Zie net Een Vandaag en over keurmerken. Marcel Greensoap wordt er in de winkel uitgepakt en die heeft ook niet zo n best keurmerk blijkt dus ja laat maar staan en koop Ajax
En bruisend mineraalwater waar niks anders dan een beetje citroenaroma in zit heeft een B 🤣Ja, je wordt gek van die keurmerken. Overheid laat alles over aan de markt. En de markt houd consumenten voor dom. Want hou je ze dom, dan kun je ze kaal plukken.
Dat keurmerk nutri score mag ook wel weg. Op alles wat lekker is, staat zo’n rode E. En alles wat niet te eten is, of stijf van de chemische zooi staat een A.
Vruchtensap, dat aangelengd is met water en zoetstof heeft een A. En 100% puur druivensap een E. Stelletje debielen…..
Zomervakantie?Moge JW en als je hard doorwerkt dan is het zo weer.............................. 😆😆
Juist en jij mag door voor de gratis tandem 😆 😆Zomervakantie?
Ja beetje jammer want het was nog geen 17.30 maar nu wel dus ik goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond allemaal.Goedenavond.
Sorry John, ik ben je voor. Ik hoop dat je er vannacht niet wakker van ligt.
Het is tevens weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend🥳🥳🥳Ja beetje jammer want het was nog geen 17.30 maar nu wel dus ik goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond allemaal.
Enjoy!Goeinaomd
Het is tevens weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend🥳🥳🥳
Mooie scapeAlvast avond allemaal,
Vandaag een Aqualantis splendid ultra 1.20 mtr show bak gescaped bij Aquariumworldonline.
Heb er een Black water bak van gemaakt, want dat thema hadden ze nog niet in hun speciaalzaak. Hieronder een paar foto's:
Bekijk bijlage 379152Bekijk bijlage 379153
Aqualantis heeft trouwens een mooie nieuwe lijn.
O jee, Ed heeft aandelen volgens mij 😉Alvast avond allemaal,
Vandaag een Aqualantis splendid ultra 1.20 mtr show bak gescaped bij Aquariumworldonline.
Heb er een Black water bak van gemaakt, want dat thema hadden ze nog niet in hun speciaalzaak. Hieronder een paar foto's:
Bekijk bijlage 379152Bekijk bijlage 379153
Aqualantis heeft trouwens een mooie nieuwe lijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.