Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Bijtijds heb ik vanochtend gezogen. Ter verduidelijking STOF gezogen. Na deze zinnen wil ik mensen met foute gedachten even negeren. Misschien kan ik beter vertellen dat ik natuurlijk niet zelf heb gezogen, wij hebben daarvoor een passend apparaat ontworpen door ene meneer Dyson. Volgens reclames en mijn vrouw schijnt dit een goed ding te zijn. Mede hierom is er geen grond om te klagen over aanschaf prijzen. Stofzuigen is iets, zo maakt mijn lief mij duidelijk, wat kundigheid vraagt. Stof schijnt zicht te verstoppen op plaatsen waar wij mannen geen idee van hebben. Gedienstig heeft mijn echtgenote zich aan zijde gezet aan mij voorzien van adviezen waar het stof zich kon bevinden. Stoelen werden van hun plaatsen getrokken, natuurlijk beseffen mannen niet dat zich op dergelijke plekken een vervuiling kan plaatsvinden, om het apparaat voorheen van de heer Dyson aan het werk te zetten. Soms diende het zuigmondstuk van de buis gehaald te worden om ook op kleinere stof broeinesten te kunnen bereiken. Weer iets wat wij mannen niet op zouden komen. Het is goed dat wij dames kennen die ons lief zijn en die ons gevraagd maar vaker ongevraagd ons mededelen wat en vooral wanneer er adviezen gegeven en opgevolgd moeten worden. Zo kennen we allemaal de momenten dat je lief, naast de bestuurder zittend in een auto, je op de hoogte stelt van de kleur van de stoplichten. Het schijnt dat mannen dat niet zelf kunnen bedenken. Hoewel een navigatie aflezen ook voor hen moeilijk lijkt vertellen ze je beslist wat het apparaat vertelt, juist of onjuist. We zouden immers alleen zelden thuis geraken. Desondanks, beter dankzij hierom houden wij van onze vrouwen! Het is een goede morgen en dat wens ik iedereen toe!
 
Middag allemaal en ja soms hebben vrouwen goede ideeen maar soms..................................
Hier kwam er een op het idee om Gwen dr kamer te sauzen wat ik een belachelijk idee vond maar ja de baas bepaald.
Dus ik heb braaf 2 dagen staan te sauzen en te verven en nu heb ik spierpijn 😆 😆
 
Gelukkig ben ik deze vrijdag vrij 🥳

Dus ik kan morgen al zeggen dat ik overmorgenavond weekend heb, of overmorgen dat ik morgenavond weekend heb. Wat een luxe:DD
Ja je kan ook zeggen tot 2025 hoef ik nog maar 3 maanden te werken 😆
 
Middag allemaal en ja soms hebben vrouwen goede ideeen maar soms..................................
Hier kwam er een op het idee om Gwen dr kamer te sauzen wat ik een belachelijk idee vond maar ja de baas bepaald.
Dus ik heb braaf 2 dagen staan te sauzen en te verven en nu heb ik spierpijn 😆 😆
Eet dan ook salades tijdens je klussen en beloon het met wat jullie lusten.
 
:koffie: Lekker warm op fietsie. Moest nog wachten omdat er een jacht niet onder de brug door pastte en de brug omhoog moest
 
Middag.

Hier barst het gedonder los nu.
 
Goeienavond! Vandaag lekker rustig aan gedaan, morgen verder aan de garage.
 
Avond allemaal en hier nog volop zon en hitte.
 
Avond. Spookt het al in het oosten?
Loop Glow GIF by xponentialdesign
 
Hier nog geen regen, maar ik hoorde dat t in Hellendoorn al aardig regent 😳
 
Avond, inmiddels 26mm door de digitale meter gegaan, en het regent nog lekker deur.

IMG_3048.png
 
Moge allemaal na een avond met flinke onweer en regen.Volgende week eindelijk 19-20 graden.
 
Moge JW en nee ik had gleuven rondom de iglo gegraven hoor :DD
 
Goedemorgen.

Gisteren klein buitje gehad. Nu is het vies klef buiten.
 
Mogge. Lekker mistig vanmorgen half 7 met 18 graden op de fiets. Straks om 12u in de zon bij 24 graden weer op huis aan
 
Mogguh! Het is nauwelijks afgekoeld hier,pffffff wat een plaknacht.
 
Goedemiddag, het is alweer lekker broeierig aan t worden, 24 graden bij 85% luchtvochtigheid.
Maar goed, ik klaag niet op mijn vrije middag. Zo even wat oud papier naar de container brengen en dan de achtertuin wat leeghalen. De tegels gaan eruit en volgende week beginnen ze als het goed is met het terras vernieuwen.
 
Middag Albert. Tot het weekend wordt het nog benauwd maar ze hebben me beloofd dat het dan is gedaan met de pret. Morgen als voorproefje weer een flinke bak regen dus neem je regenpak mee.
 
Middag John? Regenpak? Ik pak de auto wel hoor.
Dat valt me tegen Albert :DD 😉
Stiekem geef ik je geen ongelijk want ik zou me ook niet klets laten regenen.
 
Ik zie toevallig het vragenuurtje en de discussie over de fatbike. Wat een gedoe om dan ook de e bikes aan te pakken omdat ze geen verschil kunnen maken hoogstwaarschijnlijk.
Straks kunnen gewone kids van 13 en 14 niet meer op de e bike en iedereen moet dan verplicht een helm op en ik weet niet wat meer.
Wat weer een betutteling en ze moeten gewoon betere regels voor de fatbikes maken of ze verbieden.
Er zijn 30000 fatbikes waarvan maar een klein deel zich misdraagt en daar worden straks grote groepen e bike gebruikers ook de dupe van. Nou lang leve Nederland en zn regeltjes hoor:madd::madd:
 
Ik zie toevallig het vragenuurtje en de discussie over de fatbike. Wat een gedoe om dan ook de e bikes aan te pakken omdat ze geen verschil kunnen maken hoogstwaarschijnlijk.
Straks kunnen gewone kids van 13 en 14 niet meer op de e bike en iedereen moet dan verplicht een helm op en ik weet niet wat meer.
Wat weer een betutteling en ze moeten gewoon betere regels voor de fatbikes maken of ze verbieden.
Er zijn 30000 fatbikes waarvan maar een klein deel zich misdraagt en daar worden straks grote groepen e bike gebruikers ook de dupe van. Nou lang leve Nederland en zn regeltjes hoor:madd::madd:
Vroeger werd alles gekeurd wat hier op de markt komt. En dat moest aan strenge eisen voldoen. Tegenwoordig kan alle rotzooi vrijelijk geimporteerd worden.
Ook die fatbikes.
En Fatbikes, slimbikes, e-bikes, whatever-bikes. Die horen allemaal aan dezelfde regels te voldoen. Namelijk maximaal 25 km/u en alleen dmv meetrappen. Dus de pedalen moeten aangedreven worden, anders geen hulpmotor.
Echter waar het nu om gaat, is dat die bikes veel harder kunnen, en ook zonder te trappen.

Maar dan de e-step. Die moet ook verboden worden. Want a: Die gaat vanzelf zonder trappen. Gewoon opstappen en gaan. Dus die hoort onder de snorfiets te vallen.

Maar goed. Land van 1000 regels.......waar geen hond wordt gecontroleerd. Hoe noemde die elitaire partij dat ook alweer........ Zelfregulatie (slager keurt zijn eigen vlees)
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan