Goedenavond.
Vanmiddag in Bilzen wat Keizertetra’s meegenomen. Zwemmen nu mooi met de andere mee.
Vanmiddag in Bilzen wat Keizertetra’s meegenomen. Zwemmen nu mooi met de andere mee.
Jij komt vaker bij de lfs dan ik. Dus jij kunt er vaker 1 meenemen.Avond Marcel. Tja ik ben een zuinige Grunneger en had er 1 gekocht vandaag
Haha, ja maar ja ik hoefde er maar 1 man bij.Jij komt vaker bij de lfs dan ik. Dus jij kunt er vaker 1 meenemen.
Zuiniger is ook maar marginaal. Ongeveer 5% zuiniger.Mogge John. Zo ff de grens over om te tanken a €1,75 per liter voor E5. Omdat mn auto er zo lekker oploopt en ook nog eens zuiniger vergeleken met de E10
Nou, t is mij dus juist aangeraden door de dealer waar ik hem gekocht had, en door de eigenaar vd zaak waar ik hem in onderhoud heb. En voor de € 2,05 die ik hier in dorp betaal of de € 1,749 12km verderop in Duitsland rijdt ik er met liefde naartoe als de tank bijna leeg is. Als ik nou ook nog rookwaar en/of drank sou inslaan was t nog voordeliger…. Maar ja, ik rook niet en drink geen alcohol. 😉Zuiniger is ook maar marginaal. Ongeveer 5% zuiniger.
De prijs daarentegen is 12% duurder. Dus wat dan echt zuiniger is….
Daarnaast is jou auto veeeeeel nieuwer dan de mijne. En ik merk al geen verschil in het lopen van de motor.
Nieuwe auto’s zijn juist beter afgesteld op E10.
Heb gisteren de auto volgetankt voor 1,54 per liter in Bilzen. Dus de helft van de vissen waren gratis.
Zal er nog een van de oude stempel zijn…….vroeger was alles beter.Nou, t is mij dus juist aangeraden door de dealer waar ik hem gekocht had, en door de eigenaar vd zaak waar ik hem in onderhoud heb. En voor de € 2,05 die ik hier in dorp betaal of de € 1,749 12km verderop in Duitsland rijdt ik er met liefde naartoe als de tank bijna leeg is. Als ik nou ook nog rookwaar en/of drank sou inslaan was t nog voordeliger…. Maar ja, ik rook niet en drink geen alcohol. 😉
Avond John,Avond JW.
Heel mooi klein vogeltje..Mooie vogel Albert en die kende ik niet. Ik ken wel de pengvogel maar dat was iets met van Duin dacht ik 😉
Ja ik zit niet zo in de vogels hoor en verder dan de gewone stadvogels en een Vlaamse Gaai die hier af en toe zit kom ik niet.En zo leer je nog eens wat bij, zelfs van mij John
Een kip ken je ook wel…….tochhhhh tok tok.Ja ik zit niet zo in de vogels hoor en verder dan de gewone stadvogels en een Vlaamse Gaai die hier af en toe zit kom ik niet.
Avond Marcel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.