Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja vervelende combi hoor en in huis warmt het ook telkens weer op maar goed nog een paar dagen volhouden.
 
Valt het jullie ook op dat er zo weinig wespen zijn die je lastig vallen? Of zijn ze laat dit jaar?
Mij hoor je niet klagen.
 
Nee dat klopt en ik had er niet echt bij stilgestaan maar dat valt dit jaar mee inderdaad.
 
Middag, zweten weer na werktijd. Komt zo meteen iemand om een boxspring te halen formaat 140x200. Maar die moest even 2 verdiepingen omlaag. Hopelijk bellen ze niet af . Geen zin om hem weer naar boven te sleuren eigenlijk.
 
Avond, het bed is foetsie. Komen ze met een open aanhanger en geen dekkleed. Het spetterde wat, maar dat boeide ze niet geloof ik. Werd me wel ff gevraagd of ik met de aanhanger achteruit kon rijden.. geen probleem natuurlijk.
 
Avond Albert en in het ergste geval is het bij thuiskomst een waterbed 😉
 
Avond Albert en in het ergste geval is het bij thuiskomst een waterbed 😉
Nou, ze was aan t verbouwen, dus ze willen hem eerst laten drogen dan. Ach het was een gratis boxspring, nog prima bruikbaar. Maar de zoon wilde er niet meer op slapen die paar nachten in t weekend dat hij thuis is. Slaapt weer gewoon op zn 1 persoons.
 
Mogguh! Straks met een kipje naar de vogelarts, ze heeft een bumblefoot( ontsteking in haar voetzool) en dat moet opengemaakt worden. Ben zo zenuwachtig, heb er slecht van geslapen.
 
Moge Henny en veel sterkte straks.
 
Mogguh! Straks met een kipje naar de vogelarts, ze heeft een bumblefoot( ontsteking in haar voetzool) en dat moet opengemaakt worden. Ben zo zenuwachtig, heb er slecht van geslapen.
Beterschap met het kipje. Lastig probleem.

Waar zit in de buurt een vogelarts?
 
Beterschap met het kipje. Lastig probleem.

Waar zit in de buurt een vogelarts?
Dankjewel.
Nou ja in de buurt…. Neornivet zit in Beringen, 50 minuten rijden.
 
Een goede donderdagmiddag gewenst.
Mooi weer en een redelijke wind erbij hierzo in de provincie.
 
Middag John. Bijna he. Echt bijna….. weer maandag. Hahah
 
Nog 3x met de ogen knipperen denk ik 😉
 
Goedemiddag :petjeaf:
Nog 3x met de ogen knipperen denk ik 😉
Ik zou zeggen ga er even lekker voor zitten, want ik heb vanmiddag al weekend en dat duurt t/m maandag 23:59:DDIk heb zowaar een lang weekendje vrij en ga een weekendje weg met familie. Dus aub niet te hard knipperen, ik wil er nog wel even van kunnen genieten:pp
 
Dankjewel.
Nou ja in de buurt…. Neornivet zit in Beringen, 50 minuten rijden.
Dat is ene flink eind. Succes met je kipje. Hopelijk herstelt ze goed na deze ingreep. Spannend. Ik ken bumblefoot van knaagdieren. Zelf nooit mee te maken gehad maar weet wel dat het bij hen een hardnekkig probleem was.
 
Goedemiddag :petjeaf:

Ik zou zeggen ga er even lekker voor zitten, want ik heb vanmiddag al weekend en dat duurt t/m maandag 23:59:DDIk heb zowaar een lang weekendje vrij en ga een weekendje weg met familie. Dus aub niet te hard knipperen, ik wil er nog wel even van kunnen genieten:pp
Ik wacht wel met knipperen tot maandag 23.59😉
Wens je alvast een mooi weekend toe.
 
Goedemiddag


Ja John, begin het nu ook een beetje zat te worden. Niet zo zeer de temperatuur maar de hoge luchtvochtigheid.
Ja, dat klopt. Het is heel erg vochtig de laatste dagen.
Ook niet fijn met het wandelen. Ondanks dat het koel lijkt, zweet je een ei uit.

Binnen is het met de ontvochtiger en ac wel lekker. Maar ja, af en toe moet je ook luchten. En dat zit je gelijk op 70% binnen.
 
Valt het jullie ook op dat er zo weinig wespen zijn die je lastig vallen? Of zijn ze laat dit jaar?
Mij hoor je niet klagen.
Die lijken ieder jaar minder te worden. Maar ja, wat wil je. Op ieder terras en in heel veel tuinen hangen wespenvangers.
Nog even en ze zijn uitgestorven.
 
Dat is ene flink eind. Succes met je kipje. Hopelijk herstelt ze goed na deze ingreep. Spannend. Ik ken bumblefoot van knaagdieren. Zelf nooit mee te maken gehad maar weet wel dat het bij hen een hardnekkig probleem was.
Gelukkig was het snel klaar. Het was goed schoon te maken van onderaf en mevrouw heeft nu een roze verband om haar voet met antibiotische zalf en heeft het hoogste woord tegen haar zussen.
 
Denk dat je afvoer eens moet (laten) nakijken!
De foto is gelukkig niet van ons dak maar van de bijkeuken van de buren. Eigenlijk een buurvrouw die daar woont met haar kinderen. Zo heb ik de gewoonte om altijd blad en andere troep te verwijderen van het dak en goten ik deed dat ook voor de buurvrouw. Maar dieper in de pijp van hun dak kon ik niet komen. Dus vertelde ik al in het voorjaar dat het beter zou zijn om dit even na te laten zien. Wat ze dus niet heeft gedaan met gevolgen zoals nu is gebleken.
 
Das wel heel erg veel. Tja, daar is geen houden aan.
Ik hoop dat @benvo het binnen droog heeft kunnen houden.
Wij wonen op een Es. Een hoogte dus. Hoog en droog. De achterburen zitten zo'n anderhalve meter lager. Een slimmerik van gemeente werken vond het een goed idee om een overloop in het grasperk voor ons huis te creëren. Een overloop op een Es, op het hoogste punt dus? Nou, die regende dus nu vol en loosde het water op de straat die aflopend is en dus het water loosde. Maar goed, normaal moet een overloop overtollig water opnemen...
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan