Nou, die kent ie alleen aan een stokje, in van die bruine saus, van de Chinees denk ik.Een kip ken je ook wel…….tochhhhh tok tok.
Nou, die kent ie alleen aan een stokje, in van die bruine saus, van de Chinees denk ik.Een kip ken je ook wel…….tochhhhh tok tok.
Te laat! Ik ben net terug!Moge allemaal. Wie gaat er zo even mee wandelen
De hond is weer terug op z'n oude plek. Deze week bezochten het dier en natuurlijk z'n verzorgers. Het rare beest sprong kwispelstaartend bij ons in de auto maar dat was toch echt niet de bedoeling. Zijn thuis is niet bij ons! Een allemans vriendje denk ik. Maar omdat hij weg is moet ik mijn conditie, voor zover nog aanwezig, zelf en alleen op peil houden.Middag Ben en ik denk nadat je de hond te logeren hebt gehad nu wel een aardig stukje conditie hebt opgebouwd 😉
Ja, avond chefke John.Avond Albert.
Ja dat zag ik ook en we duimen voor de afkoeling. Hier richting de 20-21 graden en dat is prima.Vandaag nog 28 graden. Daarna wordt het koeler is de verwachting. Eerst nog maar zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.