Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag

Is dit jullie ook al opgevallen?

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2730...den-meststof-mogelijk-bron-voor-stankoverlast

Ik moet zeggen sinds een paar jaar ruikt de mest niet meer zoals vroeger. Het ruikt meer chemisch. En soms ga je echt bijna over je nek.

Ik ben opgegroeid tussen de boeren. En dus ook veel mest. Maar dat rook naar stront. Niet chemisch.

Maar ja, de mest van nu komt uit het hele land samen. En wordt met gele tankauto’s vervoerd. Wie garandeerd dat niemand er wat troep bij mengt??
Denk dat er binnenkort een beerput open gaat.
Het woord beerput zal hier niet toevallig gekozen zijn toch?

Net als sommigen heb ik ook geen problemen met de geur van echte mest. Ruikt nu inderdaad vaak anders. Typisch dat dat vooral van de Nederlandse akkers vandaan komt en niet van de Duitse?

Dat zijn heel wat calorieën Marcel👍

Goeienavond.

Avond jong en oud.

Avond Henny en Albert.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:
Maak er wat moois van vandaag:DD

Moge Marcel, Albert en Jaap. Het is hier alweer warm met 23 graden en het gaat 28 worden maar de komende 14 dagen zakken we mooi naar 21-22 graden toe. Alleen zondag en maandag nog iets warmer maar goed dat overleven we wel.
Ik ga alvast de sneeuwschuif klaarzetten en mn regenpak uit de kast pakken :DD :DD

Middag.

Deze morgen een rondje Anstelvallei gedaan. Echt hendig werm. En vooral vochtig.
Misschien deze vakantie nog eens naar d’r jaja-jaad (gaia zoo).

Smiddags dames en heren aanwezig.

Middag allemaal,

Druk met onderhoud bezig met het aquarium in een rouwcentrum. Eervol werk.

Goedemiddag en gelijk een OEPS!

Ik ontdekte tegen het middaguur een flinke waterlekkage in de meterkast. Water en elektriciteit zijn natuurlijk geen vriendjes. De lekkage zat bij de drukmeter.
De hele meterkast was al nat van binnen en zelfs de betonvloer erbuiten. Geen idee hoe lang dat lek er zat maar ik werd er op attent gemaakt doordat de betonvloer in de gang nat was. Gisteravond laat was nog alles droog in de gang.

Netjes opgelost door de verhuurder, gelukkig. En het zat aan 'mijn' kant van de watermeter dus gelukkig geen WML op hebben moeten roepen.

Middag John, Ed en Nicole, oepsie ja..

Hier mailtje van reisburo met de bevestiging voor ons bezoek aan de paus in januari.. 😉
nou ja, denk niet dat ik daar heen ga, maar wel de rest van Rome ontdekken,

nou ja, denk niet dat ik daar heen ga, maar wel de rest van Rome ontdekken,
Vergeet niet om dat te melden want die man verwacht denk ik wel dat de Paus van Bergentheim langskomt :DD :DD 😉
Misschien een onvergetelijk gebeurtenis om samen in de Paus mobiel een stukje te racen op het terrein daar😆😆

Goedemiddag en gelijk een OEPS!

Ik ontdekte tegen het middaguur een flinke waterlekkage in de meterkast. Water en elektriciteit zijn natuurlijk geen vriendjes. De lekkage zat bij de drukmeter.
De hele meterkast was al nat van binnen en zelfs de betonvloer erbuiten. Geen idee hoe lang dat lek er zat maar ik werd er op attent gemaakt doordat de betonvloer in de gang nat was. Gisteravond laat was nog alles droog in de gang.

Netjes opgelost door de verhuurder, gelukkig. En het zat aan 'mijn' kant van de watermeter dus gelukkig geen WML op hebben moeten roepen.
Dat is even schrikken zeg! Fijn dat het snel is opgelost.
Goedemiddag trouwens.😊

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan