in de bak.
 
Avond Marcel en wat een gedoe met die eieren terwijl het geen pasen is zeg 😉
 
Deze ochtend een flinke wandeling gemaakt. Lekker aangenaam buiten.

Vanmiddag wat nieuwe plantjes en een stukje hout gehaald.

Beetje ruzie gemaakt met de maanvissen. Deze zaten te happen naar me.
2 koppels hadden eitjes op een plant waar ik mee bezig was.
Eieren weg. En het is weer rustig in de bak.
Stuur je die eieren wel op naar Grunn maken ze daar een eierbal van specialiteit van de streek blijkbaar .
 
Goedemorgen John, jij bent weer lekker vroeg uit de veren😳 Ik draai me ondertussen nog een keertje om :DD
 
Goeiemorgen. Vloer is goed opgedroogd. Straks beginnen met de PIR platen, zo fijn dan we uit de troep komen.😊
Van de 40 mix garnalen die in de grote bak zijn gegaan zie ik helemaal niets. Hoop dat ze goed verstopt zijn en niet opgevreten.
De andere tien zitten apart in mijn keukenbakje . Dat zijn a grade bloody mary’s,
 
Moge Henny en succes en garnalen zijn meesters in het verstoppen.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag JW. Zo straks even de stad in en een bezoek aan vriend Mc Donald brengen.
 
Goeiesmiddags!
 
Middag.

Heb ik vorige week de oprit mooi onkruidvrij geborsteld, komt het nu weer terug.😡

Dus nu heb ik zojuist nog een flesje ouderwetse r**ndup weten te bemachtigen.
Straks maar eens het onkruid definitief wegspuiten.
 
Middag, bakske thee, en dan volksverhuizing. De zoon naar Zwolle brengen naar zijn studentenkamer voor doordeweeks. Weekenden komt hij gewoon thuis.
 
Middag luitjes en we hebben heerlijk gebunkerd mij de Mac. Alleen die herbruikbare bekers is weer iets nieuws en wat je daar nou mee moet? :DD :DD
Ze hebben nu kartonnen bekers, statiegeldbekers en de herbruikbare. Tja al een hele studie om dat op een rijtje te krijgen:deal:
 
Middag. Hier ook veroordeelt tot het Gouden Bogen restaurant.
 
Middag Albert en smakelijk dan maar.
 
Middag Albert en smakelijk dan maar.
Smakelijk bij de Mac? T is maar waar je verwachting ligt van smakelijk. Snelle hap, maar bijzonder was t niet hoor. Liever gewoon friet etc uit eigen pan of van een snackbar.
 
Nou ik geniet ervan Albert en de friet is altijd lekker al mag er wel iets minder zout over. De saus is ook erg lekker en de Big Mac is helemaal om je vingers bij af te likken.
Hen de laatste weken een paar keer een hamburger of beefburger van de slager in de pan gehad thuis maar doe mij die van de Mac maar hoor.
 
Goedemorgen. Lag al 2 uur te draaien in bed, ben er maar uit gegaan. Zo eerst een kop koffie en dan een ommetje met de hondjes
 
Ik drink mn koffie op en ga voor de tweede ronde Henny.
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      jessicapilon: moge
      Terug
      Bovenaan