Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie net Een Vandaag en over keurmerken. Marcel Greensoap wordt er in de winkel uitgepakt en die heeft ook niet zo n best keurmerk blijkt dus ja laat maar staan en koop Ajax :DD

Ja, je wordt gek van die keurmerken. Overheid laat alles over aan de markt. En de markt houd consumenten voor dom. Want hou je ze dom, dan kun je ze kaal plukken.

Dat keurmerk nutri score mag ook wel weg. Op alles wat lekker is, staat zo’n rode E. En alles wat niet te eten is, of stijf van de chemische zooi staat een A.
Vruchtensap, dat aangelengd is met water en zoetstof heeft een A. En 100% puur druivensap een E. Stelletje debielen…..

Klopt Marcel en ik let er al helemaal niet meer op. Als je op die leurmerken let dan is er niks lekkers meer te koop behalve een krop sla 😉

Ja, je wordt gek van die keurmerken. Overheid laat alles over aan de markt. En de markt houd consumenten voor dom. Want hou je ze dom, dan kun je ze kaal plukken.

Dat keurmerk nutri score mag ook wel weg. Op alles wat lekker is, staat zo’n rode E. En alles wat niet te eten is, of stijf van de chemische zooi staat een A.
Vruchtensap, dat aangelengd is met water en zoetstof heeft een A. En 100% puur druivensap een E. Stelletje debielen…..
En bruisend mineraalwater waar niks anders dan een beetje citroenaroma in zit heeft een B 🤣

Avond JW en mijn Big Mac had gister op het keurmerk A++++ staan dus ik ga er snel nog een paar eten :DD

Nou volgens mij hebben we dan tientallen keurmerken en ik zal een print meenemen als ik naar Appie ga morgen :DD

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

Goeiemorgen.

Mogguh. Het is vrijdag. Dus tot 12u aan de arbeid. En eind vd dag bbq met collega’s.

Moge Albert en Marcel.

Moge JW en als je hard doorwerkt dan is het zo weer.............................. :DD 😆😆

Goedemorgen ☀️ 16*C :koffie:

Middag samen. Heerlijk LANG weekend tot maandagmorgen 7.30uur.

Middag Henny en ja ik wacht nog 14 min met het roepen goedenavond :DD :DD

Alvast avond allemaal,

Vandaag een Aqualantis splendid ultra 1.20 mtr show bak gescaped bij Aquariumworldonline.

Heb er een Black water bak van gemaakt, want dat thema hadden ze nog niet in hun speciaalzaak. Hieronder een paar foto's:

20240830_141925.jpg
20240830_141934.jpg

Aqualantis heeft trouwens een mooie nieuwe lijn.

Alvast avond allemaal,

Vandaag een Aqualantis splendid ultra 1.20 mtr show bak gescaped bij Aquariumworldonline.

Heb er een Black water bak van gemaakt, want dat thema hadden ze nog niet in hun speciaalzaak. Hieronder een paar foto's:

Bekijk bijlage 379152Bekijk bijlage 379153

Mooie scape :DD

Alvast avond allemaal,

Bekijk bijlage 379152Bekijk bijlage 379153

O jee, Ed heeft aandelen volgens mij :DD :DD 😉

Avond binnenkomers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan