Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou zag er niet zoveel verkeerds in Albert maar wellicht dat het woordje ja verkeerd werd opgevat. Het is warm moet je maar denken 😉
Ach,het valt me wel vaker op dat mensen gewoon niet lezen voor ze iets postten..
 
Goedenavond.

Vandaag een wandeling gemaakt op de hoge venen.

Vanmiddag even bij kaufland geweest. Leuk hoor zo’n mega store.

Heb zojuist een glaasje federweisser op. Is een duitse traditie. Druivensap met gist. Moet nog wijn worden. Zit al een beetje alcohol in. En het is mouserend.
De flessen worden ‘open’ verkocht. Want het gist nog op de fles.

https://en.wikipedia.org/wiki/Federweisser
 
Avond Marcel en je hebt er nog mooi weer bij gehad. Volgende week wordt het allemaal wat minder.
 
Moi, op de bank. Niks meer doen na het tegelwippen. Contact gehad met het bedrijf die het nieuwe terras aanleggen, dinsdagmiddag of woensdag wordt er begonnen. Maandag definitieve tijdstip.
 
Avond Marcel en je hebt er nog mooi weer bij gehad. Volgende week wordt het allemaal wat minder.
Nou, voor jou beleving was het mooi weer ja.
Hier de hele dag grijs met motregen en 20 graden en 85%.
Van binnen zitten wordt je ook niet vrolijk. Dus er maar op uit gegaan.

Hoge Venen.

DSC02641.jpeg
DSC02643.jpeg
DSC02644.jpeg
 
Moi, op de bank. Niks meer doen na het tegelwippen. Contact gehad met het bedrijf die het nieuwe terras aanleggen, dinsdagmiddag of woensdag wordt er begonnen. Maandag definitieve tijdstip.
Wat komt er eigenlijk voor in de plaats?
 
Mooie foto s Marcel en ja hier was het zonnig en met 27 graden weer warm.
 
Goedemorgen


Wat een leuke foto!
Ja zeker goed teken dat het verband al behoorlijk smerig is geworden. Trouwens nog knap van de dierenarts hoe hij dat voetje in heeft weten te pakken zonder tenen af te knellen!
Ja zeg dat! Ik moet wel een oaar keer per dag voelen of de teentjes niet koud worden, maar tot nu toe gaat het prima.
 
Kleiner = meer voegen = meer onkruid.
Denk dat dat wel mee gaat vallen. Gewoon afstrooien met brekerszand vermengd met wat cement.
Maar we gaan het zien, en anders houden we het wel bij met een of ander goedje of onkruidborstel
 
Denk dat dat wel mee gaat vallen. Gewoon afstrooien met brekerszand vermengd met wat cement.
Maar we gaan het zien, en anders houden we het wel bij met een of ander goedje of onkruidborstel
Dat cement zal zeker schelen maar dan het vocht weer slecht zakken, dat is weer een nadeel vind ik.
 
Goeiemorgen John, kon weer eens niet lang slapen.
 
Moge Henny en lang slapen is niet voor ons weggelegd dus.
 
Mogge, het is mistig in het Vechtdal.
 
Moge Albert en hier schijnt de zon alweer.
 
Mogge, eindelijk het zonnetje er wat bij. Gelijk voelt het aangenamer.
 
Goede morgen, fijn weekend allemaal !:petjeaf:
 
Moge heren. Het is nu lekker buiten met een beetje zon.
 
Bergentheims kampioenschap tegelwippen. 100 stuks à 30kilo per stuk gaan er vandaag en morgenvroeg uit. Collega komt ze straks halen met een vriend samen.
Bekijk bijlage 379401
Nou zag er niet zoveel verkeerds in Albert maar wellicht dat het woordje ja verkeerd werd opgevat. Het is warm moet je maar denken 😉
Alle woorden zijn soms voor meerdere uitleg vatbaar. "Tegelwippen??" En daar hoeft het niet warm voor te zijn....
 
Zoals de zon kennelijk pogingen doet om door het wolkendek te breken is mijn humeur. ( Mooie zin, heb ik zelf bedacht...🙂;)) Even wachten nog en het is weer stralend. Niettemin doe ik jullie nu al een goedgemutste groet toekomen: Maak er een fijne dag van!!
 
Mogge Ben, we doen ons best. Straks even inslaan voor het bezoek vanavond, ivm mijn aanstaande verjaardag morgen.
Maar aangezien schoonmoeder morgen ook jarig is vieren we voor mijn kant vd familie het vanavond.
 
Mogge Ben, we doen ons best. Straks even inslaan voor het bezoek vanavond, ivm mijn aanstaande verjaardag morgen.
Maar aangezien schoonmoeder morgen ook jarig is vieren we voor mijn kant vd familie het vanavond.
Alvast van harte, Albert. Tenslotte gebeurd dat verjaren maar eens per jaar en mag dus een belangrijk gebeuren genoemd worden. Geniet ervan!
 
Lees net dat de politie als aanhoudingstechniek de neusklem mag gebruiken. Ik zou zeggen laat die gasten lekker tillen als demonstranten niet weg willen gaan.
Als ze bij mij zoiets zouden doen dan trapte ik als een dol paard om me heen en dat noem ik dan de horsekick :DD :DD :DD.
Iemand die aan mn neus komt en dan op zo n manier dat het pijn doet die zal zelf ook pijn ervaren:deal:

Geweld/pijnprikkels mag in mijn ogen enkel als tegen een agent geweld wordt gebruikt. Maar goed ik ben dan ook een pacifist.
 
Mogge Ben, we doen ons best. Straks even inslaan voor het bezoek vanavond, ivm mijn aanstaande verjaardag morgen.
Maar aangezien schoonmoeder morgen ook jarig is vieren we voor mijn kant vd familie het vanavond.
Ach wat leuk, met z’n allen in de zandbak. Wie ut vreuger woar.
 
Ach wat leuk, met z’n allen in de zandbak. Wie ut vreuger woar.
Hier hadden we in de zandbakken vroeger altijd de poezen op bezoek die daar hun behoefte deden. Dan heb ik het over de open zandbakken die door de gemeente waren geplaatst.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan