Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeienavond! Lekker opgeschoten afgelopen week.😊
 

Bijlagen

  • IMG_0694.jpeg
    IMG_0694.jpeg
    3.4 MB · Weergaven: 23
  • IMG_0695.jpeg
    IMG_0695.jpeg
    3.8 MB · Weergaven: 26
Moge allemaal. Wie gaat er zo even mee wandelen:oo
 
Goedemorgen ☀️ maar temperatuur is nog prima te doen.
nu eerst maar:koffie: dan de fluvial fx 6 onder de bak vandaan trekken doorstroming wordt knap minder.
 
Middag allemaal en top prestatie van Collin Veijer met een 2e plek na een 9e startpositie en weer 2 in het klassement.
 
Zo, hier ben ik dan, na een wandeling van zo'n anderhalf met een muziekje op mijn oren. Paul Kype and Texas Flood met lekkere live muziek. Nu even niks meer en dat is ook fijn. Oh, niks? Nee dat kan natuurlijk niet. We moeten elkaar, nou ja, ik moet jullie hoe dan ook nog wel groeten. Een fijne dag allemaal.
 
Middag Ben en ik denk nadat je de hond te logeren hebt gehad nu wel een aardig stukje conditie hebt opgebouwd 😉
 
Middag Ben en ik denk nadat je de hond te logeren hebt gehad nu wel een aardig stukje conditie hebt opgebouwd 😉
De hond is weer terug op z'n oude plek. Deze week bezochten het dier en natuurlijk z'n verzorgers. Het rare beest sprong kwispelstaartend bij ons in de auto maar dat was toch echt niet de bedoeling. Zijn thuis is niet bij ons! Een allemans vriendje denk ik. Maar omdat hij weg is moet ik mijn conditie, voor zover nog aanwezig, zelf en alleen op peil houden.
 
Toch een teken dat ie je als vriend ziet Ben en dat je hem goed hebt verzorgd👍
 
Middag
Zo fx 6 weer schoon en een pan appelmoes gemaakt van val appels zonde om die te laten verrotten onder de boom
Nu eens bedenken wat ik vanavond ga eten. 🤔
 
Middag Jaap en dat wordt appelmoed met aardappels of puree :DD

Nou mooie overwinning van Ferrari vanmiddag.
 
Ja, goedemiddag allemaal!
 
En toen was het weer maandag....
Goedemorgen allemaal en succes in deze nieuwe werkweek :petjeaf:
 
Goedemorgen.

Vandaag nog 28 graden. Daarna wordt het koeler is de verwachting. Eerst nog maar zien.

Dit weekend weg geweest naar onze moeders. Erg gezellig. Eerst naar Zierikzee en daarna naar Eindhoven.
Gisteravond laat thuis. Was goed warm in huis.
 
Vandaag nog 28 graden. Daarna wordt het koeler is de verwachting. Eerst nog maar zien.
Ja dat zag ik ook en we duimen voor de afkoeling. Hier richting de 20-21 graden en dat is prima.

Moge Marcel.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan