benvo
Well-known member
Bijtijds heb ik vanochtend gezogen. Ter verduidelijking STOF gezogen. Na deze zinnen wil ik mensen met foute gedachten even negeren. Misschien kan ik beter vertellen dat ik natuurlijk niet zelf heb gezogen, wij hebben daarvoor een passend apparaat ontworpen door ene meneer Dyson. Volgens reclames en mijn vrouw schijnt dit een goed ding te zijn. Mede hierom is er geen grond om te klagen over aanschaf prijzen. Stofzuigen is iets, zo maakt mijn lief mij duidelijk, wat kundigheid vraagt. Stof schijnt zicht te verstoppen op plaatsen waar wij mannen geen idee van hebben. Gedienstig heeft mijn echtgenote zich aan zijde gezet aan mij voorzien van adviezen waar het stof zich kon bevinden. Stoelen werden van hun plaatsen getrokken, natuurlijk beseffen mannen niet dat zich op dergelijke plekken een vervuiling kan plaatsvinden, om het apparaat voorheen van de heer Dyson aan het werk te zetten. Soms diende het zuigmondstuk van de buis gehaald te worden om ook op kleinere stof broeinesten te kunnen bereiken. Weer iets wat wij mannen niet op zouden komen. Het is goed dat wij dames kennen die ons lief zijn en die ons gevraagd maar vaker ongevraagd ons mededelen wat en vooral wanneer er adviezen gegeven en opgevolgd moeten worden. Zo kennen we allemaal de momenten dat je lief, naast de bestuurder zittend in een auto, je op de hoogte stelt van de kleur van de stoplichten. Het schijnt dat mannen dat niet zelf kunnen bedenken. Hoewel een navigatie aflezen ook voor hen moeilijk lijkt vertellen ze je beslist wat het apparaat vertelt, juist of onjuist. We zouden immers alleen zelden thuis geraken. Desondanks, beter dankzij hierom houden wij van onze vrouwen! Het is een goede morgen en dat wens ik iedereen toe!